Nog een paar dagen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef ato het volgende:
11 maart om 10.00 uur persconferentie wordt Birds gepresenteerd. Las ik net op de Tros site/songfestival nl.
Eh nog 10 dagen, ik ben 1 en al lof, maar 1 kritiek puntje:
Normaal vind ik het best een mooie vrouw, maar de fragment van afgelopen zondag ziet ze eh een beetje slordig uit (zeg het netjes ;-))
wel opvallend inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:26 schreef Pluto1975 het volgende:
Op oddchecker staat ze inmiddels op de 8e plaats.....volgens mij is ze toch bekender in europa dan wij denken.....het nummer is nog niet eens in zijn geheel te horen geweest, dus daar kan het niet op gebaseerd zijn
Ja, alleen jammer dat diegenen die haar kennen haar voornamelijk kennen van het ruigere werk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:26 schreef Pluto1975 het volgende:
Op oddchecker staat ze inmiddels op de 8e plaats.....volgens mij is ze toch bekender in europa dan wij denken.....het nummer is nog niet eens in zijn geheel te horen geweest, dus daar kan het niet op gebaseerd zijn
Ik kan het ook nergens meer vinden maar iemand op FB zegt idd dit:quote:Op zondag 10 maart 2013 01:59 schreef grazz het volgende:
Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar volgens mij wordt het nummer tussen 10:00 en 10:30 uur op radio 2 voor het eerst gedraaid.
Maar wel raar dat er niet meer bekendheid aan wordt gegevenquote:Tussen 10 en 11u via radio 2.
quote:Tomorrow we have the Dutch song presentation! Eurovision expert Keith Mills will give his opinion about the song on Dutch TV! How fab! #EditieNL #RTL4
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar is het niet op zo'n digitale zender als sterren.nl of zoiets (die zender van de tros) te zien?
quote:De persconferentie over het lied van Anouk op het Eurovisie Songfestival zal live te volgen zijn via Sterren.nl Radio. In het programma LuiLekkerLucas zal tussen 9:00 en 12:00 uur verslag worden gedaan over Anouk en het Songfestival. Er is een live-verbinding met de persconferentie waar Birds voor het eerst te horen is. Dat heeft de TROS bekend gemaakt. De persconferentie start rond 10:00 uur.
In het programma is verder Joan Franka te gast. Ook Fred Siebelink zal aanschuiven bij het programma. Het programma is live te beluisteren via de Sterren.nl Radioplayer op Sterren.nl. Het is niet bekend of er ook andere media een liveverslag brengen van de persconferentie.
http://songfestivalvisie.(...)erren-nl-radio/5346/
Ik ben morgen vrijquote:Op zondag 10 maart 2013 12:28 schreef Greys het volgende:
Wat een gedoe zo
Ik kan morgen niet eens radio luisteren op het werk
Met het woord "armoedig" vat je grofweg de afgelopen 8 jaar Songfestival in Nederland uitstekend samen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Pluto1975 het volgende:
Kan er niks aan doen maar vind het wel een heel armoedige manier van bekendmaken...
"Kost allemaal veeeel te veel geld, past niet in ons budget."quote:Op zondag 10 maart 2013 15:06 schreef Greys het volgende:
Ja vind ik ook. Echt weer zo Nederlands kneuterig en amateuristisch![]()
Had er een tv uitzending van gemaakt zeg.
Konden ze in België met Tom Dice ook.
Ben benieuwd hoe het nummer gebracht gaat worden, gaan ze op de persconferentie naar een clip kijken ofzo? Want het zou groots en bombastisch worden en kan me niet voorstellen dat er een heel orkest zal zitten.
Ja, het is niet te vergelijken met hoe de Zweden het gisteren aanpakten. Dat was een geweldige show.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Pluto1975 het volgende:
Kan er niks aan doen maar vind het wel een heel armoedige manier van bekendmaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |