quote:De politie in het zuiden van Californië jaagt donderdag met man en macht op een moordende voormalige agent van de politie van Los Angeles. De man zou drie mensen hebben doodgeschoten, onder wie een ex-collega, schrijft de Los Angeles Times.
quote:De ex-agent werd een paar jaar geleden ontslagen en hij geeft onder meer zijn ex-collega's daarvan de schuld. Op zijn Facebookpagina publiceerde hij een manifest waarin hij dreigde met een 'onconventionele en asymmetrische oorlogvoering'. Ook bedreigde hij meer dan 20 mensen, onder wie zijn ex-collega's, met de dood.
quote:https://twitter.com/KETK_NealBarton/status/301493175271444480
KETK Reporter Neal Barton is claiming knowledge that Dorner was in fact killed by a sheriff's deputy sniper.
We have confirmation from the Los Angeles Police Department the ex-cop from LA was shot and killed by a local sheriff's department sniper.quote:
Say what??quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We have confirmation from the Los Angeles Police Department the ex-cop from LA was shot and killed by a local sheriff's department sniper.
Wtf?
Lijkt me BSquote:
Wilde het net posten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:26 schreef maxburger het volgende:
Hopen dat ie verbrandt in die cabin.
Oh, gewoon live op CNN trouwens.
Ik had begrepen dat na het in brand steken er een single shot werd gehoord VANUIT het huis, als het van een sniper kwam dan zou het van BUITEN het huis moeten komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We have confirmation from the Los Angeles Police Department the ex-cop from LA was shot and killed by a local sheriff's department sniper.
Wtf?
We zien het branden. Vreemd dat ie nog de mogelijkheid had een agent te doden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:32 schreef Hetkapitaal het volgende:
Als de kabine in brand staat, zal Dorner binnen 1 of 2 minuten bewusteloos raken en sterven door rookinhalatie.
Ik weet over branden.
Die schietpartij is al een uur of 5 geleden gebeurd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zien het branden. Vreemd dat ie nog de mogelijkheid had een agent te doden.
Had ie al gedaan voordat ie bij de cabin was. Bij een roadblock.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zien het branden. Vreemd dat ie nog de mogelijkheid had een agent te doden.
Ik denk dat er sowieso al 20 snipers om de cabine heen zitten die elke raam in de gaten houden. Als Dorner een gordijn een klein beetje beweegt moet een goede sniper een seconde later hem al voor z'n kop geschoten hebben. Al betekent dit wel dat ze op shoot to kill stonden ingesteld wat me verbaasd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik vraag me af met welk model vuurwapen/granaatlanceer-apparaat de politie moet schieten om dikke houten muren te penetreren.
Ik weet dat de Heckler&Koch MP7 submachinepistool een goede keuze is maar is het voldoende?
Stel dat er gezien kan worden dat Dorner zich schuilt even achterveen raamkozijn net na schoten uit het raam afgevuurd te hebben.
Dan kunnen ze hem toch raken in die kwetsbare positie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |