#Respect! Leuk filmpje gezien haahha?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
gefaald na 75 dagen
maar ik probeer het nog wel een keer![]()
Ga wat docu's kijken van Holland doc of lees wat boeken, doe wat creatiefs of ga sporten!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik ben bang dat ik in één van de volgende 3 dagen ga falen, ik sta op springen namelijk
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:46 schreef maxburger het volgende:
Zo, eindelijk geen maagd meer en sinds donderdag niet meer gerukt.
Gefeli!quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:46 schreef maxburger het volgende:
Thanks voor de tips! Ik ben nu college aan het skippen en films aan het kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef lavache het volgende:
[..]
Ga wat docu's kijken van Holland doc of lees wat boeken, doe wat creatiefs of ga sporten!
Ha, nice manquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:46 schreef maxburger het volgende:
Gratzquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:46 schreef maxburger het volgende:
Gefeli met je verjaardagquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef kutkloon7 het volgende:
Nog even volhouden, morgen geef ik een feestje bij mijn ouders thuis waar als het goed is redelijk wat meisjes komen
Neuh, gewoon, ouders weg dus ik geef een feestjequote:Op woensdag 20 februari 2013 17:12 schreef Anshur het volgende:
[..]
Gefeli met je verjaardag(als het daarom feest is
)
Omdat je meisjes wilt regelen, geef het nou maar gewoon toe!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon, ouders weg dus ik geef een feestje
Geef toe, jij wil ook eindelijk ontmaagd wordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon, ouders weg dus ik geef een feestje
Thanks, ja dit draadje had er wel wat mee te maken en Badoo. Hahaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef Arriens het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Had dit draadje er iets mee te maken? Of was het meer zoiets, van; zo, ik ben xx jaar en nu ga ik naar de hoeren? Of was het iets anders. Vertel...
Hoor steeds goede verhalen over dat Badoo. Leuk meisje/vrouw, of gewoon alleen voor die enkele keer?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef maxburger het volgende:
[..]
Thanks, ja dit draadje had er wel wat mee te maken en Badoo. Haha.
Misschien voor een paar keer tot ik wat beters heb gevonden. Ja ik ben erg... Maar goed lichaam wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:19 schreef Anshur het volgende:
[..]
Hoor steeds goede verhalen over dat Badoo. Leuk meisje/vrouw, of gewoon alleen voor die enkele keer?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:56 schreef Hammet het volgende:
[..]
Omdat je meisjes wilt regelen, geef het nou maar gewoon toe!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef Dutchlike het volgende:
Kutkloon die gaat neukeenn! kutkloon die gaat neuken!
Zelf op 8 dagen alweer.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Anshur het volgende:
[..]
Geef toe, jij wil ook eindelijk ontmaagd worden
In een notendopquote:
Gesubscribedquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:35 schreef Eugene_Goldfarb het volgende:
[..]
In een notendop![]()
oft: Heerlijke filmpjes van AsapSCIENCE altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |