SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!Ok stelletje hokboeren
Gelukkig is het genummerd. Anders wist ik echt niet wat ik zou moeten lezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja 9gag... Nee I don't care.
Dit is echt wel even een trophee waard:
[ afbeelding ]
Tja, vertel dat aan degene die dit in elkaar geflanst heeftquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig is het genummerd. Anders wist ik echt niet wat ik zou moeten lezen.
Die blijft nice. Vooral die laatste reply: "oh snap!". Die ik overigens in negro-voice lees.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja 9gag... Nee I don't care.
Dit is echt wel even een trophee waard:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:51 schreef jcdragon het volgende:
Welke FOK!ker is dit?Is dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:05 schreef Dale. het volgende:
[..]
Is dat nietDat is hem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:05 schreef Dale. het volgende:
[..]
Is dat nietWhoah mijn privé, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |