Heb ik wel vaker bij n8n.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat hij bedoelt.
WTF??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wit van binnen, zwart van buiten.
Jij bent een kokosnoot.
Harig van buiten, vloeibaar van binnen.
neen, dan zou het discriminatie zijn... ze krijgt hem van mij dus...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer voor dit vergrijp ook een weekban. Als JB nu geen weekban krijgt is het racisme.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
neen, dan zou het discriminatie zijn
Liefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel. Je bent nu al een van mijn favoriete modjes.
Post door slotje telt niet mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer voor dit vergrijp ook een weekban. Als JB nu geen weekban krijgt is het racisme.
Evenveel liefde voor jou als voor een dooie rioolrat.quote:
ik snap er ook niks meer vanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat hij bedoelt.
Huilen jonge.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt.
Maar toch vind ik het een naaistreek.
Je bent zelf een mongool. Met je metaal in je muil.quote:
Jij bent niet een van mijn favoriete modjes, ksst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Post door slotje telt niet mee.
Maar wat een drama maken jullie weer
Niet alles serieus nemen joh. Poepescheetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, dat is een spelfout.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom in hemelsnaam? Van binnen is prima
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent zelf een mongool. Met je metaal in je muil.
Ben egt boos howrquote:
dank jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed puntquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat jij er niet meer zo vaak bent, stoere jongen.
Zou mezelf bijna van kant maken om het voor jou over te laten gaan, maar nee.quote:
Jij bent niet een van mijn favoriete usersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent niet een van mijn favoriete modjes, ksst.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent niet een van mijn favoriete users
Leugens, ik ben iedereens favoriete user.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent niet een van mijn favoriete users
fuck boekjes ziet er toch niet uit manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens het groene boekje wel.
1 fout al sowieso in je Groot Dictee der Nederlandse Taal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef n8n het volgende:
[..]
fuck boekjes ziet er toch niet uit man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |