weekend hequote:Op woensdag 13 februari 2013 03:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maar hadden die gijzelingen verder geen leven of zo?Ik bedoel, als ze drie dagen vermist gaan, geen iemand op het werk of afspraak of wat ook die politie inlicht?
Hoi tong, volgens mij is dit soort grap een topic waard.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat als een lopend vuurtje dat ze aan het nablussen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien waren het "illegalen" (illegale mensen bestaan natuurlijk niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel). Schoonmaaksters in SoCal...quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maar hadden die gijzelingen verder geen leven of zo?Ik bedoel, als ze drie dagen vermist gaan, geen iemand op het werk of afspraak of wat ook die politie inlicht?
Wow tongue-eighty, you're on fire tonight!quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat als een lopend vuurtje dat ze aan het nablussen zijn.
Gijzelaars bedoel je. het waren 2 schoonmaak dames, de eigenaren (man en vrouw) waren vanwege de Dorner hunt dit weekend niet naar hun vakantiehuisje gegaan).quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
Maar ook illegalen hebben familie toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien waren het "illegalen" (illegale mensen bestaan natuurlijk niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel). Schoonmaaksters in socal...
Maar die belt niet de politie als ze vermist zijn hè (twee dagen)?quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:37 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maar ook illegalen hebben familie toch?
Maar de schoonmaakdames wel. Wat een klunzen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Gijzelaars bedoel je. het waren 2 schoonmaak dames, de eigenaren (man en vrouw) waren vanwege de Dorner hunt dit weekend niet naar hun vakantiehuisje gegaan).
quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar die belt niet de politie als ze vermist zijn hè (twee dagen)?
Deportatie enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een bekend probleem zelfs.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:42 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]![]()
[spouler]Klopt ook. Das het trieste![]()
[/spouler]
Kgeef het 2 jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:44 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Allemaal spannend deze ontwikkelingen.Wanneer komt de film/het boek?
Sowieso 90% van Queens, NYC. En nee, niemand belt de politie daar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is een bekend probleem zelfs.![]()
Enig idee hoe veel zogenaamde illegalen daar in de regio wonen? En wat voor werk die meestal doen?
Het is een paar duizend km verderop hè?quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:45 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Sowieso 90% van Queens, NYC. En nee, niemand belt de politie daar.
Ja maar ik bedoelde te zeggen hoe hopeloos de situatie is van de illegalen daar dat ze zelfs de politie niet meer kunnen bellen omdat ze bang zijn om in de nor te belanden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is een paar duizend km verderop hè?
Rambo was er al.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:44 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Allemaal spannend deze ontwikkelingen.Wanneer komt de film/het boek?
Maar Rambo ging niet in tegen de politie toch? Zijn vijanden waren meestal Mexicanen en Zuid Amerikanen.quote:
Nee, hij maakte ze alleen allemaal dood in de bergen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maar Rambo ging niet in tegen de politie toch?
Aldus LATimes.comquote:The body, which was found as officers sifted through the charred rubble of the mountainside cabin, was not positively identified, the source said. The process of making a determination whether the body is that of the former Los Angeles Police Department officer could take hours or even days, the source said.
Als dat waar is dat ie dood is ;quote:Op woensdag 13 februari 2013 04:11 schreef Chokeme het volgende:
'Dorner is dead - LAPD has confirmed' aldus latimes.com
quote:Op woensdag 13 februari 2013 04:13 schreef Nemephis het volgende:
The body, which was found as officers sifted through the charred rubble of the mountainside cabin, was not positively identified, the source said. The process of making a determination whether the body is that of the former Los Angeles Police Department officer could take hours or even days, the source said.
Aldus LATimes.com
quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
Zij vinden iig zijn verkoolde lijk en als het moet, omdat zijn gezicht volledig is afgebrand, komen ze via een botten-DNA-analyse achter of hij dat was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |