PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Haha, je moet wel slapen af en toe hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef Revontulet het volgende:
Die eerste foto van Ellen HoogDaar kan ik echt dagen naar kijken
Zoiezo hockeymeisjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet wel slapen af en toe hoor
Het liefst met haar erbij natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet wel slapen af en toe hoor
Dit is ook leuk:quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het liefst met haar erbij natuurlijkMaar dat zijn dromen helaas
Was ps3 toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
Fifa 13 staat te koop. Evenals Sleeping Dogs voor de geinteresseerden.
Deserteurquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
En fifa 13 later natuurlijk weer terugkopen voor minder, handelaartje hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
Semi-deserteur danquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..].
Ik zou het toernooi nog afmaken (gedaan, want ik ben uitgeschakeld).
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
En fifa 13 later natuurlijk weer terugkopen voor minder, handelaartje hoor
Indrukwekkend. Scoor je met andere spitsen net zo gemakkelijk?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
2de wedstrijd IF Martinez leaved de tegenstander al in de 33ste minuut
Maar toen had ie er al 4
[ afbeelding ]
Divisie 1 trouwens gewoon
In wat voor team heb je hem?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
2de wedstrijd IF Martinez leaved de tegenstander al in de 33ste minuut
Maar toen had ie er al 4
[ afbeelding ]
Divisie 1 trouwens gewoon
Met zijn NIF net zoals Torres in 4231 liep ik 1.5 per duel, dus dit is wel dik erbovenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Scoor je met andere spitsen net zo gemakkelijk?
Ik vind het een kutspel, maar het is sowieso niet mijn genre.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
Is Skyrim wat trouwens? Nog nooit gespeeld
Dan hou ik mn 4-3-3 kaartje van Jackson. Ga ik als ik de tijd heb een mooi team er omheen bouwenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met zijn NIF net zoals Torres in 4231 liep ik 1.5 per duel, dus dit is wel dik erboven
Heel ver van wegblijven als je een PS3 heb, alleen maar crashes en bugs.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
Ga hem spelen op de pc dan. Dat soort spellen zijn kut op de ps3quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heel ver van wegblijven als je een PS3 heb, alleen maar crashes en bugs.
Dat heb ik dus met bijvoorbeeld Lamela, Reus, stuk voor stuk geweldige spelers in FIFA die ik daardoor ook "in het echt" ken. Maar andersom werkt het meestal nooit, heb nog geen functionerend team gehad met onder andere Lavezzi, Marchisio, Xabi terwijl dat wel favo's van me zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hou ik mn 4-3-3 kaartje van Jackson. Ga ik als ik de tijd heb een mooi team er omheen bouwenZonder Fifa had ik dit soort spelers trouwens nooit gekend
Als je een redelijke PC hebt zou ik hem halen voor de PC want op de PS3 schijnt hij belachelijk slecht te zijn. Ik vond hem wel oke maar ik geef Fallout de voorkeur als het om dat soort spellen gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
Sim city 5 ben ik wel erg benieuwd naarquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ga hem spelen op de pc dan. Dat soort spellen zijn kut op de ps3.
Dan is het wel te doen, vind het een leuk spel, maar kwam niet verder op een bepaald stuk omdat de game craste als ik het water in ging.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ga hem spelen op de pc dan. Dat soort spellen zijn kut op de ps3.
Nee ik kende hem ook niet tot hij naar Porto ging. Maar hij wordt nog wel bekend bij het grote publiek hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hou ik mn 4-3-3 kaartje van Jackson. Ga ik als ik de tijd heb een mooi team er omheen bouwenZonder Fifa had ik dit soort spelers trouwens nooit gekend
Die ga ik sowieso kapot spelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sim city 5 ben ik wel erg benieuwd naar
Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Reemi het volgende:
GJE als laatste geëindigd bij de Yvonne Awards
Reus niet kennen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met bijvoorbeeld Lamela, Reus, stuk voor stuk geweldige spelers in FIFA die ik daardoor ook "in het echt" ken. Maar andersom werkt het meestal nooit, heb nog geen functionerend team gehad met onder andere Lavezzi, Marchisio, Xabi terwijl dat wel favo's van me zijn
Die kende ik voor fifa niet, ik volg de bundesliga totaal niet.quote:
Van de hoeveel deelnemers?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Reemi het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, dan heeft hij het nog aardig ver geschopt. Benieuwd wat dat gekost heeft.
Mods pijpen kost geen geldquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, dan heeft hij het nog aardig ver geschopt. Benieuwd wat dat gekost heeft.
Uhuh. Ik was provo, en fanatiek voorstander van het witte-fietsenplan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zat jij vroeger bij zo'n groepering?
Welk systeem?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik zoek een vervanger voor Hamsik op CAM in mijn serie A team. Boateng gebruik ik. Iemand suggesties?
El Shaa - Nocerinoquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
Wie noemt er even wat perfect chemistry LF/LW -- CM koppeltjes op?
Lavezzi - pastore
..
..
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhuh. Ik was provo, en fanatiek voorstander van het witte-fietsenplan.
Depay - Engelaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
Lavezzi - pastore
..
..
Depay - Engelaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
Lavezzi - pastore
..
..
Fischer - Poulsenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
Lavezzi - pastore
..
..
iedereen is dood eindequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:05 schreef Revontulet het volgende:
10 minuten niets gepost hier, de apocalys, iedereen is deaud.
en ze leefde nog lang en gelukkig. bedankt voor het lachen, was gezellig, volgende keer bij ons nou doeeiiii groedjens aan de kidz.quote:
hoax, jij komt heul niet buiten...quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
Ik had zonet de hond los, ging een kerel op een fiets onderuitheeft hij een paar krasjes op zijn schoen
Prima kerel verder hoor
Was in een niet losloop gebied dus als hij naar de wouten gaat kan ik 200 euro lappen
DIe kerel was bang en normaal gaat onze hond niet achter fietsers aan maar die kerel sneller en sneller fietsen, viel hij in de modder(was wel een komisch gezicht hehe)
Maarja, enkel een paar krasjes op zijn lederen schoenen, onze hond rende alleen achter hem aan en deed verder niets.
Tot zover mijn belevingen van vandaag
Amai, lap hé. U heeft mij door.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoax, jij komt heul niet buiten...
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Amai, lap hé. U heeft mij door.
Nee, deze baas is van mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
De hond van Van de Mar
[ afbeelding ]
Duitserquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, deze baas is van mij
[ afbeelding ]
Jij bent toch zijn baas juist?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik laat mij altijd dominerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef Toefjes het volgende:
Maher naar CM met Odaan
[..]
Jij bent toch zijn baas juist?
Niets mis met Duitsland en Duitsers hoorquote:
Dat is niet gek, internet staat vol met dat soort filmpjes. Ik ga me ook even buiten begeven. Reuze eng allemaal, maar de boodschappen moeten nou éénmaal gedaan worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik laat mij altijd domineren
weet ik, wij stammen (bijna) allemaal van Duitsers afquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niets mis met Duitsland en Duitsers hoor
Odaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef Toefjes het volgende:
Maher naar CM met Odaan
[..]
Jij bent toch zijn baas juist?
Wat is er met hem dan? Ik ken hem namelijk helemaal niet in het echt, alleen van FUTquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ondaan. Foutje. Nu ben ik helemaal ondaan. haha. ik maakte m voordat een ander m kan maken.
onTdaan*quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ondaan. Foutje. Nu ben ik helemaal ondaan. haha. ik maakte m voordat een ander m kan maken.
iemand?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5713917/
Deze wil ik gaan maken, ik speel nu met:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5300057/
Zouden bepaalde spelers dan in 4-3-3 beter tot hun recht komen? Of is nog een andere formatie geschikter?
Ow, iemand vroeg naar de perfecte CM-LW link. Ik ken m eigenlijk niet eens van FUT. Ik moest het opzoeken in UDBquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er met hem dan? Ik ken hem namelijk helemaal niet in het echt, alleen van FUT
Mooi beest joh!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tarrel Ondaan, moest hem even googelen hoor maar ken hem niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Thanks manquote:
Tarrelquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Tarrel Ondaan, moest hem even googelen hoor maar ken hem niet.
O ja, nu is het duidelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, iemand vroeg naar de perfecte CM-LW link. Ik ken m eigenlijk niet eens van FUT. Ik moest het opzoeken in UDB
Haha ja hij stuitert weer flink rond!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thanks man
Hoe gaat het met die van jou? WIl het alweer wat zonder gips?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:24 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha ja hij stuitert weer flink rond!
Kreeg gister nog een app van de onderbuurman of we aan het verbouwen waren... Dat beest kan zo lomp door de kamer heen gaan, das niet normaal.
Zal ff foto online gooien, wacht ff.
Haha, baasje.quote:
wat is dat dan weer voor een beest. Zou er niet vrolijk van worden als ik die buiten tegen kwam.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:29 schreef Vinno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
9 maanden is hij nu, +- 27 kilo.
Zeker een baasje jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, baasje.
Ik kom deze soort eigenlijk alleen maar in het wit tegen hier in het dorp. Er lopen hier een paar rond maar allemaal zijn ze wit
Die van ons is ook 9 maanden en is al gigantischdoor zijn dikke vacht lijkt hij heel erg breed
Geschiedenisquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat is dat dan weer voor een beest. Zou er niet vrolijk van worden als ik die buiten tegen kwam.
Hier heeft hij sinds hij uit het gips is, zeer regelmatig "last" van hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:33 schreef Vinno het volgende:
[..]
Kenmerkend is de zogeheten bullrun, het in volle vaart door huis of tuin rennen.
Heeft zo'n beest niet veel meer ruimte nodig?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hier heeft hij sinds hij uit het gips is, zeer regelmatig "last" van haha
Dan kan je soms ook maar beter je benen in trekken, 27kg met volle vaart tegen je aan is niet chill kan ik je vertellen...
Dat deed onze Labrador ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Vinno het volgende:
[..]
Dan kan je soms ook maar beter je benen in trekken, 27kg met volle vaart tegen je aan is niet chill kan ik je vertellen...
Veel meer ruimte dan wat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft zo'n beest niet veel meer ruimte nodig?
http://www.albert.nl/display.do?page=homequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet gek, internet staat vol met dat soort filmpjes. Ik ga me ook even buiten begeven. Reuze eng allemaal, maar de boodschappen moeten nou éénmaal gedaan worden.
Doet onze hond ook, alleen dan door de kamerquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Vinno het volgende:
[..]
Als je voldoende met de hond naar buiten gaat dan kan het prima.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je onder buren hebt neem ik aan het dat je of in een flat of appartement woont..
Apartement jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je onder buren hebt neem ik aan het dat je of in een flat of appartement woont..
Ja ik heb er geen verstand van verder maar ik moet er niet aandenken dat er zo'n grote hond door mijn appartement zou banjerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je voldoende met de hond naar buiten gaat dan kan het prima.
Dat rennen door huis is zo herkenbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:40 schreef Vinno het volgende:
[..]
Apartement ja
Maar hij krijgt zat lichaamsbeweging hoor. Groot park voor de deur.
Alleen een "bullenrun" hebben ze alleen maar binnen... Ken (oa van een wandeling met 76 stuks) een boel mensen met een Bullterrier... Het is echt iets wat ze binnen doen.
Buiten gaan ze ook los hoor.
Maar bij een "Bullrun" gaan de oren plat in de nek en gewoon als een debiel zo hard mogelijk heen en weer rennen. Hij remt dan ook af door gewoon 90 graden te draaien en zich tegen de muur aan te laten botsen... Om daarna gewoon net zo hard richting de andere kant van de kamer te rennen.
Dus... Dan kan je in een villa wonen, maar dan is het effect hetzelfde. Alleen dan duurt het wat langer voordat hij bij de andere muur is...
Wordt ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Kut hond van mijn moeders vriend snurkt tering hard.. ook gewoon als hij wakker is. De hele dag door. Ook zo'n bulldog achtig beest.
Als ik langer dan 2 minuten in de kamer zit wordt ik gek..
Hahaha ja echt prachtig is dat!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat rennen door huis is zo herkenbaar
Bij ons ramt hij dan tegen de bank aan en gaat dan naar de andere kant van de kamer en knalt dan tegen de muurecht hilarisch is het
daarna gaat hij meestal weer liggen en slapen
Ja hier op kantoor ligt er ook vaak een van een collega ja... Die snurkt ook echt als een malle...quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Kut hond van mijn moeders vriend snurkt tering hard.. ook gewoon als hij wakker is. De hele dag door. Ook zo'n bulldog achtig beest.
Als ik langer dan 2 minuten in de kamer zit wordt ik gek..
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had het al verbeterd voor jij postte
aan de straatstenen niet kwijt te rakenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:44 schreef wieisboos het volgende:
Wat is die slecht zeg
gelukkig maak ik er nog ongeveer 10k winst op als ik hem verkoop
Als jij dat belangrijk vindt moet je het vooral doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee
Of moet er een mod bij komen om uitsluitsel te geven?
Nu doe je het eromquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als jij dat belangrijk vind moet je het vooral doen.
1e team zou ik geen Palacio nemen. Vind zelf Maggio als RW of IF Lamela beter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:45 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
dit lijkt me ook wel aardig
[ afbeelding ]
Honden op kantoor? Dat moet ik later ook hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hahaha ja echt prachtig is dat!
[..]
Ja hier op kantoor ligt er ook vaak een van een collega ja... Die snurkt ook echt als een malle...
Palacio legt ze bij mij juist echt aan de lopende band in het netjequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
1e team zou ik geen Palacio nemen. Vind zelf Maggio als RW of IF Lamela beter.
Welke formatie speel je? ook 433?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Palacio legt ze bij mij juist echt aan de lopende band in het netje
Ik kon niet overweg met IF Lamelaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
1e team zou ik geen Palacio nemen. Vind zelf Maggio als RW of IF Lamela beter.
Ja meestal die van de boekhoudster (Rhodesian Ridgeback) en anders die Bulldog.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Honden op kantoor? Dat moet ik later ook hebben
4321quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Welke formatie speel je? ook 433?
Dat is ook vreselijk, wij nemen hem nooit mee als wij ergens heen gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar ik me overigens wel echt aan erger aan mensen met honden is als ze gaan uit eten en ze nemen dat stink beest mee
Ik speelde 433, hij is eigenlijk ook een RF. Misschien dat dat het is.quote:
Welke zichzelf respecterende restauranthouder laat honden toe?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar ik me overigens wel echt aan erger aan mensen met honden is als ze gaan uit eten en ze nemen dat stink beest mee
Met kaartje omvormen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik speelde 433, hij is eigenlijk ook een RF. Misschien dat dat het is.
En zo hoort hetquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook vreselijk, wij nemen hem nooit mee als wij ergens heen gaan.
Ja had ik gedaan. Maar goed dat verklaart niet waarom Maggio bij mij dan wel chill speelt, die is eigenlijk ook RM.quote:
Je zou je er over verbazen ik heb vroeger bij een brasserie gewerkt waar soms wel 3 honden tegelijkertijd rond liepen over het terrasquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke zichzelf respecterende restauranthouder laat honden toe?
heeft subsidesports niet wat goedkoper?quote:
Welke speelstijl zet jij meestal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:50 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ja had ik gedaan. Maar goed dat verklaart niet waarom Maggio bij mij dan wel chill speelt, die is eigenlijk ook RM.
Ik denk dat de 433 gaat afvallen, want vind Di Natale wel een baas (op CAM)...quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik speelde 433, hij is eigenlijk ook een RF. Misschien dat dat het is.
Terras vind ik wel anders dan echt binnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zou je er over verbazen ik heb vroeger bij een brasserie gewerkt waar soms wel 3 honden tegelijkertijd rond liepen over het terras
In een auto zitten van iemand die ook regelmatig hond in zijn/haar auto vervoertquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet niet waar ik het in nederland kan halen. Op Arsenal.com is het 45 pond ofzo excl verzenden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heeft subsidesports niet wat goedkoper?
Gewoon balanced. Behalve als ik achter sta en er nog niet te lang te spelen is. Dan schakel ik maar over op ultra aanvallend.quote:
Audi ...?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
Yo gasten waddup gasten
Hele ochtend auto's wezen kijken, nu nog ons pap overtuigen dat hij voor de audi moet gaan.
Dit. Dan haak ik echt afquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In een auto zitten van iemand die ook regelmatig hond in zijn/haar auto vervoert
Okay, maar welke "preset"?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:54 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Gewoon balanced. Behalve als ik achter sta en er nog niet te lang te spelen is. Dan schakel ik maar over op ultra aanvallend.
De nieuwe GJE?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
Yo gasten waddup gasten
Hele ochtend auto's wezen kijken, nu nog ons pap overtuigen dat hij voor de audi moet gaan.
Gewoon standaard, verander ik niks aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:54 schreef Vinno het volgende:
[..]
Okay, maar welke "preset"?
Ik zet hem vaak op "lange bal", dan is Pala echt baas
GJE zou er denk ik 1 krijgen als hij 18 wordt. Kamikazie is een iets armere versie, waardoor hij wel sympathiek blijft.quote:
GJE zijn vader rijdt in een mercedes, dat weet je nu al.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE zou er denk ik 1 krijgen als hij 18 wordt. Kamikazie is een iets armere versie, waardoor hij wel sympathiek blijft.
Kamikazie heeft toch niet gezegd dat die Audi niet voor hem is?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE zou er denk ik 1 krijgen als hij 18 wordt. Kamikazie is een iets armere versie, waardoor hij wel sympathiek blijft.
Je had ook een vals telefoon nummer op moeten geven noobquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
Die kerel belde net over de schade.
Krasjes op de schoenen en krasjes op de pakjesdrager
Is stiekem ook zo, maar dat ga ik hier niet zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kamikazie heeft toch niet gezegd dat die Audi niet voor hem is?
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je had ook een vals telefoon nummer op moeten geven noob
Hij laat zich rijden uiteraard. Rijden is voor paupers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GJE zijn vader rijdt in een mercedes, dat weet je nu al.
Geniet ervan zolang je een hart hebt, je aderen slippen dicht dikzak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen
Badminton ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij laat zich rijden uiteraard. Rijden is voor paupers.
Lieve jongequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen
Ik rijd dagelijks zo'n 150 km. Vind ik prima te doen hoor: radiootje aan, verstand op 0.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
Zelf rijden is juist leuk
Alhoewel als je dagelijks 50km + moet rijden het wel minder wordt denk ik.
Ik vroeg laatst in dat topic of hij al gewonnen had. Reactie zomaar verwijderdquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Reemi het volgende:
Die laatste zinquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks zo'n 150 km. Vind ik prima te doen hoor: radiootje aan, verstand op 0.
Dat laatste is trouwens niet zo heel veel werk
50 km heen, en 50 km terug. Best goed te doen. Spotify over de speakers, en lekker chill rijden. Ik carpool ook, dus hoef eigenlijk maar 2 keer per week te rijden. En wel de volle reiskosten incasserenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
Zelf rijden is juist leuk
Alhoewel als je dagelijks 50km + moet rijden het wel minder wordt denk ik.
Vorig jaar was hij ook maar 40k ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:02 schreef DorperTed. het volgende:
IF Vidal. Moet ik hebben maar kan ik nooit betalen
Nu alleen nog een keer een Micah Richardsquote:
Komt goed uit, hoef ik voortaan mijn glazen bol niet van stal te halen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:02 schreef Maver24 het volgende:
Sagna dus CB, haha, had ik toch een voorgevoel over
Wat een dramatisch TOTWquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef DutchSL het volgende:
GK: Ben Foster, West Bromwich Albion - 78>80
LB: David Alaba, Bayern München - 77>80
CB: Bacary Sagna, Arsenal - 83>84
CB: Hugo Campagnaro, Napoli - 81>82
CB: Guillermo Burdisso, Boca Juniors - 69>72
CDM: Arturo Vidal, Juventus - 84>85
LM: Isco, Málaga CF - 79>80
CM: Renaud Cohade, AS Saint-Etienne - 75>77
LW: Dimitri Payet, LOSC Lille - 80>81
LW: Antonio Cassano, Inter - 85>86
ST: Michu, Swansea City - 75>80
SUBS
GK: Moisés Muñoz, América - 71>74
GK: Guillermo Ochoa, AC Ajaccio - 77>79
CB: Dave Winfield, Wycombe Wanderers - 59>64
CB: Maya Yoshida, Southampton - 69>72
LM: Mehmet Ekici, Werder Bremen - 74>74
ST: Marco Sansovini, Spezia - 71>74
ST: Heung-Min Son, Hamburger SV - 73>74
Sagna has switched from RB>CB
Isco has switched from CAM>LM
Cassano has switched from CF>LW
Michu has switched from CAM>ST
Ekici has switched from CAM>LM
Heung-Min has switched from CF>ST
Geen eens een ban van twee weken? Maar het is duidelijk dat wij ervoor hebben gezorgd dat alle mods anti-GJE zijn geworden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst in dat topic of hij al gewonnen had. Reactie zomaar verwijderd
Zitten best wat bruikbare dingetjes tussen.quote:
De TOTW is al slecht genoegquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:05 schreef Maver24 het volgende:
Helaas geen Boetiusen ook geen Clasie.
Tegen een defensie bestaande uit Reijnen en Wijnaldum scoren is ook geen wereldprestatie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:05 schreef Maver24 het volgende:
Helaas geen Boetiusen ook geen Clasie.
Vidal heeft niet gescoord en zit erin en Clasie heeft gescoord en zit er niet in...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef DutchSL het volgende:
GK: Ben Foster, West Bromwich Albion - 78>80
LB: David Alaba, Bayern München - 77>80
CB: Bacary Sagna, Arsenal - 83>84
CB: Hugo Campagnaro, Napoli - 81>82
CB: Guillermo Burdisso, Boca Juniors - 69>72
CDM: Arturo Vidal, Juventus - 84>85
LM: Isco, Málaga CF - 79>80
CM: Renaud Cohade, AS Saint-Etienne - 75>77
LW: Dimitri Payet, LOSC Lille - 80>81
LW: Antonio Cassano, Inter - 85>86
ST: Michu, Swansea City - 75>80
SUBS
GK: Moisés Muñoz, América - 71>74
GK: Guillermo Ochoa, AC Ajaccio - 77>79
CB: Dave Winfield, Wycombe Wanderers - 59>64
CB: Maya Yoshida, Southampton - 69>72
LM: Mehmet Ekici, Werder Bremen - 74>74
ST: Marco Sansovini, Spezia - 71>74
ST: Heung-Min Son, Hamburger SV - 73>74
Sagna has switched from RB>CB
Isco has switched from CAM>LM
Cassano has switched from CF>LW
Michu has switched from CAM>ST
Ekici has switched from CAM>LM
Heung-Min has switched from CF>ST
Omdat hij BPL is.quote:
Er zijn eigenlijk best veel spelers die gescoord hebben en er niet in zitten. Echt oneerlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vidal heeft niet gescoord en zit erin en Clasie heeft gescoord en zit er niet in...
EA
wat een teringdebielen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk best veel spelers die gescoord hebben en er niet in zitten. Echt oneerlijk.
Ja daarom.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk best veel spelers die gescoord hebben en er niet in zitten. Echt oneerlijk.
Als je elke keer dat Messi en Ronaldo een hattrick scoren een IF voor ze er in zet hebben ze er straks 35 ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef Voltreffer het volgende:
Ronaldo had toch ook een hatrick?
Het is niet EA maar AFquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef wieisboos het volgende:
Hoeveel IF's heeft Feyenoord eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef wieisboos het volgende:
Hoeveel IF's heeft Feyenoord eigenlijk?
1 goal, maar geen IFquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja daarom.
EA
Heeft AZ gescoord dit weekend?
Tsjong, ziek onterechtquote:
Oh maar hij heeft toch helemaal niets speciaals gedaan XDquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat hij een goede prestatie heeft geleverd, snap je dat systeem nog niet?
Lol, XD :S :Squote:Op woensdag 13 februari 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh maar hij heeft toch helemaal niets speciaals gedaan XD
Die HH komt er vast wel...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga IF Asamoah ook maar even aanschaffen. Hij wordt alleen maar duurder. Hoop nog wel op een HH maar dat zal wel weer niet
Ja uurtje later kijken voor open bid of tijdens TOTW op bin zoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef DuTank het volgende:
Formatie kaartjes straks pas kopen he? Als nieuwe TOTW in de packs zit toch?
Zelf gemerkt en tis om te jankenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is er een nieuw lijstje of zelf gemerkt?
@DuTank ja
Vanavond komt er eerst een vriend van me hier voetbal kijken, daarna kan ik wel weerquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vnv weer samen in de spits met Dutch erachter, gouden trio. Ibra als cdm is ook baas
Half zeven. Dus er kan best een HH zijn van half zes tot half zeven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef UltimateTeam het volgende:
Die motm afrikanen zijn volgensmij straks al uit packs dus HH heb je niet zo veel aan.
60k zoiets?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Vinno het volgende:
Jongens, jullie zijn allemaal heel ervaren...
Hoeveel schatten jullie dat een IF Vidal straks gaat kosten?
Ja klopt idd hoop het niet heb net wat van die afrikaantjes gekocht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Half zeven. Dus er kan best een HH zijn van half zes tot half zeven.
doe maar een 1 of een 2 ervoor denkquote:
zeven miljoen miljard.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Vinno het volgende:
Jongens, jullie zijn allemaal heel ervaren...
Hoeveel schatten jullie dat een IF Vidal straks gaat kosten?
Ja straks ff, maar volgende week woensdag denk ik van 60-100k ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
doe maar een 1 of een 2 ervoor denk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
doe maar een 1 of een 2 ervoor denk
quote:
Kom nu anders nog ff potje clubs? Thorben wil vast wel even meedoen !quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja straks ff, maar volgende week woensdag denk ik van 60-100k ofzo
We zullen zien
Ik kan ook nuquote:
Inferieurquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef Thorb het volgende:
En Vandermar wat vinden we van Opel???
Foster was nog beterquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Geen IF Pool..dafuq. Sagna was goed, maar Megapool won echt de wedstrijd..
Sagna levert meer geld opquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Geen IF Pool..dafuq. Sagna was goed, maar Megapool won echt de wedstrijd..
Pff, bij clubs zat er nog een achievement aan vast, maar dit is echt kut gewoon. Zeker ook weer met dat glitchveld erbijquote:
Wat bedoel je met vloeiend?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan dit afmaken en/of verbeteren?
Ik ben vrij inspiratieloos en wil het graag zo vloeiend mogelijk maken.
Balans denk ik.quote:
quote:
Ja vooral balans eigenlijk ja, maar het team moet goed vloeien van achteren naar voren, en dus niet dat alle spelers zich voorin of achterin bevindenquote:
vooral geld, maar hij speelde volgens mij wel goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:45 schreef vandermar het volgende:
Heeft Sagna trouwens gescoord of doet EA dit weer omdat geld?
Zal wel omdat geld
Ja het speelt echt super kut. Je kan niets en containen is nou helemaal simpelquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, bij clubs zat er nog een achievement aan vast, maar dit is echt kut gewoon. Zeker ook weer met dat glitchveld erbij
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Waarom geen 9 chem meer ?, is dit op de console nog wel het geval ?
[ afbeelding ]
M'Vilaquote:
Looks goodquote:
Volgens mij hebben ze het er bij futhead uitgesloopt omdat er een fout zat in de formule die ze gebruikten. Bij 5 links gaf hij al 9 chem aan daar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Waarom geen 9 chem meer ?, is dit op de console nog wel het geval ?
[ afbeelding ]
maar voor 3atb is hij denk ik wel nuttig als buitenste CB...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
Leuk en aardig die Sagna, maar Distin, Kos en vooral Kaboul zijn nog steeds veel betere BPL stokbroden op CB. 1.76m voor een CB gaat echt te fur.
lolquote:Voetbalbobo Michael van Praag wil dat spelers in computerspelletjes als FIFA niet meer protesteren na een beslissing van de scheidsrechter.
De voorzitter van de KNVB maakt deel uit van het FIFA Associations Committee en stelde daar voor de games aan te passen. "Heb het verzoek van veel ouders om de reactie van speler op scheidsrechter in FIFA PlayStation game aan te passen overgebracht", zo schrijft Van Praag op Twitter. Volgens de bobo storen veel ouders zich eraan, 'alsof de FIFA jonge kinderen leert dat dit normaal is'.
Nadat grensrechter Richard Nieuwenhuis op een Nederlands voetbalveld dood was geschopt, scherpte de KNVB de richtlijnen voor protesteren tegen de scheidsrechter aan.
Die buitenste CB moet ook vaak koppen hoor..die cross valt vaak bij de 2e paal. En tegenwoordig weet bijna iedereen wel dat je tegen 3atb het beste kan cross abusen als je er niet doorheen komt..daar ligt de ruimte.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar voor 3atb is hij denk ik wel nuttig als buitenste CB...
Ik las het net ook, wat een debiel.. Alsof spelers 3x per wedstrijd de ref en/of zijn assistenten in elkaar meppenquote:
Dus met andere woorden, hij krijgt wel gewoon 9 chem op de console of dus toch niet,quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het er bij futhead uitgesloopt omdat er een fout zat in de formule die ze gebruikten. Bij 5 links gaf hij al 9 chem aan daar.
Als er IRL exact zo werd geprotesteerd als in FIFA zou het hele voetbal er een stuk beter uit zien. 1 op de 10 keer een beetje een boze speler die meteen keurig door zijn teamgenoot weg wordt geduwdquote:
Ik denk dat de Serie A er welgeteld 0% beter van wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Campagnaro en Vidal IF, goede dag voor de Serie A.
Op de console wel ja. Tenzij het gefixed is met de update van gisteren, maar dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, hij krijgt wel gewoon 9 chem op de console of dus toch niet,
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, hij krijgt wel gewoon 9 chem op de console of dus toch niet,
.quote:
ja, dat is ook weer waar...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die buitenste CB moet ook vaak koppen hoor..die cross valt vaak bij de 2e paal. En tegenwoordig weet bijna iedereen wel dat je tegen 3atb het beste kan cross abusen als je er niet doorheen komt..daar ligt de ruimte.
This just in. Het is ook een goede dag voor mierenneukers voor wie alles voorgekauwd moet worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat de Serie A er welgeteld 0% beter van wordt.
Ik ben aan de laatste 50 bezig inmiddelsquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
Tijd om de blessurekaartjes nu echt gedag te zeggen denk ik..als het nu niet is gefixed dan gaat het nooit meer gebeuren. Ik hoop wel op silver/bronze upgrades vrijdag
This just in. Sarcasme-meter Tobi-wan is kapoet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
This just in. Het is ook een goede dag voor mierenneukers voor wie alles voorgekauwd moet worden.
Bezopen. Ze weten gewoon niet waar ze het moeten zoeken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ze slaan helemaal door. Las het net ook al
Hoezo is het daar een goede dag voor?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
This just in. Het is ook een goede dag voor mierenneukers voor wie alles voorgekauwd moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Niet allemaal, maar de meesten kunnen wel meer betrouwbaarheid bieden. KVK nummertje erbij enzo..knalleuhquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die fut coins shop op het internet betrouwbaar zijn?
Ik zie dat ze 100k voor wel 18 euro verpatsen..misschien een idee voor mij maar kan het bijna niet geloven dat mensen dat er voor over hebben.
Sommige wel ja, worden ook aangeraden door youtubers. Wel veel te duur natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die fut coins shop op het internet betrouwbaar zijn?
Ik zie dat ze 100k voor wel 18 euro verpatsen..misschien een idee voor mij maar kan het bijna niet geloven dat mensen dat er voor over hebben.
Als EA zelfs weer sneeuw gaat toevoegen....quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben aan de laatste 50 bezig inmiddelsZal morgen dus wel weer terugkomen die blessures.
Nee joh, die krijgen geld/FUT coins om dat te zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sommige wel ja, worden ook aangeraden door youtubers. Wel veel te duur natuurlijk.
die physics in die sneeuw zijn echt verpestquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Als EA zelfs weer sneeuw gaat toevoegen....
Regen voelt al aan als sneeuwquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die physics in die sneeuw zijn echt verpest
zo ver stuitert een bal niet door op een harde ondergrond
Jup. Maar de fatsoenlijke youtubers gaan niet met de eerste de beste aanbieder mee though.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee joh, die krijgen geld/FUT coins om dat te zeggen
Was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Als EA zelfs weer sneeuw gaat toevoegen....
FIFA10 was datquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Die regenvelden vorig jaar (of was dat 2 jaar geleden?) waren kut. In de as van het veld schoot alles als een gek door over de grond en rond de zijlijn bleef het altijd liggen..zo extreem steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |