quote:De politie in het zuiden van Californië jaagt donderdag met man en macht op een moordende voormalige agent van de politie van Los Angeles. De man zou drie mensen hebben doodgeschoten, onder wie een ex-collega, schrijft de Los Angeles Times.
quote:De ex-agent werd een paar jaar geleden ontslagen en hij geeft onder meer zijn ex-collega's daarvan de schuld. Op zijn Facebookpagina publiceerde hij een manifest waarin hij dreigde met een 'onconventionele en asymmetrische oorlogvoering'. Ook bedreigde hij meer dan 20 mensen, onder wie zijn ex-collega's, met de dood.
quote:https://twitter.com/KETK_NealBarton/status/301493175271444480
KETK Reporter Neal Barton is claiming knowledge that Dorner was in fact killed by a sheriff's deputy sniper.
We have confirmation from the Los Angeles Police Department the ex-cop from LA was shot and killed by a local sheriff's department sniper.quote:
Say what??quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We have confirmation from the Los Angeles Police Department the ex-cop from LA was shot and killed by a local sheriff's department sniper.
Wtf?
Lijkt me BSquote:
Wilde het net posten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:26 schreef maxburger het volgende:
Hopen dat ie verbrandt in die cabin.
Oh, gewoon live op CNN trouwens.
Ik had begrepen dat na het in brand steken er een single shot werd gehoord VANUIT het huis, als het van een sniper kwam dan zou het van BUITEN het huis moeten komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We have confirmation from the Los Angeles Police Department the ex-cop from LA was shot and killed by a local sheriff's department sniper.
Wtf?
We zien het branden. Vreemd dat ie nog de mogelijkheid had een agent te doden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:32 schreef Hetkapitaal het volgende:
Als de kabine in brand staat, zal Dorner binnen 1 of 2 minuten bewusteloos raken en sterven door rookinhalatie.
Ik weet over branden.
Die schietpartij is al een uur of 5 geleden gebeurd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zien het branden. Vreemd dat ie nog de mogelijkheid had een agent te doden.
Had ie al gedaan voordat ie bij de cabin was. Bij een roadblock.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zien het branden. Vreemd dat ie nog de mogelijkheid had een agent te doden.
Ik denk dat er sowieso al 20 snipers om de cabine heen zitten die elke raam in de gaten houden. Als Dorner een gordijn een klein beetje beweegt moet een goede sniper een seconde later hem al voor z'n kop geschoten hebben. Al betekent dit wel dat ze op shoot to kill stonden ingesteld wat me verbaasd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik vraag me af met welk model vuurwapen/granaatlanceer-apparaat de politie moet schieten om dikke houten muren te penetreren.
Ik weet dat de Heckler&Koch MP7 submachinepistool een goede keuze is maar is het voldoende?
Stel dat er gezien kan worden dat Dorner zich schuilt even achterveen raamkozijn net na schoten uit het raam afgevuurd te hebben.
Dan kunnen ze hem toch raken in die kwetsbare positie?
Deel 1.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dat hier nog geen topic over was.
Nee, want hij had scuba gear zodat hij brand kon overleven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:32 schreef Hetkapitaal het volgende:
Als de kabine in brand staat, zal Dorner binnen 1 of 2 minuten bewusteloos raken en sterven door rookinhalatie.
Ik weet over branden.
Tja al die leuke VS militaire speeltjes die ze uittesten in Aghanistan en Irak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso al 20 snipers om de cabine heen zitten die elke raam in de gaten houden. Als Dorner een gordijn een klein beetje beweegt moet een goede sniper een seconde later hem al voor z'n kop geschoten hebben. Al betekent dit wel dat ze op shoot to kill stonden ingesteld wat me verbaasd.
Ze hebben tegenwoordig trouwens een splinternieuw wapen waarmee je kan instellen wanneer een explosive round ontploft. Je het zo programmeren dat het precies nadat het door een raam is geschoten afgaat zodat schutters die zich naast het raam verscholen hebben getroffen hebben.
Scuba gear beschermt niet tegen brandenquote:Op woensdag 13 februari 2013 02:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, want hij had scuba gear zodat hij brand kon overleven.
Ja begrijp ik. Ik bedoelde het anders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:34 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Had ie al gedaan voordat ie bij de cabin was. Bij een roadblock.
Hij is al meer dan een uur dood hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 02:44 schreef Hetkapitaal het volgende:
Maar goed dit is het moment supręme, het moment that the agents have been waiting for.
Ik schat 90% in dat hij niet levend eruit komt.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hij is al meer dan een uur dood hoor
Bevestigde feiten:quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Waren het net niet de complotters die iets over een tunnel beweerden?
Zonder hulp van buitenaf was hij bij voorbaat al kansloos.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat hij met al die jaren voorbereiding geen schuilplaats had kunnen vinden waar hij zich 2 maanden had kunnen verstoppen zonder de deur uit te hoeven. Bij voorkeur nog met internet zodat hij verstopt achter Tor nog dagelijks de LAPD had kunnen afzeiken terwijl zij zich wezenloos zochten.
Die oorlog van hem was sowieso kansloos omdat hij helemaal niet weet waar al z'n targets wonen en omdat hij zo stom was om z'n vijanden te waarschuwen door het manifest vrij te geven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
Zonder hulp van buitenaf was hij bij voorbaat al kansloos.
Een echte oorlog is ook geen eenmansactie maar je hebt tientallen makkersom het leed te delen.
Ze hebben die cabine gewoon in de hens gestoken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Bevestigde feiten:
- traangas werd naar binnen geschoten
- kort daarna ontstond er brand in de cabine
- kort daarna werd er een single gunshot gehoord vanuit de cabine (al zijn er weer andere bronnen die beweren dat het van buiten kwam door een sniper).
quote:According to a law enforcement source, police had broken down windows, pumped in tear gas and blasted a loud speaker urging Dorner to surrender. When they got no response, police deployed a vehicle to rip down the walls of the cabin "one by one, like peeling an onion," a law enforcement official said. By the time they got to the last wall, authorities heard a single gunshot, the source said. Then flames began to spread through the structure, and gunshots, probably set off by the fire, were heard. Dorner's body has not been found. The police search will be focused in the basement area, the source said.
Lijkt me ook sterk dat ie zittend afwacht wat hem overkomt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik gok toch dat Dorner daar allang niet meer zit.
Op scanner was net te horen dat de verdachte nog steeds niet is gevonden, terwijl de brandweer al aan het blussen is en een swat team bijbehorende gebouwtjes doorzocht heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat ie zittend afwacht wat hem overkomt.
Dus ze steken het in de fik en dan aan het blussen ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:04 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Op scanner was net te horen dat de verdachte nog steeds niet is gevonden, terwijl de brandweer al aan het blussen is en een swat team bijbehorende gebouwtjes doorzocht heeft.
Wat zijn de kansen dat hij commando stijl over de grond kruipend heeft kunnen vluchten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 03:04 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Op scanner was net te horen dat de verdachte nog steeds niet is gevonden, terwijl de brandweer al aan het blussen is en een swat team bijbehorende gebouwtjes doorzocht heeft.
Het staat al een paar uur in de fik, dus het gaat niet zo snel als dat jij doet vermoedenquote:Op woensdag 13 februari 2013 03:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ze steken het in de fik en dan aan het blussen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |