PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Haha, je moet wel slapen af en toe hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef Revontulet het volgende:
Die eerste foto van Ellen HoogDaar kan ik echt dagen naar kijken
Zoiezo hockeymeisjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet wel slapen af en toe hoor
Het liefst met haar erbij natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet wel slapen af en toe hoor
Dit is ook leuk:quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het liefst met haar erbij natuurlijkMaar dat zijn dromen helaas
Was ps3 toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
Fifa 13 staat te koop. Evenals Sleeping Dogs voor de geinteresseerden.
Deserteurquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
En fifa 13 later natuurlijk weer terugkopen voor minder, handelaartje hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
Semi-deserteur danquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..].
Ik zou het toernooi nog afmaken (gedaan, want ik ben uitgeschakeld).
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
En fifa 13 later natuurlijk weer terugkopen voor minder, handelaartje hoor
Indrukwekkend. Scoor je met andere spitsen net zo gemakkelijk?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
2de wedstrijd IF Martinez leaved de tegenstander al in de 33ste minuut
Maar toen had ie er al 4
[ afbeelding ]
Divisie 1 trouwens gewoon
In wat voor team heb je hem?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
2de wedstrijd IF Martinez leaved de tegenstander al in de 33ste minuut
Maar toen had ie er al 4
[ afbeelding ]
Divisie 1 trouwens gewoon
Met zijn NIF net zoals Torres in 4231 liep ik 1.5 per duel, dus dit is wel dik erbovenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Scoor je met andere spitsen net zo gemakkelijk?
Ik vind het een kutspel, maar het is sowieso niet mijn genre.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
Is Skyrim wat trouwens? Nog nooit gespeeld
Dan hou ik mn 4-3-3 kaartje van Jackson. Ga ik als ik de tijd heb een mooi team er omheen bouwenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met zijn NIF net zoals Torres in 4231 liep ik 1.5 per duel, dus dit is wel dik erboven
Heel ver van wegblijven als je een PS3 heb, alleen maar crashes en bugs.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
Ga hem spelen op de pc dan. Dat soort spellen zijn kut op de ps3quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heel ver van wegblijven als je een PS3 heb, alleen maar crashes en bugs.
Dat heb ik dus met bijvoorbeeld Lamela, Reus, stuk voor stuk geweldige spelers in FIFA die ik daardoor ook "in het echt" ken. Maar andersom werkt het meestal nooit, heb nog geen functionerend team gehad met onder andere Lavezzi, Marchisio, Xabi terwijl dat wel favo's van me zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hou ik mn 4-3-3 kaartje van Jackson. Ga ik als ik de tijd heb een mooi team er omheen bouwenZonder Fifa had ik dit soort spelers trouwens nooit gekend
Als je een redelijke PC hebt zou ik hem halen voor de PC want op de PS3 schijnt hij belachelijk slecht te zijn. Ik vond hem wel oke maar ik geef Fallout de voorkeur als het om dat soort spellen gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
Sim city 5 ben ik wel erg benieuwd naarquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ga hem spelen op de pc dan. Dat soort spellen zijn kut op de ps3.
Dan is het wel te doen, vind het een leuk spel, maar kwam niet verder op een bepaald stuk omdat de game craste als ik het water in ging.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ga hem spelen op de pc dan. Dat soort spellen zijn kut op de ps3.
Nee ik kende hem ook niet tot hij naar Porto ging. Maar hij wordt nog wel bekend bij het grote publiek hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hou ik mn 4-3-3 kaartje van Jackson. Ga ik als ik de tijd heb een mooi team er omheen bouwenZonder Fifa had ik dit soort spelers trouwens nooit gekend
Die ga ik sowieso kapot spelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sim city 5 ben ik wel erg benieuwd naar
Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Reemi het volgende:
GJE als laatste geëindigd bij de Yvonne Awards
Reus niet kennen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met bijvoorbeeld Lamela, Reus, stuk voor stuk geweldige spelers in FIFA die ik daardoor ook "in het echt" ken. Maar andersom werkt het meestal nooit, heb nog geen functionerend team gehad met onder andere Lavezzi, Marchisio, Xabi terwijl dat wel favo's van me zijn
Die kende ik voor fifa niet, ik volg de bundesliga totaal niet.quote:
Van de hoeveel deelnemers?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Reemi het volgende:
GJE als laatste geëindigd bij de Yvonne Awards
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, dan heeft hij het nog aardig ver geschopt. Benieuwd wat dat gekost heeft.
Mods pijpen kost geen geldquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, dan heeft hij het nog aardig ver geschopt. Benieuwd wat dat gekost heeft.
Uhuh. Ik was provo, en fanatiek voorstander van het witte-fietsenplan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zat jij vroeger bij zo'n groepering?
Welk systeem?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik zoek een vervanger voor Hamsik op CAM in mijn serie A team. Boateng gebruik ik. Iemand suggesties?
El Shaa - Nocerinoquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
Wie noemt er even wat perfect chemistry LF/LW -- CM koppeltjes op?
Lavezzi - pastore
..
..
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhuh. Ik was provo, en fanatiek voorstander van het witte-fietsenplan.
Depay - Engelaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
Lavezzi - pastore
..
..
Depay - Engelaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
Lavezzi - pastore
..
..
Fischer - Poulsenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
Lavezzi - pastore
..
..
iedereen is dood eindequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:05 schreef Revontulet het volgende:
10 minuten niets gepost hier, de apocalys, iedereen is deaud.
en ze leefde nog lang en gelukkig. bedankt voor het lachen, was gezellig, volgende keer bij ons nou doeeiiii groedjens aan de kidz.quote:
hoax, jij komt heul niet buiten...quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
Ik had zonet de hond los, ging een kerel op een fiets onderuitheeft hij een paar krasjes op zijn schoen
Prima kerel verder hoor
Was in een niet losloop gebied dus als hij naar de wouten gaat kan ik 200 euro lappen
DIe kerel was bang en normaal gaat onze hond niet achter fietsers aan maar die kerel sneller en sneller fietsen, viel hij in de modder(was wel een komisch gezicht hehe)
Maarja, enkel een paar krasjes op zijn lederen schoenen, onze hond rende alleen achter hem aan en deed verder niets.
Tot zover mijn belevingen van vandaag
Amai, lap hé. U heeft mij door.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoax, jij komt heul niet buiten...
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Amai, lap hé. U heeft mij door.
Nee, deze baas is van mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
De hond van Van de Mar
[ afbeelding ]
Duitserquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, deze baas is van mij
[ afbeelding ]
Jij bent toch zijn baas juist?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik laat mij altijd dominerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef Toefjes het volgende:
Maher naar CM met Odaan
[..]
Jij bent toch zijn baas juist?
Niets mis met Duitsland en Duitsers hoorquote:
Dat is niet gek, internet staat vol met dat soort filmpjes. Ik ga me ook even buiten begeven. Reuze eng allemaal, maar de boodschappen moeten nou éénmaal gedaan worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik laat mij altijd domineren
weet ik, wij stammen (bijna) allemaal van Duitsers afquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niets mis met Duitsland en Duitsers hoor
Odaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef Toefjes het volgende:
Maher naar CM met Odaan
[..]
Jij bent toch zijn baas juist?
Wat is er met hem dan? Ik ken hem namelijk helemaal niet in het echt, alleen van FUTquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ondaan. Foutje. Nu ben ik helemaal ondaan. haha. ik maakte m voordat een ander m kan maken.
onTdaan*quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ondaan. Foutje. Nu ben ik helemaal ondaan. haha. ik maakte m voordat een ander m kan maken.
iemand?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5713917/
Deze wil ik gaan maken, ik speel nu met:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5300057/
Zouden bepaalde spelers dan in 4-3-3 beter tot hun recht komen? Of is nog een andere formatie geschikter?
Ow, iemand vroeg naar de perfecte CM-LW link. Ik ken m eigenlijk niet eens van FUT. Ik moest het opzoeken in UDBquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er met hem dan? Ik ken hem namelijk helemaal niet in het echt, alleen van FUT
Mooi beest joh!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tarrel Ondaan, moest hem even googelen hoor maar ken hem niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Thanks manquote:
Tarrelquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Tarrel Ondaan, moest hem even googelen hoor maar ken hem niet.
O ja, nu is het duidelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, iemand vroeg naar de perfecte CM-LW link. Ik ken m eigenlijk niet eens van FUT. Ik moest het opzoeken in UDB
Haha ja hij stuitert weer flink rond!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thanks man
Hoe gaat het met die van jou? WIl het alweer wat zonder gips?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:24 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha ja hij stuitert weer flink rond!
Kreeg gister nog een app van de onderbuurman of we aan het verbouwen waren... Dat beest kan zo lomp door de kamer heen gaan, das niet normaal.
Zal ff foto online gooien, wacht ff.
Haha, baasje.quote:
wat is dat dan weer voor een beest. Zou er niet vrolijk van worden als ik die buiten tegen kwam.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:29 schreef Vinno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
9 maanden is hij nu, +- 27 kilo.
Zeker een baasje jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, baasje.
Ik kom deze soort eigenlijk alleen maar in het wit tegen hier in het dorp. Er lopen hier een paar rond maar allemaal zijn ze wit
Die van ons is ook 9 maanden en is al gigantischdoor zijn dikke vacht lijkt hij heel erg breed
Geschiedenisquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat is dat dan weer voor een beest. Zou er niet vrolijk van worden als ik die buiten tegen kwam.
Hier heeft hij sinds hij uit het gips is, zeer regelmatig "last" van hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:33 schreef Vinno het volgende:
[..]
Kenmerkend is de zogeheten bullrun, het in volle vaart door huis of tuin rennen.
Heeft zo'n beest niet veel meer ruimte nodig?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hier heeft hij sinds hij uit het gips is, zeer regelmatig "last" van haha
Dan kan je soms ook maar beter je benen in trekken, 27kg met volle vaart tegen je aan is niet chill kan ik je vertellen...
Dat deed onze Labrador ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hier heeft hij sinds hij uit het gips is, zeer regelmatig "last" van haha
Dan kan je soms ook maar beter je benen in trekken, 27kg met volle vaart tegen je aan is niet chill kan ik je vertellen...
Veel meer ruimte dan wat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft zo'n beest niet veel meer ruimte nodig?
http://www.albert.nl/display.do?page=homequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet gek, internet staat vol met dat soort filmpjes. Ik ga me ook even buiten begeven. Reuze eng allemaal, maar de boodschappen moeten nou éénmaal gedaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |