SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
[ Bericht 1% gewijzigd door Tamashii op 12-02-2013 21:41:36 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kringloopwinkel hier had nie veel soeps; ik wil eigenlijk een net wat kleinere kast als wat we nu hebben maar dat wordt vast niet gewaardeerd
Zou helemaal super zijn om ook een nieuwe bedombouw te vindenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja maar jij hebt je valentijntje al veroverdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de hoop opgegevenway waaaaaaaaaaay long a go
![]()
![]()
Vertelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een bazencadeau gekocht voor valentijnsdag![]()
![]()
Fleshlight?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een bazencadeau gekocht voor valentijnsdagBeter onethisch dan oneetbaar![]()
WT'tjequote:Wat is het?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een bazencadeau gekocht voor valentijnsdag
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
DUDEquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je valentijntje al veroverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een bazencadeau gekocht voor valentijnsdag14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Niet dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DUDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Midden op de week voor half acht aan de whisky zitten, moet ik me daar schuldig over voelen of niet?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tuurlijk niet. De 5 zit in de klok.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Midden op de week voor half acht aan de whisky zitten, moet ik me daar schuldig over voelen of niet?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Owjaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen natuurlijk met een FOK!ker als vriend
PM, DM?![]()
![]()
Neuh, morgenochtend pas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Midden op de week voor half acht aan de whisky zitten, moet ik me daar schuldig over voelen of niet?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, ik had altijd 10 geleerd, maar dat gold alleen voor bier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De 5 zit in de klok.
Maar gelukkig, nu kan ik onbezonnen deze avond afleven.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga eens even een uk in bed lanceren. Eens kijken of dat wil lukkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik weet niet hoe het bij jullie zit natuurlijk. Maar hier is het: de 5 zit in de klok, tijd voor bier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik had altijd 10 geleerd, maar dat gold alleen voor bier.
Maar gelukkig, nu kan ik onbezonnen deze avond afleven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En wat als je geen klok kan kijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie zit natuurlijk. Maar hier is het: de 5 zit in de klok, tijd voor bier.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |