supersofquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TT over jezelf laten gaan
Maar vertel, stort je hart uit
Maak het nou niet erger dan dat het al isquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit aan gegaan, dipshit
Hoer zelf een end op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoert eens op met die kutplaatjes die geen toegevoegde waarde hebben
rustig, jonkquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoert eens op met die kutplaatjes die geen toegevoegde waarde hebben
Ik dacht dat je al ging eten netquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Bah ik heb eigenlijk helemaal geen honger
Ja nuquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:28 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al ging eten net?
hij realiseerde eindelijk dat hij sof niet kan krijgenquote:
Die man volgt mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef AnimeFan het volgende:
https://twitter.com/sidneytatta
"k mag maar 6 bitches hebbe van proffesor oak meer mag knie bij me hebbe dus de rest van me bitches zet k in de pokemoncenter"
Och, het arme schaap.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij realiseerde eindelijk dat hij sof niet kan krijgen
[..]
Die man volgt mij
ballen enzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
Dit had een vette combo kunnen wezen
inderdaad, vervelende combobreakers ook altijdquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
Dit had een vette combo kunnen wezen
jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, vervelende combobreakers ook altijd
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, gewoon doorzetten is de remedie
jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Ok het is wel weer mooi geweest zo
Nee sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als we je wegpesten ga je dan sneller?
sorry manquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je reageert te snel voor mijn internetverbinding
dan sta ik volgend jaar nog te douchenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
ga je zonden maar snel van je afspoelen!
alleen zonden verricht tegen mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan sta ik volgend jaar nog te douchen
boefjequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan sta ik volgend jaar nog te douchen
oh dan ben ik zo klaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
alleen zonden verricht tegen mij
owquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dan ben ik zo klaar
Ik ben stiekem verliefd op haarquote:
laat haar dat gevoel voelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben stiekem verliefd op haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
please stawpquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
van achter, dan kan ze je niet zien
Wie in deze wereld wil datquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik geef hem alleen tips, je wilt toch ook dat hij gelukkig is
idk menquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie in deze wereld wil dat
ah okequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik bedoelde het op een lieve manier maar gaygay moet steeds aan seks denken
quote:
Deze man begrijpt mequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor jou zet ik mijn geit an de kant!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Indrukwekkend hè, zelfs een haai gay maken
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk dat we een harlem shake filmpje gingen maken
wie is we?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk dat we een harlem shake filmpje gingen maken
OPTIEFEN OUDE GRAFTAK!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef timmmmm het volgende:
DIT IS NOG NIET OVER GODVERDOMME! VAN MIES MOET JE AFBLIJVEN
stop met capslock, het vervuilt mijn beeldscherm.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ja 4,50 om te lezen dat ik een brave jongen ben zekersquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je opvragen tegen betaling paling
of 3 euro een SMS abbo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja 4,50 om te lezen dat ik een brave jongen ben zekers
Vertel, what happenedquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
Ondertussen potje FIFA om mijn liefdesverdriet te kunnen vergeten![]()
Dat is echt bobbaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zijn habbo relatie is op de klippen gelopen
Ja en ze kan goed koken met specialiteit dingen bakken!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heel erg voor je enzo. Dus supersof is lekker en vrijgezel?
Doe meeten dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en ze kan goed koken met specialiteit dingen bakken!
Maar ze zei dat ze mij niet eens kende terwijl ik haar al een dikke maand ken op FOK!![]()
vast een terechte klachtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
even KLB topic openen over timmmmm
niet tegen een grapje kunnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
even KLB topic openen over timmmmm
Insinueren dat ik insinueer dat je serieus bentquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Insinueren dat ik serieus ben
ja supersof is vet agressief enzo of straks ik ze een gevaarlijke moordenaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet![]()
Ben bang dat ik dan klappen ga krijgen
Ha gayyyyyquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
DISCRIMINAZIEEEEquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
2-0 achter
Zijn blanke is sneller dan mij neger dat klopt toch niet...
optiefen ouwe graftakquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Denken dat sof ook maar een vlieg kwaad doetquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schiet nou eens op met dat topic
Ja ze had een keer een muis doodgetraptquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denken dat sof ook maar een vlieg kwaad doet
welk haar?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik laat mijn haar groeien voor sof
Ik heb echt een note gezet, en hij staat er nog steeds hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee?
het is niet leuk als je die note gaat verwijderen
positieve note?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb echt een note gezet, en hij staat er nog steeds hoor
okquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ze had een keer een muis doodgetrapt
Oh, dan heb je hem weer teruggezet, hij stond er eerst namelijk en toen niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb echt een note gezet, en hij staat er nog steeds hoor
Okquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
3=1 omgomgomgom misschien ga ik nog winnen doen.
Jou kunnen we altijd uitlachenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat je loopt te kutten en als ik dan daadwerkelijk een topic zou aanmaken de modjes konden lachen ofzo
laat hem lekker danquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat je loopt te kutten en als ik dan daadwerkelijk een topic zou aanmaken de modjes konden lachen ofzo
Ok srryquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja nou en laat mij
[..]
Haten op mijn broeder gaygayquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
Tim ga eens met gaygay praten als je zo geintreseerd bent in het woordje gay hij kan je er alles over vertellen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
Tim ga eens met gaygay praten als je zo geintreseerd bent in het woordje gay hij kan je er alles over vertellen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef timmmmm het volgende:
En nodig, ik voel je pijn. Als ik dat zo zie in haar fobo, zou ik supersof best doen.
Misschien moet jij het ook proberen. Bij de dames maak je overduidelijk weinig kans, misschien score je dan eindelijk iemandquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
Deze is niet zo gayquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
ey ey timmie u mad?
ja zeker welquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja supersof is vet agressief enzo of straks ik ze een gevaarlijke moordenaar
watquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef timmmmm het volgende:
En nodig, ik voel je pijn. Als ik dat zo zie in haar fobo, zou ik supersof best doen.
oh sorry. ik zal niet meer zo dreigen de volgende keer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom durf ik je ook niet te meeten
ik fap niet op supersofquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is dit? Een supersoffaptopic?
vertelquote:
dankjequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oh sorry. ik zal niet meer zo dreigen de volgende keer.
ik weet niet manquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
JA nee he DUHHquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik fap niet op supersof
Waarom wist ik niet eerder dat je aantrekkelijk bentquote:
Mijn handjes zijn braaf boven de dekensquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
nee jij soptquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik fap niet op supersof
Weet ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom wist ik niet eerder dat je aantrekkelijk bentNou kom ik er maanden te laat achter
Ja ik ga jou toch geen man noem kan toch nietquote:
heb je al een keer gedaan hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ga jou toch geen man noem kan toch niet
Ja ik realiseerde me dat dat niet kon enzo mensen veranderen weetjequote:
Dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso ben ik echt benieuwd wat voor figuren er hier allemal achter de users zitten
even picca zoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso ben ik echt benieuwd wat voor figuren er hier allemal achter de users zitten
Ja hallo jij begint hier met je gefap op sofquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe nog normaal hier
Hoho ik doe altijd normaalquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe nog normaal hier
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe nog normaal hier
Ik ben hier echt hetzelfde als in het grotemensenlevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja hallo jij begint hier met je gefap op sof
Dus op school zeg je tegen je vrieden ''ik ga vanavond fappen op Laura op de pics van FaceBook''quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben hier echt hetzelfde als in het grotemensenlevenIk weet het, geen goede reclame, maar het is zo
Ach joh, ik vind je wel aardig overkomen, dus dat lijkt me iets goedsquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben hier echt hetzelfde als in het grotemensenlevenIk weet het, geen goede reclame, maar het is zo
In het grotemensenleven zeg ik ook tegen mensen dat ik ze best zou doen. Hier zeg ik ook niet dat ik op iemand fap, wel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus op school zeg je tegen je vrieden ''ik ga vanavond fappen op Laura op de pics van FaceBook''
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ach joh, ik vindt je wel aardig overkomen, dus dat lijkt me iets goeds
grote mensen mogen helemaal niet in JNG komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het grotemensenleven zeg ik ook tegen mensen dat ik ze best zou doen. Hier zeg ik ook niet dat ik op iemand fap, wel?
SPOILER: kijk uit heel veel swagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
hot hoorSPOILER: kijk uit heel veel swagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
wajoo theedoek voor je mond allesSPOILER: kijk uit heel veel swagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
hoofddoekenSPOILER: kijk uit heel veel swagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
owh ik dacht dat jij begon met ''het fappen op supersofs fobo''quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het grotemensenleven zeg ik ook tegen mensen dat ik ze best zou doen. Hier zeg ik ook niet dat ik op iemand fap, wel?
Ik zei wel dat ze lekker was op basis van haar fobo. En dat zou ik in het dagelijks leven ook zeggen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
owh ik dacht dat jij begon met ''het fappen op supersofs fobo''
Mijn fout dan
Post dan gewoon geen fotoSPOILER: kijk uit heel veel swagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Niksquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen, WTF is mis met jullie?
"Hey jij bent lekker op basis van je fobo"quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei wel dat ze lekker was op basis van haar fobo. En dat zou ik in het dagelijks leven ook zeggen.
Ik weenie man, ik ga maar douchen om van de schrik af te komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen, WTF is mis met jullie?
Ja oke, niet precies zo ja. Doe maar zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Hey jij bent lekker op basis van je fobo"denk dat mensen je raar aankijken
SPOILER: ook veel swagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao, fapse!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok i'm out. Zie jullie wel weer als jullie niet over fappen op sof zitten te praten
Daar praten we niet eens over, huillie. Tissue nodig?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok i'm out. Zie jullie wel weer als jullie niet over fappen op sof zitten te praten
Succesquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weenie man, ik ga maar douchen om van de schrik af te komen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
die is wel vetSPOILER: ook veel swagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik moest lachen om die zonnebrilSPOILER: ook veel swagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef AnimeFan het volgende:
Is dat op een begraafplaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Ik ben een nepman dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Subcomandante Marcosalleen echte kennen deze man
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik realiseerde me dat dat niet kon enzo mensen veranderen weetje
ja oke jij welquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe nog normaal hier
Ik dacht die blijft wijs weg bij dit gepeupelquote:
Pleasequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Wel schattig, die voornaamachternaam. Ik hoop dat het je lukt in haar broekje te komen hoor
ja dat klopt iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat op een begraafplaats?
paramilitairen eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Real IRA zijn toch ierse ex soldaten?
Bij supersof?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Wel schattig, die voornaamachternaam. Ik hoop dat het je lukt in haar broekje te komen hoor
Hij doet ook erg zijn best. Komt vast goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij supersof?
Dan moet je wel van hele goeie bodem komen wil je dat lukken![]()
Ik deed ook heel erg mijn best maar het kwam helemaal niet goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij doet ook erg zijn best. Komt vast goed
even met mn moeder gepraat over studiekeuze blablaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht die blijft wijs weg bij dit gepeupel
daar heb je talent voor nodig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Indrukwekkend hè, zelfs een haai gay maken
Wie heeft het dan over hoofden op hol brengen, ik heb het over in het broekje willen komen vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisjes moeten van goede bodem komen moeten ze mijn hoofd op hol krijgen
Ben je er al over uit dat je die vertaalstudie gaat doen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
even met mn moeder gepraat over studiekeuze blabla
En, wat wil je worden als je later groot bent?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
even met mn moeder gepraat over studiekeuze blabla
Alleen in iemands broekje komen en verder niks doe ik niet aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie heeft het dan over hoofden op hol brengen, ik heb het over in het broekje willen komen van
nee nog nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben je er al over uit dat je die vertaalstudie gaat doen?
Ja hallo, nu zijn we al 40 minuten verder jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
[..]
daar heb je talent voor nodig.
wellicht met een beetje hulp van ga.aguyim
*badum tss
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En, wat wil je worden als je later groot bent?
geen ideequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En, wat wil je worden als je later groot bent?
Goed geantwoord, de dame kan immers meelezen. Jij komt er welquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen in iemands broekje komen en verder niks doe ik niet aan
Call me gay
nog niksquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Al die grapjes over hoe gay ik wel niet ben
en al zou ik het zijn wat dan nog?
Ik zou dan tenminste zeker zijn over mijn seksualiteit
Hahahaa lolquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik krijg hoofd van meisjes van goeie bodem G
Doe dan kimmmmmquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik noem Timmmmm voortaan wimmmm gewoon omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |