Ik heb liever juist geen Spaanse zomer (veel te warm), maar ik ben de kou, het donker en vooral die %&*%%$ sneeuw ZO verschrikkelijk zat. Ik wil gewoon het daglicht en wat warmte terug, zelfs al is het zwaar bewolkt en een graad of 17.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
Waarom? Mensen doen alsof we 6 maanden lang prachtig zomerweer gaan krijgen in dit landHoor steeds van mensen dat ze enorm veel zin hebben in de 'zomer' en dat ze van alles gaan doen.
Ook in de zomer is het 50% van de tijd nat dan wel bewolkt met af en toe een paar weken mooi weer. Vorig jaar Juni/juli alweer vergeten?
Klacht : mensen die doen alsof we een Spaanse zomer gaan krijgen
Ophouden met dat gehype van de zomer. Het valt altijd tegen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Woestijnvos het volgende:
Terechte klacht het mag het hele jaar blijven winteren..
Mensen die van die achterlijke kut-kou, pijnlijke tenen en neuzen en bijbehorende sneeuw-overlast houdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die van dat achterlijke plakweer houdenWinter
Dit!quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef 2013 het volgende:
[..]
Mensen die van die achterlijke kut-kou, pijnlijke tenen en neuzen en bijbehorende sneeuw-overlast houden
Mensen die liever opgesloten in hun huis zitten dan lekker met een biertje of wijntje in de zon zitten
Lente
Zomer
Mooi gezegdquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik hou wel van de vroege lente, wanneer de eerste krokussen en narcissen ontluiken, en ik bij morgenstond gewekt word door 't kwetterend voog'lenkoor. Helaas is dat altijd weer snel voorbij.
Argo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.
Was ik maar paus, dan zou ik hervormingen invoeren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Argo.Jij solliciteert echt naar de functie van paus he.
Dat was toch ook zijn buurman ofzo? Stroopman had iig een fok!er als buur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Argo is echt een beetje in die stroop nogwat gast aan 't veranderen
Hehe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Argo is echt een beetje in die stroop nogwat gast aan 't veranderen
Watjes die niet tegen een beetje 'kou' kunnen en zichzelf vervolgens opsluiten in hun huisquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef 2013 het volgende:
[..]
Mensen die van die achterlijke kut-kou, pijnlijke tenen en neuzen en bijbehorende sneeuw-overlast houden
Mensen die liever opgesloten in hun huis zitten dan lekker met een biertje of wijntje in de zon zitten
Lente
Zomer
Dit enquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef penny-wise het volgende:
BBQ
Biertjes in de tuin
Langer licht
Rokjes
Vakantie
's Winters last van (schaam)luis?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef HotWing het volgende:
[..]
Dit en
Vuurkorf
Weekendjes kamperen
Niet meer krabben
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef HotWing het volgende:
Ja echt, mijn hele voorruit zit swinters onder de schaamluis. Echt een lullig gevoel als ik midden op straat de schaamluis van mijn auto sta te vegen
Jij gaat met -4 staan BBQ'en in je t-shirt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Watjes die niet tegen een beetje 'kou' kunnen en zichzelf vervolgens opsluiten in hun huis
Ik zit in ieder geval niet als een sissy binnen met zere klauwen en weet ik 't allemaalquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef 2013 het volgende:
[..]
Jij gaat met -4 staan BBQ'en in je t-shirt?
Nee, want sommige mensen werken gewoon.quote:Waarschijnlijk ben jij zo'n watje dat met 25 graden al puffend en zwetend op de bank ligt
Je hebt helemaal gelijk, als je goed tegen kou kunt móet je wel een dikzak zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Al die stinkende winterliefhebbersdikzakken. Ga trainen, dan zweet je niet bij temperaturen boven de 10 graden. Kun je nog voor de dag komen in een t-shirt ipv een rolgordijn om je middel.
Oh, nee, wacht. In de winter is het drukker op het internet!!:DD:D:d:D:D
autistenseizoen
Jij bent zo'n non-conformist die met z'n metalshirt buiten rondloopt, ook al is het -10?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, als je goed tegen kou kunt móet je wel een dikzak zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |