Bellen. Waarom zou je het niet doen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:43 schreef cupidatje het volgende:
Hallo
onze kattin is gisteren gesteriliseerd.
De dierenarts melde ons gisteren al dat ze zeer lang geslapen / verdoofd is geweest.
Nu is ze nog wat sufjes.
Maar ze drinkt niet of eet niet.
Ze loopt constant naar haar drink en eetbak, blijft ernaar kijken,
maar het is gelijk of ze niet kan drinken / eten.
Zou dit nog overgaan en maak ik me zorgen om niets?
of toch beter eventjes de dierenarts opbellen?
Alvast bedankt.
Tis wel cute, geef toe.quote:
Een poes is een vrouwtjes kat, een klassiek pleonasmequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:55 schreef cupidatje het volgende:
hoi,
bedankt voor de reacties.
Ik woon in belgie, vlaanderen, en daar is 'kattin' een ander woord voor vrouwelijke poes.... :-)
hihi, zo leuke reacties hierop.
haar naam is Snoetie.
nja heb haar al vanalles doen proberen eten. (al hetgeen ze lekker vindt) Maar het helpt niet.
Ik heb wel het gevoel dat ze echt wil drinken. ze hangt met haar kop boven haar drinkbakje.
zou ik nog wachten of toch bellen?
Dat kan heel goed, het zou ook kunnen dat ze tijdens de verdoving verkeerd heeft gelegen en haar tong/tanden heeft bezeerd en daarom eten te veel pijn doet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:58 schreef mvdejong het volgende:
Bellen ! 't Kan alleen al zijn dat haar keeltje uitgedroogd is, en ze daardoor teveel moeite heeft met slikken, iets wat een van mijn Burmezen bijna zijn leven kostte (en mij een bezoek aan de dierenarts op Paaszaterdag om middernacht).
En in ieder geval een infuus, ofwel intraveneus, ofwel onderhuids, voordat de nieren door gebrek aan vocht het begeven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, het zou ook kunnen dat ze tijdens de verdoving verkeerd heeft gelegen en haar tong/tanden heeft bezeerd en daarom eten te veel pijn doet.
Dan is de enige optie dwangvoeren tot het beter gaat.
Alles kan: onze poes was 2 uur onder zeil geweest voor een uitgebreide gebitsoperatie. Bij thuiskomst aan het einde van de middag sprong ze uit haar mandje, begroette iedereen, ging een half uurtje spelen en heeft daarna smakelijk gegeten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:11 schreef cupidatje het volgende:
hoi.
juist gebeld.
Dierenarts vertelde dat het normaal kon zijn.
Hij melde nogmaals dat ze zeer lang geslapen heeft van de verdoving en dat ze hiervan nog een dag last zou kunnen hebben.
(dit zou bij nog poezen voorkomen....?)
Indien ze morgen nog niet drink mag ik terugbellen.
Hoop dat ze toch vandaag nog drinkt, want bent toch nog ongerust...
je kan proberen met een klein pipetje wat water in haar bekje te druppelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:11 schreef cupidatje het volgende:
hoi.
juist gebeld.
Hij melde nogmaals dat ze zeer lang geslapen heeft van de verdoving en dat ze hiervan nog een dag last zou kunnen hebben.
heeft ze wel natvoer (blik) gegeten? zit ook vocht inquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:11 schreef cupidatje het volgende:
hoi.
juist gebeld.
Uitstekende reactie, sowieso +1quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef Lollertrolle het volgende:
Topique niet compleet zonder foto van snoetie.
Laat je het nog wel even weten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef cupidatje het volgende:
ik en Snoetie (mijn kattin :-) ) willen jullie alvast bedanken voor de vele reacties.
Hopelijk gaat het snel beter met haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |