als cultuur van god komt, dan komt alles van godquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, cultuur kan dan toch door god komen?
Alsof neuken het belangrijkste wat er is is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig denk ik niet neuken
ja!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alsof neuken het belangrijkste wat er is is.
Alsof ik dat niet weetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zeker nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is eht welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet
Moet ik eerst maar een vriendin zien te krijgenquote:
ja echt wel manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
die krijg je niet, die neem jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik eerst maar een vriendin zien te krijgen
Hihihihi ok xdxdxd :$ :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef badschaap het volgende:
Deze zaterdag weer stappen,die zaterdag erop ook voor maatje zn verjaardag( hij word 18 dan ) en de week daarop ist vrijdag 1 maart en dan is er een heel vet feest hier in de buurt waar ik ook heen ga ":P
tof heurquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef badschaap het volgende:
Deze zaterdag weer stappen,die zaterdag erop ook voor maatje zn verjaardag( hij word 18 dan ) en de week daarop ist vrijdag 1 maart en dan is er een heel vet feest hier in de buurt waar ik ook heen ga ":P
Nee eerst krijg je een vriendin en dan neem je haarquote:
jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
hahahaha jer. ik was dus vannacht die destiny's child dvd aan het kijken. wil je zien op welk moment ik hem op pauze zette?
wat vind je er ongemakkelijk aan dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het neuken zelf eigenlijk best wel ongemakkelijk enzo, lig gewoon liever gezellig in bed
![]()
Als het ongemakkelijk is gaat er iets fout denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind je er ongemakkelijk aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |