quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef Sands het volgende:
Hij maakte o.a. de korte film Voices of a Distant Star
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:42 schreef Sands het volgende:
[..]
De andere films lijken visueel op deze film
1/2
quote:
We zijn pas 4 uur bezig, wie kopt 'm even gauw in?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Sands het volgende:
Maar ik denk niet dat dit nog goed gaat komen
3 films van Satoshi Kon zijn ook goed voor het punt
The Jurkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:00 schreef DragonFodder het volgende:
Hoe heeft de vrouw van Dwayne Johnson?
quote:A retired pop singer turned actress's sense of reality is shaken when she is stalked by an obsessed fan and seemingly a ghost of her past
quote:A TV interviewer and his cameraman meet a former actress and travel through her memories and career.
Heeft Pico niet allang antwoord gegeven? Parika. Dat antwoordde hij.quote:
Hij wilde er twee van deze man.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heeft Pico niet allang antwoord gegeven? Parika. Dat antwoordde hij.
Ik ben thís close om op te gaan zoeken en het hier te spoilerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij wilde er twee van deze man.
Oh nee, 3 zelfs.
Oh inddquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heeft Pico niet allang antwoord gegeven? Parika. Dat antwoordde hij.
Heel goed bezig Sands, met de hints enzo.quote:
Werken enzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heel goed bezig Sands, met de hints enzo.
2/3quote:
quote:On Christmas Eve three homeless people living on the streets on Tokyo find a newborn baby among the trash and set out to find the parents.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:12 schreef Sands het volgende:
de volgende vraag doe ik wel weer zo'n standaard blockbuster film als onderwerp.
Sowieso TRON: Legancyquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef dyonvbaal het volgende:
graag 3 films waarin Daft Punk in hun gebruikelijke vorm, dus met helmen op, te zien zijn
Ze hebben voor Adidas een star wars reclame gemaakt... maar of ze ook in de film zitten, zal ff google'en...quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso TRON: Legancy
Star Wars I toch ook?
Ok, dat kanquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kan er jammer genoeg niks over vinden FF1
5ecret of the 5olar 5tar 5ystemquote:
3/3quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Tom Hardy nog meer heeft gemaakt
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh hihi
Tinker, Tailor, Soldier, Spy
nee,quote:
nee, een v/d twee verfilmingen is met oa emma watsonquote:
senna?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
De docu gaat over een dooie sportert
3/3quote:
Die was toen al een paar jaartjes dood... (13 jaar)quote:
mja daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die was toen al een paar jaartjes dood... (13 jaar)
quote:Starred in two Best Picture Oscar winners before the age of 30.
quote:His character in ''8 Mile'' at one point has his rapping skills compared negatively to those of Tupac Shakur. 6 years later, he played Tupac in a biopic.
Dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
die gangster squad/the adjustment bureau gast?
Sands +1quote:
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, iets met een alien die door riolen zwerft...
quote:186.270 votes
Niks vergeleken met 1&2 maar nog wel een leuke actiefilmquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die Terminator (3) film die je het liefst wil vergeten.
Op het 4de plaatje zijn meerdere Terminators te zien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef Lemans24 het volgende:
Je meent het? Had hem echt niet herkend. Terwijl we onder vrienden een runnig joke hebben in de trend van "deze film is best goed, maar niet zo goed als Terminator 3".
4 kon ik nog net naar kijken maar 3 vond ik heel slechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Niks vergeleken met 1&2 maar nog wel een leuke actiefilmEn beter dan dat deel 4
Lokenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond die blonde in het rood lederen pakje een hoop goed maken hoor
Terminator 4 is dan ook de enige film waarover we zeggen: "deze is misschien nog wel íets beter dan Terminator 3"quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
4 kon ik nog net naar kijken maar 3 vond ik heel slecht
Wat was die andere?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh blijkbaar is dit nog niet uit, ik doe wel iets anders.
Titel
[ afbeelding ]
De plaatjes doen mij zelf meer denken aan de vader van de regisseurquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef picodealion het volgende:
Dat lijkt wel alsof Gottfried Helnwein een film heeft gemaakt.
Zuid Amerika:quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
- Hotel Rwanda
- Brazil (Terry Gilliam)
- the Italian job
- Australia
Nog wel meerquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een heel blik met acteurs die ik niet ken hè?
Paar films met 100K+ votesquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zat te twijfelen of hij het was.. maar een 4de weet ik niet met hem
4/4quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Charlie & The Chocolate Factory?
DragonFodder +1quote:
Tsja, het gaat er hard aan toe in de toekomst.quote:
quote:
Hmmm, dan moeten we zeker die Hannibal Rising crap kunnen herinneren?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
Opstarter: Welk persoon was Hannibals eerste maaltje?
Jep. Ik vond het wel redelijk schokkend. Het enige aan die film wat ik echt horror vond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmmm, dan moeten we zeker die Hannibal Rising crap kunnen herinneren?
Jep. Brrr...quote:
Zover ben ik nog niet... DM me de titel maar anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:38 schreef Sands het volgende:
De film van de regisseurmeneer uit 1957 vind ik wel beter dan deze.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:39 schreef ChesterPerry het volgende:
Heb je de OP gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:39 schreef ChesterPerry het volgende:
Je weet niet wie 5 is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Dijon...quote:
Hondt, maar dank je :-P. DF, leg jij het hem eens uit. Misschien begrijpt hij het dan welquote:
Brigitte Bardotquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:04 schreef Desunoto het volgende:
De cameo's zijn waarschijnlijk het makkelijkst.
Aan welke Franse vrouwen denk je als teruggaat naar de jaren '60?
2/2quote:
Klopt, maar net te laat.quote:
Neequote:
2/3quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef picodealion het volgende:
Spartacus?
Geen idee welke Disneyfilms van wanneer zijn, maar is de Aristocats niet uit de jaren 70?
3/3quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:37 schreef HilarityEnsues het volgende:
Evil under the Sun?
De Reddertjes?
quote:
Dat is goed.quote:
Waar is die voor? Dit lijkt wel een uitgave vd Questquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef victorinox het volgende:
De film speelt zich af in 1965, maar die haak zit pas sinds 1991 op de Victorinox zakmessen.
http://www.sakwiki.com/tiki-index.php?page=Hookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waar is die voor? Dit lijkt wel een uitgave vd Quest
Heb je thuis een verzameling?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
http://www.sakwiki.com/tiki-index.php?page=Hook
Ik ben ook zeker over Charadequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:29 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe vraag maar alvast, ben namelijk zeker over Charade.
Ik werk hem wel bij zometeen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:52 schreef ArtistA het volgende:
Charade was goed, kan de score niet bijwerken op mn telefoon.
Ik was even etenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik werk hem wel bij zometeen.
[ afbeelding ]
Kom op jongens... enkel de titel reken ik ook goed, oké?
Sands is een onuitputtelijke bron van kutvragen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het blik is nog steeds niet leeg...
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het blik is nog steeds niet leeg...
Ik weet hetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands is een onuitputtelijke bron van kutvragen.
1/3quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Superman Returns
The Negotiator
2/3quote:
3/3quote:
And we've got ouselves a winnerquote:
Hij heet zelf Brandon in die film, moet je er wel bijzetten of het om de acteur of het personage gaat...quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve fmt'ers, mag ik 5 films die ik heb gemaakt, ahhh toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |