SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voortaan laat je de lapo gewoon een nieuw topic openenDat is, zeg maar, gebruikelijk.
Ik zal er maar één keer serieus op ingaan: Lapo hunten is not dun. "ja" is een lapohunt. Normale mensen kijken goed uit hun oogjes voordat ze een topic openen, jij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
Er zat ook echt 0,2 seconden tussen mijn en jouw postJezus wat een triest ventje ben je ValHallen. Nog kinderachtiger dan Stijn.
Waar maak je je druk om? Kleuterquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
Er zat ook echt 0,2 seconden tussen mijn en jouw post (lapo)Jezus wat een triest ventje ben je ValHallen. Nog kinderachtiger dan Stijn.
Ga eens ergens anders deze discussie houden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal er maar één keer serieus op ingaan: Lapo hunten is not dun. "ja" is een lapohunt. Normale mensen kijken goed uit hun oogjes voordat ze een topic openen, jij blijkbaar niet.
Er word trouwens al eeuwen lapo gehunt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal er maar één keer serieus op ingaan: Lapo hunten is not dun. "ja" is een lapohunt. Normale mensen kijken goed uit hun oogjes voordat ze een topic openen, jij blijkbaar niet.
Niet in normale topicsquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er word trouwens al eeuwen lapo gehunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |