PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
ik heb nog ONZ-gewoontesquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nu begin je niet alleen op GJE maar ook nog op SB te lijken
Wat heeft ie voor een tumor op zn hoofd joh?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
Leuke tripjes heeft KSI de laatste tijd
Hij heet voorvochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7310/ Deze man had ik als CDM (!) voor 250c opgepikt op open bid en hij werd net verkocht voor 6.9k
dan zou hij toch meer waard zijn, want CAM naar CM is belachelijk duurquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7310/ Deze man had ik als CDM (!) voor 250c opgepikt op open bid en hij werd net verkocht voor 6.9k
Wie wil hem nou op cdmquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan zou hij toch meer waard zijn, want CAM naar CM is belachelijk duur
dat is wel waar, jaquote:
Ik had hem waarschijnlijk ook wel verkocht als ik hem voor 8k erop had gezet. Ik heb dit jaar al vreemde dingen gezien, een Gimenez CDM, Lodeiro CDM en natuurlijk Modric CDM maar dat is niet zo heel vreemdquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan zou hij toch meer waard zijn, want CAM naar CM is belachelijk duur
Wat doet Willems daar danquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Het moest een team met talentjes worden. Wie op rechts :/
Jammer dat Alessandrini geen RW isquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Pied? Maar die is al 23. Giuly is nu niet bepaald een talent maar hij staat er vast voor de chemquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Geen van Aanholt op LBquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dan zo'n voornaamquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef Tim86 het volgende:
Deze Franse RW is een groot talent in FM en vernoemd naar Johan Neeskens
http://www.futhead.com/fifa/players/9648/
Beter dan die SMLENO van DS2 net..die heette Voorvochtquote:
Weten we wel hoe die verwekt isquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter dan die SMLENO van DS2 net..die heette Voorvocht
Moet zeggen dat die 3 star wel terecht is, maar het is wel jammer, want juist dat maakt hem zo goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef wieisboos het volgende:
Wijnaldum heeft nog maar 3* WF in Seasons wtfen dan 5* in FUT
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat em worden, alleen Cazorla 7 chem, beter ga ik het niet krijgen, wil graag Vidal en Balotelli en Campagnaro erin hebben
Zoveel spitsen zijn er toch ook niet met 2*?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die 3 star wel terecht is, maar het is wel jammer, want juist dat maakt hem zo goed
Ik wil echt geen spitsen meer met minder dan 3 star eigenlijk, zo heerlijk is dat.
type, 3 moet 4 zijn. 3 vind ik al vrij matig eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zoveel spitsen zijn er toch ook niet met 2*?
Zeker van die mongooltjes die eigenlijk div1 zijn maar dan op een andere account gaan spelen zodat ze weer eens kunnen winnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dat alleen in divisie 1 vervelende mensen waren. Blijkbaar in divisie 3 ook
En maar achterin rondspelen en maar kappen en draaien en kappen en draaien
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker van die mongooltjes die eigenlijk div1 zijn maar dan op een andere account gaan spelen zodat ze weer eens kunnen winnen [ afbeelding ]
Ja, dat soort mensenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker van die mongooltjes die eigenlijk div1 zijn maar dan op een andere account gaan spelen zodat ze weer eens kunnen winnen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:34 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf mijn xbox loopt vast midden tijdens clubs
quote:
Hoe weet hij dat je uit Friesland komt?quote:
Altijd al een baas gevondenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pied? Maar die is al 23. Giuly is nu niet bepaald een talent maar hij staat er vast voor de chem
Die van mij ook, ik kap er nu ff mee... doen vnv wel weerquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:34 schreef ThadCastle het volgende:
Zal zeker wel weer door die schitterende nieuwe update komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die van mij ook, ik kap er nu ff mee... doen vnv wel weer
Is goed. Vaag welquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die van mij ook, ik kap er nu ff mee... doen vnv wel weer
#niemandletopquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef wieisboos het volgende:
wtf ik had deze er opgezet voor 150c, is gewoon niet op geboden
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef wieisboos het volgende:
wtf ik had deze er opgezet voor 150c, is gewoon niet op geboden
#niemandletopquote:
#niemandletopquote:
Ik heb hem gisteren in de middag ofzo al binnengehaald.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:43 schreef n0ir het volgende:
Is die update / patch er al? Of wanneer komt ie?
Alleen een Wolves badge had net wel 4 kits en 3 logo's in een 400 coin packquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
#niemandletop
Meer mensen die vandaag in bronze packs meer silver kits en badges krijgen dan anders?Ik heb nog 1 uur en 20 minuten om 1 van de 5 IFs in een pack te krijgen maar dat zal wel niet lukken.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:44 schreef Maver24 het volgende:
Tot hoelaat zitten die TOTT spelers er nou in, tot 7 uur toch ?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 13-02-2013 om 01:16:04Team of the Tournament in-forms: still in packs until Wed 5:30pm UK http://t.co/pxRsdWrb #FUT reageer retweet
chill, thanks. Lees nu dat er op deze pagina al iets over stondquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren in de middag ofzo al binnengehaald.
Volgende vraag: tot hoe laat is dat in Nederland?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 13-02-2013 om 01:16:04Team of the Tournament in-forms: still in packs until Wed 5:30pm UK http://t.co/pxRsdWrb #FUT reageer retweet
Nog 44 minutenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgende vraag: tot hoe laat is dat in Nederland?
Ik heb 1 squad fitness gehad maar nog wel wat leuke spelers, vaak in een redelijke formatie. Ik zou eigenlijk al mijn redelijke pulls bij moeten houdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bij mij vallen de bronze packs weer tegen helaas nog geen squadfitness en amper gewone fitness kaartjes
?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:50 schreef pascal08 het volgende:
Wie doet er mee met een PF op de Xbox?
Wat een acteerprestatiequote:
Toen ze net een paar uur in packs waren denk ik..zo gaat het meestal bij die kaarten die kort in packs zitten. Even heel duur aan het begin, dan de drop en dan de stijging weer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef Maver24 het volgende:
wanneer was die Asamoah het goedkoopst ?, hij blijft maar stijgen,
Inmiddels is de link tussen jou avatar en mijn beeld van jou zo samengesmolten, dat ik elke keer denk dat ze Tim heet. Neem eens een andere avatar joh!quote:
quote:
Geil je op mij ja?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inmiddels is de link tussen jou avatar en mijn beeld van jou zo samengesmolten, dat ik elke keer denk dat ze Tim heet. Neem eens een andere avatar joh!
Altijd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:50 schreef pascal08 het volgende:
Wie doet er mee met een PF op de Xbox?
Martin Paapquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Even nog een oude koe uit de sloot halen
Boefje ben je ook...quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:59 schreef TBakkert het volgende:
Ik had mijn lerares er een keer toe aangezet dat filmpje op te zetten, moest tot 5 uur op school blijven terwijl ik half 2 uit was
ja, en mag ik misschien je glazen bol lenen om te kijken of United gaat winnen vanavond?quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:59 schreef TBakkert het volgende:
Ik had mijn lerares er een keer toe aangezet dat filmpje op te zetten, moest tot 5 uur op school blijven terwijl ik half 2 uit was
Die is kapotquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, en mag ik misschien je glazen bol lenen om te kijken of United gaat winnen vanavond?
Straks ga je nog beweren dat GJE ook een standaard kind wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Als die 15-jarigen die hier steeds posten een beetje eengoede blauwdruk zijn van de typische 15-jarige dan zijn het allemaal boefjes tegenwoordig.
Ik hoop het niet, maar aangezien ik niet meer binnen 200 meter van een schoolplein mag komen heb ik nog maar weinig contact met 15-jarigen tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Straks ga je nog beweren dat GJE ook een standaard kind was
Geloof het of niet, maar de meeste jongeren hier zitten nog op een redelijk niveau ook. Ik zou maar niet naar buiten gaan als ik jou was, daar is het nog veel ergerquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Als die 15-jarigen die hier steeds posten een beetje eengoede blauwdruk zijn van de typische 15-jarige dan zijn het allemaal boefjes tegenwoordig.
dit is FOK! hoe kun je dat in godsnaam vergelijken met 'normale' kinderen/mensen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik doe me op dit forum echt niet anders voor dan ik ben..jij wel dus? Of wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is FOK! hoe kun je dat in godsnaam vergelijken met 'normale' kinderen/mensen?
Ik hoop op 1-2, of in ieder geval een uitdoelpunt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:06 schreef Keukendrol het volgende:
TBakkert, de Man United-watcher. Wie gaat er winnen vanavond?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar aangezien ik niet meer binnen 200 meter van een schoolplein mag komen heb ik nog maar weinig contact met 15-jarigen tegenwoordig.
ik ook niet, maar over het algemeen worden FOK!kers als autisten gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe me op dit forum echt niet anders voor dan ik ben..jij wel dus? Of wat bedoel je?
Als je ze speler voor speler naast elkaar legt heeft Real beter materiaal...maar United is het betere teamquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoop op 1-2, of in ieder geval een uitdoelpunt.
Maar die verdediging van United gaat het echt lastig krijgen, vooral Rafael...
Ik heb al een CV'tje opgestuurd naar Vaticaanstad ja, lijkt me wel wat. Hoorde dat er een vacature was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig kun je altijd nog priester of dominee worden
Zelden zo gelachenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je ze speler voor speler naast elkaar legt heeft Real beter materiaal...maar United is het betere team
Ik hoop dat ze allebei verliezenquote:
nouja, ik hoop in elk geval op een mooie pot en met een beetje mazzel dat United zichzelf een mooie uitgangspositie verschaftquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je ze speler voor speler naast elkaar legt heeft Real beter materiaal...maar United is het betere team
Vroeger vond ik United altijd een leuke club maar sinds van Persie er speelt kan ik het niet meer aanzienquote:
Klopt toch wel #zieFUTquote:
Van Persie zou een aanwinst zijn voor elke club, maar Van Der Sar mis ik wel enormquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeger vond ik United altijd een leuke club maar sinds van Persie er speelt kan ik het niet meer aanzien
Dat United betere team isquote:
Mehh, in die tijd vond ik United nog kutter omdat het toen nog een concurrent was van Arsenal. Dat is nu niet meer aan de ordequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
Toen Ruud weg ging bij Man U werd het een totale kut club. Daarvoor was er nog enige tolerantie.
mweh, denk het niet. Het omslagpunt kwam door de Glazersquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
Toen Ruud weg ging bij Man U werd het een totale kut club. Daarvoor was er nog enige tolerantie.
Ruud? Zeg dan tenminste Jaap Stamquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
Verklaar u naderquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Real speelt als los zand
van Persie is een goede speler maar ik vind het echt een klootzak eerste klas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Van Persie zou een aanwinst zijn voor elke club, maar Van Der Sar mis ik wel enorm
Ja dat wel, liep ook steeds uit de hand.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mehh, in die tijd vond ik United nog kutter omdat het toen nog een concurrent was van Arsenal. Dat is nu niet meer aan de orde
geweldige counter, maar verdedigend laten ze ook veel steken vallen. Nu Casillas geblesseerd is, bestaat de kans dat ze wel 1 of 2 tegendoelpunten te verwerken krijgen.quote:
was dat die wedstrijd waarin Ruud die penal op de paal schoot ergens aan het einde?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat wel, liep ook steeds uit de hand.
Keown
[ afbeelding ]
Real speelt niet als een team, maar is een groepje ego's, die zichzelf niet weg kunnen cijferen voor de ploeg (althans een groot deel niet). Ik heb een aantal wedstrijden van Real met eigen ogen gezien, en dan zie je heel goed dat een aantal mensen echt niet zo hard voor elkaar wil werken. Daarnaast zijn er een aantal gasten (zoals Pepequote:
Op volle oorlog sterkte echt nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geweldige counter, maar verdedigend laten ze ook veel steken vallen. Nu Casillas geblesseerd is, bestaat de kans dat ze wel 1 of 2 tegendoelpunten te verwerken krijgen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Real speelt niet als een team, maar is een groepje ego's, die zichzelf niet weg kunnen cijferen voor de ploeg (althans een groot deel niet). Ik heb een aantal wedstrijden van Real met eigen ogen gezien, en dan zie je heel goed dat een aantal mensen echt niet zo hard voor elkaar wil werken. Daarnaast zijn er een aantal gasten (zoals Pepe) die te pas en te onpas rare fratsen uithalen. Ik walg ervan.
jawel, je centrale verdedigingsduo moet een goede communicatie hebben samen met de keeper. Bij Real is dat niet bepaald het geval nu ze vooral Casillas missen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op volle oorlog sterkte echt nietTegen Barca speelde Real met Arbeloa - Varane - Carvalho en Essien achterin en ging het redelijk gezien de achterhoede, maar je verklaar hiermee niet de uitspraak los zand...
Evra is ook een mongool vooral tijdens dat Suarez incident.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Thorb het volgende:
Evra en die andere hooligan zijn ook geen vriendelijke mannetjes.
Dan vraag je mij om een beargumenteerde reactie, en kom je zelf niet verder dan dit soort icoontjes. Dat is inderdaad om te janken knulquote:
Evra een hooligan noemenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Thorb het volgende:
Evra en die andere hooligan zijn ook geen vriendelijke mannetjes.
[..]
Ander stadion nemen.
Toen ik las een aantal wedstrijden en allemaal ego's ,nam ik je niet meer serieusquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan vraag je mij om een beargumenteerde reactie, en kom je zelf niet verder dan dit soort icoontjes. Dat is inderdaad om te janken knul
Prima. Ga ik ook geen energie meer erin steken. Wel zonde overigens, weet zeker dat je nog veel van me zou kunnen lerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toen ik las een aantal wedstrijden en allemaal ego's ,nam ik je niet meer serieus
400.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:17 schreef DuTank het volgende:
3-5-2 kaartje voor 800 en 650 coins opgepikt, voor hoeveel gaan ze tegenwoordig? 1200 ofzo?
Zou me verbazen als die boven de 1000 gaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:17 schreef DuTank het volgende:
3-5-2 kaartje voor 800 en 650 coins opgepikt, voor hoeveel gaan ze tegenwoordig? 1200 ofzo?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Ga ik ook geen energie meer erin steken. Wel zonde overigens, weet zeker dat je nog veel van me zou kunnen leren
Uitgaande van de beste 11quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat United betere team isRB is matig bij Real itt United
Man U sowieso ballenploeg man, vervelende uitstraling op de een of andere manier.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
En o ja, ik heb inderdaad een wedstrijd of 4 in Bernabeu bijgewoond. Laatste was vorig jaar oktober, Real - Villereal (3-0 meen ik).quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toen ik las een aantal wedstrijden en allemaal ego's ,nam ik je niet meer serieus
Precies mijn punt, maar ons Balkanvriendje neemt me niet meer serieusquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uitgaande van de beste 11
Iker >> De Gea
Arbeloa/Essien whatever = Rafael
Pepe = Vidic (misschien kleine voorsprong voor Vidic, maar niet zoals vroegah)
Ramos > Ferdinand/Evans of wie er verder ook is
Marcelo = Evra (of Marcelo zelfs beter nowadays..al is Marcelo dit seizoen minder en is Evra juist nu beter geworden)
Alonso > Carrick (of wie er dan ook CDM staat)
Khedira > Cleverley/Scholes etc
Ronaldo >> Nani/Young whatever
Di Maria > Valencia en andere flanken
Ozil = Rooney (kromme vergelijking, maar anders kom ik niet uit qua posities met 4-3-3 vs 4-4-2)
Benzema < RVP
Individueel toch ruim in het voordeel van Real hoor. Als team vind ik Man U ook beter en vooral stabieler, maar de potentie van dit Real team is veel groter..als dat er een keer uit komt..
Iker kun je sowieso wegstrepenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uitgaande van de beste 11
Iker >> De Gea
Arbeloa/Essien whatever = Rafael
Pepe = Vidic (misschien kleine voorsprong voor Vidic, maar niet zoals vroegah)
Ramos > Ferdinand/Evans of wie er verder ook is
Marcelo = Evra (of Marcelo zelfs beter nowadays..al is Marcelo dit seizoen minder en is Evra juist nu beter geworden)
Alonso > Carrick (of wie er dan ook CDM staat)
Khedira > Cleverley/Scholes etc
Ronaldo >> Nani/Young whatever
Di Maria > Valencia en andere flanken
Ozil = Rooney (kromme vergelijking, maar anders kom ik niet uit qua posities met 4-3-3 vs 4-4-2)
Benzema < RVP
Individueel toch ruim in het voordeel van Real hoor. Als team vind ik Man U ook beter en vooral stabieler, maar de potentie van dit Real team is veel groter..als dat er een keer uit komt..
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou me verbazen als die boven de 1000 gaan
Scholes beter dan Alonso? Lolquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iker kun je sowieso wegstrepen
Ik denk dat je Carrick beter met Khedira kunt vergelijken en Alonso met Scholes/Cleverley.
Carrick > Khedira
Scholes >= Alonso
Alonso >>> Cleverley
zeldenzogelachen.jpgquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat je Carrick beter met Khedira kunt vergelijken en Alonso met Scholes/Cleverley.
Carrick > Khedira
Scholes >= Alonso
Alonso >>> Cleverley
Ligt het aan mijn ogen of staat er dat Scholes beter is dan Alonso?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Carrick > Khedira
Scholes >= Alonso
Alonso >>> Cleverley
Ik verkoop ze met gemak voor 2K.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:17 schreef DuTank het volgende:
Scholes IS beter dan Alonso, maar knieblessure, dus Alonso >>> Cleverley.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scholes beter dan Alonso? Lol
Gaat over het heden hè, niet 2005.
Scherp Thorbie. Minstens gelijkwaardig, mogelijk beter. Hier distantieer ik me overigens volledig van.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn ogen of staat er dat Scholes beter is dan Alonso?
Eens met het eerste en het derde. Verder vind ik jouw trolls altijd wat te opzichtigquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
Real is gewoon een kutclub. Geen historie. Geen team. Geen vedette's.
ga meer naar onz of dig of jongquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Scholes IS beter dan Alonso, maar knieblessure, dus Alonso >>> Cleverley.
Alhoewel Cleverley hem misschien wel fysiek kan testen...
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Scholes IS beter dan Alonso, maar knieblessure, dus Alonso >>> Cleverley.
Alhoewel Cleverley hem misschien wel fysiek kan testen...
Ja die van Rijst ook maar daar lijkt iedereen gewoon in te trappenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens met het eerste en het derde. Verder vind ik jouw trolls altijd wat te opzichtig
Tuurlijk is Man U een stabielere ploeg gezien het systeem dat ze al jaren lang hanteren en de coach die er al jaren rondloopt... Er wordt al jaren op hetzelfde manier gevoetbald maar om Real een slecht als team te noemenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies mijn punt, maar ons Balkanvriendje neemt me niet meer serieus![]()
Nog steeds dit seizoen een paar passes gegeven die de winnende treffer tot gevolg had.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Scholes is tegenwoordig gewoon een zwaar modale voetballer joh, kom op zeg
Poulsen ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nog steeds dit seizoen een paar passes gegeven die de winnende treffer tot gevolg had.
Alonso heeft ook betere seizoenen gekend en allebei in hun prime is Scholes gewoon beter.
Ik ging serieus kijken of ie aan het spelen wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
Dit van Thiemo de Bakkert is ook gewoon een troll..het is gewoon te absurd. Maar toch ga ik er op in
Poulsen speelt eredivisie en Ajax staat geen 12 punten los.quote:
Jij lijkt, mede gezien je pic, een fan, dat ben ik niet. Ik gun het Utd, ik heb gewoon weinig met Real, en ben geen groot fan van hun manier van voetballen. Hun counters kunnen dodelijk zijn ja, maar daarin zie ik niet terug hoe ze zich voor elkaar het snot voor de ogen lopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk is Man U een stabielere ploeg gezien het systeem dat ze al jaren lang hanteren en de coach die er al jaren rondloopt... Er wordt al jaren op hetzelfde manier gevoetbald maar om Real een slecht als team te noemenCounter's waar Real dodelijk in is flik je niet zelf als ego maar daar komt samenspel van een aantal spelers van pas
Conclusie: Scholes speelt in een beter team dus heeft hij het makkelijker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Poulsen speelt eredivisie en Ajax staat geen 12 punten los.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Conclusie: Scholes speelt in een beter team dus heeft hij het makkelijker.
Poulsen>Scholes
Beide zijn kutvoetballers, over de top en draaien ze vrij anoniem mee op de automatische piloot. Dat kan dankzij hun ervaring. Af en toe ben je dan zelfs beslissend, maar dat maakt je niet meteen een van de beste spelers op aarde hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Poulsen speelt eredivisie en Ajax staat geen 12 punten los.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef laucas het volgende:
Altijd die poepnijgingen tijdens het eten
Scholes heeft een beter inzicht dan welke voetballer dan ook. Hij draait helemaal niet mee op de auto-pilot, is zelfs heel belangrijk, maar hij houdt er gewoon niet van om in de schijnwerpers te staan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide zijn kutvoetballers, over de top en draaien ze vrij anoniem mee op de automatische piloot. Dat kan dankzij hun ervaring. Af en toe ben je dan zelfs beslissend, maar dat maakt je niet meteen een van de beste spelers op aarde hoor
Weet je zeker dat je niet gewoon wekelijks naar een wedstrijd van 10 jaar geleden zit te kijken ipv live voetbal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Scholes heeft een beter inzicht dan welke voetballer dan ook. Hij draait helemaal niet mee op de auto-pilot, is zelfs heel belangrijk, maar hij houdt er gewoon niet van om in de schijnwerpers te staan.
Scholes > Xavi, Pirlo, Iniesta, Messiquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Scholes heeft een beter inzicht dan welke voetballer dan ook.
Godmiljaarjezuschristusaanhetbowlen duizendmiljoenmiljard maalquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Scholes heeft een beter inzicht dan welke voetballer dan ook. Hij draait helemaal niet mee op de auto-pilot, is zelfs heel belangrijk, maar hij houdt er gewoon niet van om in de schijnwerpers te staan.
Scholes heeft ook een veel betere actie in huis dan Messi en Iniesta samen, maar dat doet hij alleen op de training omdat hij anders teveel in de spotlights staat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Scholes > Xavi, Pirlo, Iniesta, Messi
Alles voor 1996 is verwaarloosbaar...quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:30 schreef pascal08 het volgende:
Dit lijstje zegt voor mij genoeg. Als je in dit lijstje staat behoor je gewoon tot de wereldtop. Real is dit seizoen redelijk gelijkwaardig aan United denk ik. Ik gok op een 1-1 gelijkspel.
[ afbeelding ]
Volgens mij meldde ik dat ik ze allemaal in hun prime vergeleek.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon wekelijks naar een wedstrijd van 10 jaar geleden zit te kijken ipv live voetbal?
Alles voor 2005 is verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alles voor 1996 is verwaarloosbaar...
Kijk gewoon Sport1 dan, is toch gratis voor iedereen deze maand die digitale tv heeftquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef Keukendrol het volgende:
GEEN ARNO VERMEULEN VANAVOND. FUCK YEAH
Geen Sport1 hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef Keukendrol het volgende:
GEEN ARNO VERMEULEN VANAVOND. FUCK YEAH
Zelfs dan nogquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij meldde ik dat ik ze allemaal in hun prime vergeleek.
Verkapte anti-PSV/Feyenoord postquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:30 schreef pascal08 het volgende:
Dit lijstje zegt voor mij genoeg. Als je in dit lijstje staat behoor je gewoon tot de wereldtop. Real is dit seizoen redelijk gelijkwaardig aan United denk ik. Ik gok op een 1-1 gelijkspel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alles voor 2005 is verwaarloosbaar.
dan juist niet.quote:
Volgens mij ging de discussie daar helemaal niet over, dus waarom jij dan ineens appels met peren gaat vergelijken. Als Ajax nu Rivaldo en dikke Ronaldo haalt hebben ze volgens jouw criteria ook meteen veruit het beste team van de competitiequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij meldde ik dat ik ze allemaal in hun prime vergeleek.
Mensen zijn zo dom hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:34 schreef pascal08 het volgende:
De Chileense geit is gemolken. Ik herhaal: de Chileense geit is gemolken.
[ afbeelding ]
helemaal niet, maar iemand vermeldde ook Casillas in de vergelijking van de 2 teams.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij ging de discussie daar helemaal niet over, dus waarom jij dan ineens appels met peren gaat vergelijken. Als Ajax nu Rivaldo en dikke Ronaldo haalt hebben ze volgens jouw criteria ook meteen veruit het beste team van de competitie
Ontzettende downie, het gaat over de kwaliteit van de beste 11 dit seizoen. Daarom begon de hele vergelijking met "Dat United betere team is RB is matig bij Real itt Unitedquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
helemaal niet, maar iemand vermeldde ook Casillas in de vergelijking van de 2 teams.
Dat is ook niet relevant, want die is geblesseerd
maar dat zou ook niet relevant zijn, want vanavond is die wedstrijd waar het om draait. vergelijk dan die teams.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontzettende downie, het gaat over de kwaliteit van de selectie. Daarom begon de hele vergelijking met "Dat United betere team is RB is matig bij Real itt United
Uitgaande van de beste 11".
daar ligt het niveau beduidend lagerquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso discussies over voetbal op internet
Ga lekker naar voetbalzone stomme koters.
Daar hoor jij dan dus ook thuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar ligt het niveau beduidend lager
Maar dat deden we niet. Begin dan een nieuwe discussie en ga er niet als een dronken aap doorheen komen met die onzin van jequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar dat zou ook niet relevant zijn, want vanavond is die wedstrijd waar het om draait. vergelijk dan die teams.
als het toch al niet relevant is, vind ik dat jij weinig recht hebt om mij te verwijten dat ik niet-relevante informatie deelquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dat deden we niet. Begin dan een nieuwe discussie en ga er niet als een dronken aap doorheen komen met die onzin van je
dit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Maar serieus Ronaldo is ook dik overrated.. Die scoort ook alleen als Özil 'm bedient. Creëert werkelijk niets zelf. Qua sportmentaliteit en -instelling kun je ook nog beter Stef Nijland opstellen.
En hij is een homo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Maar serieus Ronaldo is ook dik overrated.. Die scoort ook alleen als Özil 'm bedient. Creëert werkelijk niets zelf. Qua sportmentaliteit en -instelling kun je ook nog beter Stef Nijland opstellen.
Je moest eens weten joh.quote:
Gast, probeer aub af en toe te camoufleren dat je het IQ van een demente koalabeer hebt. Ik blijf mijn punt niet herhalen als je het toch niet wil lezen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als het toch al niet relevant is, vind ik dat jij weinig recht hebt om mij te verwijten dat ik niet-relevante informatie deel
Ik denk dat zelfs Demouge in de spits nog beter werkt dan Ronaldo en Messi samen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Maar serieus; Ronaldo is ook dik overrated.. Die scoort ook alleen als Özil 'm bedient. Creëert werkelijk niets zelf. Qua sportmentaliteit en -instelling kun je ook nog beter Stef Nijland opstellen.
Ja deed ik afgelopen week met Manzoekiets en Martinez. Martinez had ik stuk of 40 voor 300c allemaal meer dan 1,1k opgeleverdquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moest eens weten joh.Er staan er zoveel op voor minder, maar mensen zijn lui en dom, dus dikke winst voor mij. 2 per uur verkopen en aan het eind van de week ben ik weer verdubbeld.
nog meer bewijs:quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.ronaldo7.net/faq/is-cristiano-ronaldo-gay.html
Kijk dit dan !!
mag ik de helft omdat het mijn idee isquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja deed ik afgelopen week met Manzoekiets en Martinez. Martinez had ik stuk of 40 voor 300c allemaal meer dan 1,1k opgeleverd
die comments ook meteenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.ronaldo7.net/faq/is-cristiano-ronaldo-gay.html
Kijk dit dan !!
Hmm als ik denk 70% krijg van jouw winst van onze pricefixquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
mag ik de helft omdat het mijn idee is
iemands IQ erbij halen terwijl je die helemaal niet weetquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gast, probeer aub af en toe te camoufleren dat je het IQ van een demente koalabeer hebt. Ik blijf mijn punt niet herhalen als je het toch niet wil lezen.
Dat ging relatief langzaam vergeleken met andere manieren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm als ik denk 70% krijg van jouw winst van onze pricefix
Je gedragen als een debiel en dan zeggen dat je wel slim bentquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
iemands IQ erbij halen terwijl je die helemaal niet weet
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
er is niks debiel aan, het is een meningsverschilquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gedragen als een debiel en dan zeggen dat je wel slim bent
Gedraag je dan ook zo.
HOOR WIE HET ZEGTquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gedragen als een debiel en dan zeggen dat je wel slim bent
Gedraag je dan ook zo.
Echt ongelooflijk dat iemand dat durft te sturen naar iemand die gewoon goed is, als ik naar die video kijk zie k dat hij wel gewoon goed is (vooral met skillz) en zijn tegenstander had gewoon geluk. En dan ook nog dat sturenquote:
Ik heb wel wat goed stukken voorbij zien komen die ik als bewijs kan aandienen, maar het is inderdaad een zwaktebod omdat ik mijn frustratie en oprechte verbazing over zulke stupiditeit niet kan maskerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je enige argument is dat Scholes het meeste inzicht heeft van alle spelers. Ja, nee, oke, hij is de bestequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
er is niks debiel aan, het is een meningsverschil
Kloptquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ging relatief langzaam vergeleken met andere manieren.
ik hen niet gezegd dat hij DE beste voetballer is, maar wel beter dan Xabi Alonso etc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je enige argument is dat Scholes het meeste inzicht heeft van alle spelers. Ja, nee, oke, hij is de beste
Maar hij is niet zo goed in afmaken voorinquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk dat iemand dat durft te sturen naar iemand die gewoon goed is, als ik naar die video kijk zie k dat hij wel gewoon goed is (vooral met skillz) en zijn tegenstander had gewoon geluk. En dan ook nog dat sturen
Alsof Scholes zo goed was het afgelopen jaar. Moest nog net niet aangeduwd wordenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik hen niet gezegd dat hij DE beste voetballer is, maar wel beter dan Xabi Alonso etc.
Messi/Iniesta met Scholes vergelijken is appels met peren vergelijken
Maar wie vind je beter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik hen niet gezegd dat hij DE beste voetballer is, maar wel beter dan Xabi Alonso etc.
Messi/Iniesta met Scholes vergelijken is appels met peren vergelijken
ik heb ook al eerder vermeld dat ik ze in hun prime vergelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof Scholes zo goed was het afgelopen jaar. Moest nog net niet aangeduwd worden
En die gast ging nog achterin rondtikken ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk dat iemand dat durft te sturen naar iemand die gewoon goed is, als ik naar die video kijk zie k dat hij wel gewoon goed is (vooral met skillz) en zijn tegenstander had gewoon geluk. En dan ook nog dat sturen
Wat heeft dat voor nut dan? Totaal niet relevant ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb ook al eerder vermeld dat ik ze in hun prime vergelijk
Messi, Ronaldo, Iniesta, Xavi, Van Persie, Zlatan, Falcao etc.quote:
net als Casillas vergelijken met De Gea voor vanavond, maar daar had je ook geen commentaar opquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut dan? Totaal niet relevant ook.
Dat was gewoon een kwestie van de selecties van dit jaar vergelijken. Een stuk relevanter dan een middenvelder die 5 jaar geleden goed speelde erbij halen. De Gea was zondag ook weer zwak bezig, kan je net zo goed Lopez opstellen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
net als Casillas vergelijken met De Gea voor vanavond, maar daar had je ook geen commentaar op
En wat geeft jou het idee dat iemand hier dat ook maar een klein beetje interessant vind?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Messi, Ronaldo, Iniesta, Xavi, Van Persie, Zlatan, Falcao etc.
Maar van de middenvelders die op dezelfde manier spelen, is hij naar mijn mening beter.
Die zal nu wel veel haatberichten hebben gekregenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die gast ging nog achterin rondtikken ook
en dat mag jij ook zeker vinden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het spel van Scholes altijd een beetje zielloos gevonden.
Ik wel, na een lange tijd weer...quote:
Was een grapje, maar je snapt hem nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dat mag jij ook zeker vinden. [ afbeelding ]
Ik snapte hem wel, maar wilde je teleurstellen met je matig leuke grap.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was een grapje, maar je snapt hem niet
Wauw, jouw oestrogeengehalte staat best hoog.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij hebt hier nog nooit iets nuttigs toegevoegd dus zwijg inderdaad.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Beste TBakkert,
Dat weten wij helaas niet.
En nu?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:07 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#Fm8giEgLnI0Sg:pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had hem met een gelukje voor 75k maar ik vind hem het niet waard. Hij lijkt wel langzamer, ik denk dat zijn stats liegenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier weleens met UP Fellaini gespeeld? Ik vind 94k nog een beetje veel, maar zijn stats zijn wel goed.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind UP Fellaini zijn geld vooralsnog ook niet echt waard. UP Cazorla is wel geniaal goed, maar die heeft dan ook dezelfde stats als de SIF
Inderdaad, stukkie goedkoper ook. Wel mooi dat EA die UPs niet gepubliceerd heeftquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind UP Fellaini zijn geld vooralsnog ook niet echt waard. UP Cazorla is wel geniaal goed, maar die heeft dan ook dezelfde stats als de SIF
Heb je UP Götze al geprobeerd? Die is echt geniaal, beter dan z'n IF vind ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Beter dan zijn IF? Ze hebben precies dezelfde statsquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je UP Götze al geprobeerd? Die is echt geniaal, beter dan z'n IF vind ik.
Nu je het zegt ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Beter dan zijn IF? Ze hebben precies dezelfde stats
quote:
Jij hackt dus gewoon de packs, ook nog de Sounders kit en een transfer terwijl alleen dat bij mij al 100 packs duurt.quote:
Je hebt bij UPs ook geen last van de handicap voor mijn gevoel. Daardoor kan je 1 extra IF kwijt in je team zonder gehandicapt te worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja.
Hij is alleen wel iets langer gemaakt, best handig voor corners.
Eerste pack ook een transferquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hackt dus gewoon de packs, ook nog de Sounders kit en een transfer terwijl alleen dat bij mij al 100 packs duurt.
Jouw packluckquote:
Het doet me denken aan mijn geluk van het einde van FUT11 (toen ik de 2.5k pack methode "ontdekte")quote:
Het zit allemaal tussen je oren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt bij UPs ook geen last van de handicap voor mijn gevoel. Daardoor kan je 1 extra IF kwijt in je team zonder gehandicapt te worden.
Misschien heeft hij er 50 geopendquote:
quote:
Even wachten dan, want die heb ik int weekend nog voor 1.5k verkochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die Rangers badge wel wat waard was, staat er gewoon meerdere keren voor 150/200c op
Wss wel veel, toch een BPL plus oud VVV'er silver IFquote:
Had je gold pack gekocht of was het een gratis pack?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gister Casillas nu Yoshida best wel sick
Gold pack gekochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je gold pack gekocht of was het een gratis pack?
Oke, nou netjesquote:
Nieuwe upgrades?quote:
De UP is ook een rèr.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:45 schreef wieisboos het volgende:
En sinds wanneer zijn er packs met 2 rares?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |