Misschien is het verschil dat je dan wel werk verricht voor een ander, Amerikaans bedrijf?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:06 schreef bambino het volgende:
Als ik als monteur naar de VS word gestuurd om daar in een fabriek van alles en nog wat te fixen (van het product uit NL) dan moet je toch een werkvisa hebben?
Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met Delta, en vlieg daarom ook niet meer met die maatschappij. De enige maatschappij waar ik wel over te spreken was, was Continental, maar na de merger met United is dat ook niks meer. Als het even kan vermijd ik Amerikaanse maatschappijen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef OMG het volgende:
Wat gaaf, onze eerste vlucht op weg naar Amsterdam was gecancelled. Best vervelend. Blijkt dat we hele omgeboekte route zijn ge-upgrade naar first en business class. Dank u, Delta.
Virgin America niet. En voor zover ik weet staat het ook behoorlijk los van Virgin Atlantic.quote:
Delta: bij een incident zo'n 6 jaar geleden konden ze mijn ticket niet vinden, en moest ik ter plaatse een nieuw ticket kopen. Bij een overstap bleek dat diezelfde maatschappij plotseling wel mijn originele ticket kon vinden, die ze meteen gebruikte in plaats van mijn nieuwe ticket, waardoor twee tickets gebruikt werden tijdens een vlucht. Ik ben toen een volle week kwijt geweest om m'n geld voor dat tweede ticket terug te krijgen. Uren aan de telefoon gehangen. Van het kastje naar de muur. Brieven schrijven helpt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:58 schreef Iwanius het volgende:
Doe eens uit de doeken dan wat zoal de negatieve ervaringen waren,misschien kom ik er ook nog wat tegen..
Grappig, want de keren dat ik met Continental vloog vond ik de vlucht, service, etc. niet meer dan matig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met Delta, en vlieg daarom ook niet meer met die maatschappij. De enige maatschappij waar ik wel over te spreken was, was Continental, maar na de merger met United is dat ook niks meer. Als het even kan vermijd ik Amerikaanse maatschappijen.
Juist ja. Vervelend omdat zoiets mee te moeten maken in juist een land als de US of A die er altijd prat opgaat (wat ik allang niet meer geloof) dat in the US of A alles beter geregeld is dan in welk ander democratisch land. Blijkt dus dat wij hier in Nederland met onze loketcultuur het nog beter voor elkaar hebben dan daar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:34 schreef Lyrebird het volgende:
Bij een incident zo'n 6 jaar geleden konden ze mijn ticket niet vinden, en moest ik ter plaatse een nieuw ticket kopen. Bij een overstap bleek dat diezelfde maatschappij plotseling wel mijn originele ticket kon vinden, die ze meteen gebruikte in plaats van mijn nieuwe ticket, waardoor twee tickets gebruikt werden tijdens een vlucht. Ik ben toen een volle week kwijt geweest om m'n geld voor dat tweede ticket terug te krijgen. Uren aan de telefoon gehangen. Van het kastje naar de muur. Brieven schrijven helpt.
En terwijl men zo reclame maakt op de Amerikaanse televisie voor de maatschappij zelf.quote:Een van mijn laatste vluchten naar de VS was volgens mij met American Airlines. Alles wat er mis kon gaan, ging mis. Stokoud vliegtuig dat nauwelijks van de grond af kwam en uit elkaar leek te trillen. Iedere vlucht was verlaat, de ticketcomputer viel uit, de stewardessen waren oud, lelijk en onvriendelijk en het eten was slecht. Van die stewardessen die uitermate gestresst rondrennen, met hun karretjes tegen armen en benen aanbotsen en er aanstoot aan geven dat Japanners niet gewend zijn om " chickenorpasta toegesnauwd te krijgen."
Klopt.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:02 schreef Iwanius het volgende:
Blijkt dus dat wij hier in Nederland met onze loketcultuur het nog beter voor elkaar hebben dan daar.
Zo doen ze dat in de VS, met een reclamecampagne proberen te verbloemen dat ze een wanproduct leveren.quote:En terwijl men zo reclame maakt op de Amerikaanse televisie voor de maatschappij zelf.
Ik weet niet wat voor telefoon je hebt? Maar ik had een iphone en ging toen naar t-mobile voor een losse sim. 60 dollar per maand volgens mij, met texting, bellen naar nederland en data.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:49 schreef guitarist het volgende:
Je kan bij de Walmart gewoon goedkoop een Prepaid telefoon kopen net als in NL toch? Of moet je daarvoor een Amerikaans Paspoort hebben?
ohja shit..... iphone 5 heeft een nanosim... ik akn even voor je bellen als je wilt? ik weet niet of je al in de states bent?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:30 schreef guitarist het volgende:
Simlock vrije iPhone5, komt wel goed dus. Thanks.
Ik betaal 70 dollar per maand voor onbeperkt bellen/smsen en 4gb data + toestelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:15 schreef dudesque het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor telefoon je hebt? Maar ik had een iphone en ging toen naar t-mobile voor een losse sim. 60 dollar per maand volgens mij, met texting, bellen naar nederland en data.
Je hebt ook tracphones voor 20 dollar maar dat is maar 20 minuten bellen volgens mij?
I know, maar tmobile is geen abo. Het is maandelijks, en als je niet betaald dan is je nummer niet actief laat maar zeggen... volgens mij is het niet 3g/4g maar edge data verbinding..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:34 schreef IrCute het volgende:
Ik denk overigens niet dat hij een abo kan afsluiten zonder SS#
Oh ok dat wist ik nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:36 schreef dudesque het volgende:
[..]
I know, maar tmobile is geen abo. Het is maandelijks, en als je niet betaald dan is je nummer niet actief laat maar zeggen... volgens mij is het niet 3g/4g maar edge data verbinding..
En anders kan hij altijd een metropcs nemen
ja, zo heb ik het gedaan 2 jaar geleden, toen had ik mijn ss# nog nietquote:
Dat doen ze alleen niet in de VS, dat is gewoon hoe marketing in het algemeen werkt natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:05 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Zo doen ze dat in de VS, met een reclamecampagne proberen te verbloemen dat ze een wanproduct leveren.
Tegenwoordig proberen bijna alle maatschappijen kosten te besparen, dus service/kwaliteit zal er alleen nog maar meer achteruit gaan. Maar goed, daarom is vliegen ook relatief goedkoop.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:38 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb op mijn vluchten met United weinig problemen gehad, eigenlijk. Maar ik heb ook alleen nog maar in hun nieuwere toestellen gezeten dus dat zal wel helpen. Deze zomer vlieg ik MEX-LAX met een oudere kist geloof ik, dus we zullen zien hoe het dan gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |