PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
ik heb nog ONZ-gewoontesquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nu begin je niet alleen op GJE maar ook nog op SB te lijken
Wat heeft ie voor een tumor op zn hoofd joh?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
Leuke tripjes heeft KSI de laatste tijd
Hij heet voorvochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7310/ Deze man had ik als CDM (!) voor 250c opgepikt op open bid en hij werd net verkocht voor 6.9k
dan zou hij toch meer waard zijn, want CAM naar CM is belachelijk duurquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7310/ Deze man had ik als CDM (!) voor 250c opgepikt op open bid en hij werd net verkocht voor 6.9k
Wie wil hem nou op cdmquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan zou hij toch meer waard zijn, want CAM naar CM is belachelijk duur
dat is wel waar, jaquote:
Ik had hem waarschijnlijk ook wel verkocht als ik hem voor 8k erop had gezet. Ik heb dit jaar al vreemde dingen gezien, een Gimenez CDM, Lodeiro CDM en natuurlijk Modric CDM maar dat is niet zo heel vreemdquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan zou hij toch meer waard zijn, want CAM naar CM is belachelijk duur
Wat doet Willems daar danquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Het moest een team met talentjes worden. Wie op rechts :/
Jammer dat Alessandrini geen RW isquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Pied? Maar die is al 23. Giuly is nu niet bepaald een talent maar hij staat er vast voor de chemquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Geen van Aanholt op LBquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dan zo'n voornaamquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef Tim86 het volgende:
Deze Franse RW is een groot talent in FM en vernoemd naar Johan Neeskens
http://www.futhead.com/fifa/players/9648/
Beter dan die SMLENO van DS2 net..die heette Voorvochtquote:
Weten we wel hoe die verwekt isquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter dan die SMLENO van DS2 net..die heette Voorvocht
Moet zeggen dat die 3 star wel terecht is, maar het is wel jammer, want juist dat maakt hem zo goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef wieisboos het volgende:
Wijnaldum heeft nog maar 3* WF in Seasons wtfen dan 5* in FUT
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat em worden, alleen Cazorla 7 chem, beter ga ik het niet krijgen, wil graag Vidal en Balotelli en Campagnaro erin hebben
Zoveel spitsen zijn er toch ook niet met 2*?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die 3 star wel terecht is, maar het is wel jammer, want juist dat maakt hem zo goed
Ik wil echt geen spitsen meer met minder dan 3 star eigenlijk, zo heerlijk is dat.
type, 3 moet 4 zijn. 3 vind ik al vrij matig eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zoveel spitsen zijn er toch ook niet met 2*?
Zeker van die mongooltjes die eigenlijk div1 zijn maar dan op een andere account gaan spelen zodat ze weer eens kunnen winnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dat alleen in divisie 1 vervelende mensen waren. Blijkbaar in divisie 3 ook
En maar achterin rondspelen en maar kappen en draaien en kappen en draaien
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker van die mongooltjes die eigenlijk div1 zijn maar dan op een andere account gaan spelen zodat ze weer eens kunnen winnen [ afbeelding ]
Ja, dat soort mensenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker van die mongooltjes die eigenlijk div1 zijn maar dan op een andere account gaan spelen zodat ze weer eens kunnen winnen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:34 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf mijn xbox loopt vast midden tijdens clubs
quote:
Hoe weet hij dat je uit Friesland komt?quote:
Altijd al een baas gevondenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pied? Maar die is al 23. Giuly is nu niet bepaald een talent maar hij staat er vast voor de chem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |