Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Vond ik ook.. ik heb dan ook gezocht op boring moviequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel een bijpassend plaatje in de OP.
Google images geeft geen gifjes weer... en ik vind gifjes die niet normaal door lopen eigenlijk maar irritantquote:
Dat vind ik soms ook wel.. maar niet hier want Lauren Grahamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Google images geeft geen gifjes weer... en ik vind gifjes die niet normaal door lopen eigenlijk maar irritant
Ok, daar heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vind ik soms ook wel.. maar niet hier want Lauren Graham
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat er geen Sands in de titel staat?
topic titel voor het volgende topic... Omdat Sands een kneusje is af en toe...quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
topic titel voor het volgende topic... Omdat Sands een kneusje is af en toe...
Vraag dan ook niet om een naamTT... aandachtsvrager...quote:
Het ziet er uit alsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt die gast op Joseph G Levit?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, is het hem niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dunno, stond er niet bij... en daarom begon ik te twijfelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is het hem niet?
Vrouwonvriendelijkquote:
Wanneer heb je examen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie kwam er hier ookalweer uit Helmond? DF toch?
Moest er aan denken bij mijn theorie training net
[ afbeelding ]
Patch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie kwam er hier ookalweer uit Helmond? DF toch?
Moest er aan denken bij mijn theorie training net
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je weet dat bovenstaande de waarheid dicht benaderd?
Vrijdag!quote:
Dankjewel! Straks even een oefenexamen doen.quote:
pff... ik weet zeker dat ik beter rijdt dan jij doe... en ik heb alle examens niet in 1 keer gehaald...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Robby87 het volgende:
Mensen die voor theorie niet in eerste instantie slagen hebben niet het recht om af te rijden, maar Njo kan volgens mij wel goed leren
Valt wel mee, maar dankjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Robby87 het volgende:
Mensen die voor theorie niet in eerste instantie slagen hebben niet het recht om af te rijden, maar Njo kan volgens mij wel goed leren
Als je rijdt zoals je spelt heb ik niks te vrezen. Maar dat je in een limo rijdt wil nog niet zeggen dat je beter met voertuigen om kan gaan dan ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
pff... ik weet zeker dat ik beter rijdt dan jij doe... en ik heb alle examens niet in 1 keer gehaald...
Tis jammer dat we het niet kunnen controleren...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als je rijdt zoals je spelt heb ik niks te vrezen. Maar dat je in een limo rijdt wil nog niet zeggen dat je beter met voertuigen om kan gaan dan ik.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja, dat zou stom zijn als je het niet haalt... Vind jij ook he Sands...
ach je weet dat ik er niks van meenquote:
heheh... sorry, ik snapte em niet... de melodie klinkt leuk, haar zang vind ik wat minder...quote:
Hm, ik had 20 van de 50 fout. Volgens mij is dat gezaktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankjewel! Straks even een oefenexamen doen.
Iedereen zegt dat de theorie zo makkelijk is, zou stom zijn als ik het dan niet haal
Laatst ook zo'n testje gedaan. Ook een stuk of 20 fout.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, ik had 20 van de 50 fout. Volgens mij is dat gezakt
Ja maar ben al klaar, heb de hele dvd al gekekenquote:
Is de Dakar nog steeds aan de gang ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laatst ook zo'n testje gedaan. Ook een stuk of 20 fout.
En ik rij zo'n 400 km. per dag
Belgie heeft ook 90 km/pu zones, in Nederland niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja maar ben al klaar, heb de hele dvd al gekeken. Alleen het laatste deel niet want dat duurde zo lang.
Maar het is een Nederlandse dvd en het examen dat ik net deed is van Belgie, en die regels van de snelheden zijn niet hetzelfde kom ik nu achter.
Ja inderdaad, en snelheid op woonerf en bebouwde kom is ook anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Belgie heeft ook 90 km/pu zones, in Nederland niet.
is het een theorieexamen voor je rijbewijs of een examen voor je SEH stage?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en snelheid op woonerf en bebouwde kom is ook anders.
1 vraag was: een slachtoffer van een ongeluk vraagt of hij wat mag drinken. Wat doe je?
- je geeft hem wat water
- je geeft hem jenever om de pijn te verzachten
- je geeft hem niks
In Filmstyle: Als hij nog leeft, double tap himquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1 vraag was: een slachtoffer van een ongeluk vraagt of hij wat mag drinken. Wat doe je?
- je geeft hem wat water
- je geeft hem niks
Ik heb altijd wat jenever in het handschoenkastje klaarliggen, speciaal daar voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
- je geeft hem wat water
- je geeft hem niks
Waar ga je examen doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja maar ben al klaar, heb de hele dvd al gekeken. Alleen het laatste deel niet want dat duurde zo lang.
Maar het is een Nederlandse dvd en het examen dat ik net deed is van Belgie, en die regels van de snelheden zijn niet hetzelfde kom ik nu achter.
In België, want ik ben Belgisch ingezetene dus kan het ook niet in Nederland doen.quote:
Dan mag je blij zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In België, want ik ben Belgisch ingezetene dus kan het ook niet in Nederland doen.
Wegen in Belgie is echt dramatischquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In België, want ik ben Belgisch ingezetene dus kan het ook niet in Nederland doen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn
Ik had vandaag 3 fouten teveel
In Nederland moet je voor 2 onderdelen slagenquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Volgende keer heb je vast meer geluk.
Echt waar? Nonsens!quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:14 schreef Sands het volgende:
[..]
In Nederland moet je voor 2 onderdelen slagen
mijn theorie de eerste keer niet gehaald omdat ik overal 'anders, nl...' wilde invullenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben blij dat ik oud ben () en nog het simpele mag dat examen met alleen ja en nee als keuze heb gehad...
(al heb ik daarna ook nog theorie voor mijn busrijbewijs gehad en daar ook geen moeite mee gehad)
25 vragen gevaarherkenning, daar mag je er 12 van fout hebben.quote:
In mijn tjid kreeg je 70 vragen en mocht je er max 7 fout hebben. Niet zeuren dus!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:59 schreef Sands het volgende:
[..]
25 vragen gevaarherkenning, daar mag je er 12 van fout hebben.
40 algemene vragen, daar mag je er 5 van fout hebben.
Volgens mij heb ik al een later examen. Ik mocht er geloof ik 5 fout hebben? Eerste keer had ik er 9, 2de keer had ik er 1quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In mijn tjid kreeg je 70 vragen en mocht je er max 7 fout hebben. Niet zeuren dus!
Toen waren de regels makkelijkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In mijn tjid kreeg je 70 vragen en mocht je er max 7 fout hebben. Niet zeuren dus!
Dat was met 50 vragen, heeft mijn zusje ook gehad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een later examen. Ik mocht er geloof ik 5 fout hebben? Eerste keer had ik er 9, 2de keer had ik er 1
Niet bepaald, er waren toen meer uitzonderingen.quote:
Met dat eerste heb je ergens wel gelijk. Dat 2de wil ik niet perse aan een hoofddoekje wijten... Er zijn ook hoofddoekjes die wel auto kunnen rijden. Tis gewoon een kwestie van goed kijken, en dat doen mensen te weinig...quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef JayHovah het volgende:
De vraag is soms niet alleen of ze hun rijbewijs halen, maar vooral wat ze daarna doen. Ik kan genoeg voorbeelden van mensen die hun rijbewijs halen en daarna bijna niet meer rijden (bijvoorbeeld geen eigen auto en geen toestemming om in de auto van hun ouders te rijden) en vervolgens niet meer durven te rijden door gebrek aan ervaring. Dit soort mensen (met een zeer angstige rijstijl) zijn wat mij betreft echt een gevaar op de weg. Daarom ben ik ook voorstander van opfriscursussen e.d. Net als piloten zouden sommige mensen een verplicht aantal "vlieguren / rijkilometers" moeten hebben.
En wat ook verboden zou moeten worden, en ik wil niet discrimineren, is hoofddoekjes in de auto! Vorige week bijna van de weg gereden omdat een moslima niet naar links kon kijken met het invoegen vanwege haar hoofddoek :S.
Probeer nu maar geen examen meer te maken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was met 50 vragen, heeft mijn zusje ook gehad.
[..]
Niet bepaald, er waren toen meer uitzonderingen.
Dat is het probleem juist, dat ze niet goed kijken omdat ze die belemmering hebben. Het maakt mij niet uit dat ze vanwege hun geloof een hoofddoekje moeten dragen, ik vindt alleen dat ze beter moeten kijken omdat ze daardoor minder (snel) iets zien...quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met dat eerste heb je ergens wel gelijk. Dat 2de wil ik niet perse aan een hoofddoekje wijten... Er zijn ook hoofddoekjes die wel auto kunnen rijden. Tis gewoon een kwestie van goed kijken, en dat doen mensen te weinig...
Geen rijbewijs. Duh.quote:
Dan is het gewoon een kwestie van dat hoofddoekje goed weg te spelden. Het is geen capuchon.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:39 schreef JayHovah het volgende:
Dat is het probleem juist, dat ze niet goed kijken omdat ze die belemmering hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |