PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door vandermar op 13-02-2013 19:52:25 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Danny Koevermans naar 88 headingquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Wie zijn er nog meer geupgrade, wil het graag weten
Alleen Fischer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Giroud, Walcott als ST, Mata, en nog wel meer (o.a. wat onbekende zoals Clasie en Strootman)quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Voor hoeveel gaat hij?quote:
Geen photoshop. Zo goed kan niemand sh00pen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:50 schreef Maver24 het volgende:
goffer, gewoon een photoshop,![]()
, niet nice
Wie is die CAM, Blind?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen photoshop. Zo goed kan niemand sh00pen.
[ afbeelding ]
2 x pacequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen photoshop. Zo goed kan niemand sh00pen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vond hem kutquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand ervaring met IF Pablo Hernandez?
Ja, ik ken het als iemand je OP chicks verwijdert. Het voelt als hoogverraadquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef Revontulet het volgende:
Waar is mijn ellen hoog godverdomme.
Dat was ook mijn eerste gedachte maar hij kon eigenlijk niks. Ben Arfa is 10 klassen beter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft best leuke stats eigenlijk
* Denkt heel hard na of ik ooit jou OP chicks heb verwijderd*quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ken het als iemand je OP chicks verwijderd. Het voelt als hoogverraad
Nu je het zegt. Ik dacht er staat aan de ene kant pac en aan de andere kant manquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
TERING.Eindelijk iemand die het ziet.
Ik heb zelden de OP. De enkele keren heb ik de biermeisjes als OP chicks gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
* Denkt heel hard na of ik ooit jou OP chicks heb verwijderd*
Wie opent er dan ook gold packsquote:
jouwquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
* Denkt heel hard na of ik ooit jou OP chicks heb verwijderd*
Zaterdag loop je daar kiet meequote:
Nu nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zaterdag loop je daar kiet mee
Ik ga dat komend weekend ook eens lekker doen. Pakjes openenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zaterdag loop je daar kiet mee
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAH 2x Lukaku deze Fifa
Omg
Wtfquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Omg
Watquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Omg
Ja ik ook weerquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga dat komend weekend ook eens lekker doen. Pakjes openen
Hou toch op manquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Omg
quote:
Haha tuurlijk niet heb gewoon mega mazzelquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou toch op manJe gebruikt gewoon puushes van anderen
Hoe kom je aan die 60k winst dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik ook weerIs leuk en nu moet ik toch ooit ook eens een speler van boven de 10k pakken
Plus je maakt zonder dat je het door hebt 60k winst
Contracten spelers van 1k of iets minder fitness en Kits/badgesquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 60k winst dan?
Dit is geen mazzel meer. Dit is hoe ik me nu voelquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha tuurlijk niet heb gewoon mega mazzel
Contracten zijn meteen voor 400 coins weg en fitness voor 600. Dan heb je per pack max 500 coins verlies en alle kaarten extra zoals squadfitness, spelers etc leveren uiteindelijk winst op (al had ik geen 60k)quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 60k winst dan?
Beetje overdrevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is geen mazzel meer. Dit is hoe ik me nu voel
[ afbeelding ]
Maar dan nog haal je je coins er niet of amper uit hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Contracten spelers van 1k of iets minder fitness en Kits/badges
3x contract plus 2x fitness is al 2200. Discard is dan kiet, een speler van 1k is dus al 1k winst per pack, en er zijn veel silver badges/kits die veel waard zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dan nog haal je je coins er niet of amper uit hoor
Het wordt tijd voor een eredivisie toernooiquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi prijsje voor die baas
Ik stond er zo voor totdat ik er geen zin meer in had, wat nogal snel wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi prijsje voor die baas
Nice, dit weekend maar eens beetje proberen...wel eerst ruimte kweken op mijn TPquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3x contract plus 2x fitness is al 2200. Discard is dan kiet, een speler van 1k is dus al 1k winst per pack, en er zijn veel silver badges/kits die veel waard zijn
zie post boven jequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice, dit weekend maar eens beetje proberen...wel eerst ruimte kweken op mijn TP
Die Jappenees is nog ook wel wat waard toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken wat hij nog waard is
Dafuq, jij ook al een SMLENO-spelerquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken wat hij nog waard is
Is die Japanner ook wat waard danquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, jij ook al een SMLENO-speler
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is die Japanner ook wat waard dan?
Maar het is best leuk, en niet per definitie verlieslatendquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zie post boven jedenk niet dat het long term wat oplevert, al had ik daar natuurlijk wel wat meer dan 22
voor moeten openen om dat echt aan te kunnen tonen.
yeah true als je niks te doen hebt is het wel chillquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar het is best leuk, en niet per definitie verlieslatend
Ja en als de contracten voor weinig gaan gewoon allemaal storen en dan verkopen in het weekend.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar het is best leuk, en niet per definitie verlieslatend
quote:
Madrid - Man Utdquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo voetbal toch? Welke wedstrijd ook alweer?
Shakxtar - Borussia Dortmund.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo voetbal toch? Welke wedstrijd ook alweer?
Woon jij in het Noorden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sneeuwschepje mee in de auto
Ook geen onaardige potquote:
Ik werk in midden-NL, daar gaat het ook losquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Woon jij in het Noorden?
Ik moet nog maar zien of ik wel ga als ik de auto niet mee kan krijgen
Sniperdagje of thuiswerkdagje neem ik aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik werk in midden-NL, daar gaat het ook los
zeker, allebei groepswinnaars toch?quote:
morgen maar ff kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sniperdagje of thuiswerkdagje neem ik aan
Heb je die nog niet verkocht?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
103k op die Yoshida (niet van mij)
Wtfquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik dacht ik open ook nog maar een pack ...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Staat erop maar die andere was minuutje eerder en heeft hoger bodquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je die nog niet verkocht?
Hoeveel staat die van jou nu en hoe lang nog?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wtf
[..]
Staat erop maar die andere was minuutje eerder en heeft hoger bod
94k nog 7 min ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel staat die van jou nu en hoe lang nog?
Binnen lopen zoquote:
dat kan toch niet johquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeker, allebei groepswinnaars toch?
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gegeil op RvP van de NOS is ook wel een beetje overdreven
Daar zou je hem anders nooit voor verkopen dus iddquote:
Idd, en ook geen UP gehadquote:
Niet slechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is niet slecht maar kom op zeg zo speciaal is het ook weer niet.
Er lopen genoeg betere spitsen rond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet slecht
Hij is konko goed ouwe
Nee idd, vorig jaar topscorer BPL en nu weer bovenaan. Heulemaal niet speciaal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is niet slecht maar kom op zeg zo speciaal is het ook weer niet.
Zoals?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er lopen genoeg betere spitsen rond.
Falcao is stukken beter en completer dan RvP bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee idd, vorig jaar topscorer BPL en nu weer bovenaan. Heulemaal niet speciaal.
Ga eens objectief naar voetbal kijken ipv met je ajaxbril op
Falcao is beter ja, maar zoveel meer zijn er niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Falcao is stukken beter en completer dan RvP bijvoorbeeld
Falcao kan niet passenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde voor Aguero en Zlatan.
We hebben het hier over spitsenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Falcao kan niet passen
RvP geeft ook briljante assists
Aguero scoort veel te weinigquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde voor Aguero en Zlatan.
Falcao doet het met veel minder materiaal om hem heen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Falcao kan niet passen
RvP geeft ook briljante assists
En hij begint over compleet...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
We hebben het hier over spitsen
Voor die competitie is het top materiaal. De top in de BPL is veel breder en de ondergrens van die competitie is ook stukken hoger dan die van Spanje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Falcao doet het met veel minder materiaal om hem heen.
Vorig jaar was RvP topscoorder BPL en vond je A. Madrid beter dan Arsenal toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Falcao doet het met veel minder materiaal om hem heen.
Stream?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga gewoon een 100k silver pack opening YOLO
Ben benieuwd hoeveel SMLENO-spelers en spelers die iets waard zijn ik ga krijgen.
Maak er een video van, kunnen we met z'n allen lachen als je verliest maakt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel SMLENO-spelers en spelers die iets waard zijn ik ga krijgen.
Dat laatste heb ik nooit gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar was RvP topscoorder BPL en vond je A. Madrid beter dan Arsenal toch?
GL, ik ga ook weer een aantal packs openenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh, sorry, dat was Vandermar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nooit gezegd.
Bron?quote:
Ik maak nooit video's als ik verlies maak. De slechte aankopen laat ik dan ook nooit zien in mijn video'squote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maak er een video van, kunnen we met z'n allen lachen als je verliest maakt.
Weet alleen niet of je dit over dit jaar vond of vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]Atletico Madrid is beter dan Arsenal hoor.
Huntelaar wel dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed we zullen zien dat van Persie weer niet thuis geeft tegen Real dat doet hij namelijk nooit als hij er moet staan
Wat heeft hij er mee te maken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar wel dan?
Die staat 90 minuten tegen een paal aan te pissen in de hoop dat de bal eens voorgegeven wordt uit een corner.
Stream gewoonquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak nooit video's als ik verlies maak. De slechte aankopen laat ik dan ook nooit zien in mijn video's
Misschien maak ik een video waarin ik laat zien wat de beste pulls waren
Jij vond Huntelaar altijd beter dan van Persiequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft hij er mee te maken?
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet alleen niet of je dit over dit jaar vond of vorig jaar.
In een 4-3-3 systeem vind ik Huntelaar de betere spits inderdaad maar RvP is de betere voetballerquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vond Huntelaar altijd beter dan van Persie
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In een 4-3-3 systeem vind ik Huntelaar de betere spits inderdaad
Dat kan ik nietquote:
Tegen degradatie teams jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In een 4-3-3 systeem vind ik Huntelaar de betere spits inderdaad maar RvP is de betere voetballer
Onzin dat weet je zelf ook en begin nou niet over het EK want daarin heeft Huntelaar geen 1 bruikbare bal gehad.quote:
Hoezo niet? Gewoon een twitch aanmaken? Hoe je moet cappen weet je al van youtubequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan ik nietBovendien begint de wedstrijd zo, ik denk ook niet dat dat het beste moment is om te verkopen
Van Persie ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin dat weet je zelf ook en begin nou niet over het EK want daarin heeft Huntelaar geen 1 bruikbare bal gehad.
Litmanen, kijk maar na, Huntelaar scoort bijna nooit tegen topteams en is topscorer geworden van de kleine clubs. Vorig jaar tegen geen top 4 club gescoord.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin dat weet je zelf ook en begin nou niet over het EK want daarin heeft Huntelaar geen 1 bruikbare bal gehad.
Let's agree to disagreequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Persie ook niet.
(dit gaat net zo verlopen als in een ander topic en uiteindelijk waren het enkel kwaaie koppen en niemand gaf toe)
Ik stop er dan ook maar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |