Nee die zitten in de ITquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar komt iedere FOK!ker terecht die zijn school verlaat!
Net alsof die metro's bij jullie wel 0,1mm sneeuw aan kunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dream on mate![]()
Het OV in NL is kut vergeleken met hier in London
De stations onder de grond blijven dan over het algemeen redelijk goed hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Net alsof die metro's bij jullie wel 0,1mm sneeuw aan kunnen
hummerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
Maar zo zien onze bussen er van binnen uit:
[ afbeelding ]
En de buschauffer regelt altijd koud bier echt gaaf!
Lijkt wel een Hummerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
Maar zo zien onze bussen er van binnen uit:
[ afbeelding ]
En de buschauffer regelt altijd koud bier echt gaaf!
Staat in het midden ook hummerquote:
Achja geloof wel dat het daar een stuk beter geregeld is hoor in Berlijn in een metro gezeten gestuitert. 1tje was wel enorm heet (was in zomer)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
De stations onder de grond blijven dan over het algemeen redelijk goed hoor
Ja daar stond bus maar van die grapjassen hebben er hummer van gemaakt met typex.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Staat in het midden ook hummer
vandalenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja daar stond bus maar van die grapjassen hebben er hummer van gemaakt met typex.
Preciesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Staat in het midden ook hummer
Ja dat dacht ik dus ook al maar ik was druk bezig met mijn biertje want de halte waar ik eruit moest zag ik al in de verte.quote:
Gestuitertquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Achja geloof wel dat het daar een stuk beter geregeld is hoor in Berlijn in een metro gezeten gestuitert. 1tje was wel enorm heet (was in zomer)
Ja dat ding remde dik hard en om de 100mquote:
Lekker danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat ding remde dik hard en om de 100m
Ik vind het maar ingewikkeld in Parijsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
In parijs zat ik in de metro tijdens een stroomstoringIn het donker
Laat me raden, je was bangquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
In parijs zat ik in de metro tijdens een stroomstoringIn het donker
Ja en het glas moest binnen blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook al maar ik was druk bezig met mijn biertje want de halte waar ik eruit moest zag ik al in de verte.
Nah viel wel mee. Stonden daar met de klas enzo. was wel grappigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat me raden, je was bang
En dacht dat er een dode muis lag en ging toen huilenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat me raden, je was bang
Ja duh, dat is eigendom van de bus. Bovendien mag je in Nederland niet openbaar drinken, foei!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en het glas moest binnen blijven natuurlijk
DIE MUIS WAS ECHT VIES. EN IK WAS ECHT ZO BANG. JE WEET MIJN MUIZENVERLEDEN NIET!!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
En dacht dat er een dode muis lag en ging toen huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |