Ook in Marokko is het verre van gewoon dat het ook maar in de buurt van de 50 graden komtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga daar bijna elk jaar naartoe manPlaatselijk kan het zeker boven de 50 worden.
Ik heb niet gezegd dat het een normale temperatuur is. In de zomer kan het kwik stijgen tot boven de 50 graden. Het interesseert niemand (behalve jij) waar in Marokko dat voorkomt. Het gaat gewoon om het feit dat zomers in Marokko extremer zijn dan in Nederland. That's it.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef President. het volgende:
[..]
Juist, je bevestigt nu waarschijnlijk zonder het te willen mijn punt.
Het kan plaatselijk boven de 50 graden worden, jij pretendeerde in je vorige posts in dit topic echter dat 55 graden een heel normale temperatuur is in Marokko in de zomer en dat is niet correct, ook daar is het iets dat maar weinig voorkomt.
Ach man, misschien heb ik het dan gedroomd hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook in Marokko is het verre van gewoon dat het ook maar in de buurt van de 50 graden komt
Nou, toevallig kon ik mij dit bericht herinnerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach man, misschien heb ik het dan gedroomd he
Dus temperaturen van boven de 50 zijn vrij onwaarschijnlijk. Maar G.R.S (waar staat je naam eigenlijk voor?quote:Morocco hits 121°F (49.6°C): a national all-time heat record
By Dr. Jeff Masters
Published: 2:01 AM GMT on July 18, 2012
The first new all-time national temperature record of 2012 belongs to Morocco, thanks to the 121.3°F (49.6°C) temperature measured at Marrakech on July 17, 2012. According to the Wunderground International Records data base maintained by our weather historian, Christopher C. Burt, the previous record was 120.4°F (49.1°C) at Agadir on July 30, 2009. A hotter temperature of 51.7°C (125.1°F) was reported from Aghadir (Agadir) Souss Massa Dra region on 17 August 1940 during a chergui wind event. However, this reading is considered unreliable by weather records researcher Maximiliano Herrera, since the temperature was 6°C higher than that measured at nearby stations.
Je hebt het in dit topic inderdaad niet letterlijk aangegeven maar wel sterk gesuggereerd dat jij denkt dat 55 graden een normale temperatuur is in Marokko in de zomer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het een normale temperatuur is. In de zomer kan het kwik stijgen tot boven de 50 graden. Het interesseert niemand (behalve jij) waar in Marokko dat voorkomt. Het gaat gewoon om het feit dat zomers in Marokko extremer zijn dan in Nederland. That's it.
Ik sprak jou hier vervolgens op aan, dit heb ik toen namelijk in reactie op jou gepost :quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:16 schreef G.R.S. het volgende:
Nederlandse zomers
Zomer in Marokko: 55 graden jonguh.
Toen ik jou hierop aansprak, corrigeerde je jezelf door te zeggen dat het in Marrakech een normale temperatuur is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:53 schreef President. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk geloof je het zelf?
Het zou er in bepaalde gebieden daar wellicht ooit een keer zijn voorgekomen maar het is zeer zeker niet een veelvoorkomende temperatuur of iets dergelijks in de gebieden waar jij hiermee op doelt.
Bovendien, ook al zou dat wel het geval zijn, het is niet zo alsof het een aangename temperatuur is of iets dergelijks voor het overgrote deel van de wereldbevolking.
Als je mensen wil vertellen dat de temperaturen in de zomer in Marokko vaak hoger zijn dan in de zomer in Nederland moet je dat zeggen en niet dergelijke suggestieve posts plaatsen.quote:
Ik zweeeeer het je! Marokkaans weerbericht heeft ooit 52 graden aangegeven!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, toevallig kon ik mij dit bericht herinneren
[..]
Niets van waar dus. Maar G.R.S (waar staat je naam eigenlijk voor?) ik vermoed dat jij op die digitale bordjes inderdaad meer dan 50 graden hebt zien staan. Echter, dat hebben we hier in de stad ook. Heb deze zomer 49 gezien. Terwijl de hoogst correct geregistreerde temperatuur 'maar' 45.3 is
45 is de menselijke pijngrensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zweeeeer het je! Marokkaans weerbericht heeft ooit 52 graden aangegeven!
GRS staat voor Gary Roach Sanderson uit Modern Warfare 2
Persoonlijke ervaringen, geen feiten. Daarnaast ga ik niet toegeven dat ik het fout heb. Ik heb een vrij goed geheugen en ik kan me goed dat weerbericht goed herinneren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef President. het volgende:
[..]
Je hebt het in dit topic inderdaad niet letterlijk aangegeven maar wel sterk gesuggereerd dat jij denkt dat 55 graden een normale temperatuur is in Marokko in de zomer.
Dit heb jij namelijk gepost :
[..]
Ik sprak jou hier vervolgens op aan, dit heb ik toen namelijk in reactie op jou gepost :
[..]
Toen ik jou hierop aansprak, corrigeerde je jezelf door te zeggen dat het in Marrakech een normale temperatuur is.
Dit heb jij namelijk gepost :
[..]
Het is gewoon een feit dat jij in dit topic dingen hebt gepost die volstrekt niet waar zijn, de bewijsstukken kun je allemaal terugvinden in deze post.
Jij geeft dit echter niet toe en dat kun je naar mijn mening maar beter wel doen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:11 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lekker op een terras in de zon zitten met een koud biertje![]()
Jij hebt zojuist zelf bewijs geleverd dat er geen goede discussie valt te voeren met jou, dat doe ik vanaf nu dan ook niet meer met jou.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringen, geen feiten. Daarnaast ga ik niet toegeven dat ik het fout heb. Ik heb een vrij goed geheugen en ik kan me goed dat weerbericht goed herinneren.
Je hoeft me niet te geloven hoor. Ik snap ook niet waar jij je zo druk om maakt
Dat heet luiheid, deden ze in frankrijk, tot mijn ongenoegen, ook nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tja, je ziet tussen 12 en 3 ook niemand op straat lopen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:28 schreef President. het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist zelf bewijs geleverd dat er geen goede discussie valt te voeren met jou, dat doe ik vanaf nu dan ook niet meer met jou.
Ik geloof je graag hoor, ik stel jouw waarneming niet in twijfelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zweeeeer het je! Marokkaans weerbericht heeft ooit 52 graden aangegeven!
GRS staat voor Gary Roach Sanderson uit Modern Warfare 2
45 gradenquote:
Waarom ben je zo vaak in Marokko?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Wat is jouw probleem nou? Ik snap niet dat je je zo kunt opwinden over de temperatuur in een land.
Ben jij ooit naar Marokko geweest?
Kennelijk wel ja. Uiteindelijk gaat het om het feit dat zomers in Nederland niets voorstellen. Dat is wat ik duidelijk wilde maken met mijn bericht maar kennelijk moeten je berichten in KLB wetenschappelijk onderbouwd zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof je graag hoor, ik stel jouw waarneming niet in twijfelDan eerder nog het weerbericht. Het zijn gewoon uiterst onwaarschijnlijke temperaturen, zelfs op de heetste plekkken op aarde wordt dit zelden gemeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn familie woont daarquote:![]()
Ik ga met school naar Milaan om een beurs te bezoeken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:36 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zou niet naar Milaan en/of Rome gaan als ik jou was, het beeld dat je er waarschijnlijk van hebt is heel erg vertekend en strookt absoluut niet met de werkelijkheid.
De werkelijkheid is namelijk dat je daar niets anders kunt doen dan naar kerken, basilieken, fonteinen en schilderijen kijken. Leuk indien je een gelovige katholieke snob bent maar die kans is niet heel groot. De Italiaanse bevolking die vaak amper Engels spreekt is ook geen pluspunt te noemen. Het Italiaanse eten is vaak ook niet zo lekker als dan veel mensen vaak denken dat het is, voor de echt goede restaurants kun je vaak beter naar Toscane of Venetië gaan.
Tsja, zo heeft elk seizoen wel z'n nadelen. Maar de winter en herfst hebben er toch een heleboel meer dan de lente en zomer. In de winter slaap je dan wel beter, maar je komt er alsnog nauwelijks uit, met de gedachte dat je de vreselijke kou in moet. Daarnaast voel je je sowieso in de lente/zomer algeheel beter/fitter omdat zonlicht (vitamine d) goed voor je is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef xSanjay het volgende:
Terechte klacht, dan komen dadelijk ook die kutmuggen weer. Samen met die kleffe lucht zorgt weer voor slapeloze nachten.
Nu slaap ik tenminste heerlijk.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja. Uiteindelijk gaat het om het feit dat zomers in Nederland niets voorstellen. Dat is wat ik duidelijk wilde maken met mijn bericht maar kennelijk moeten je berichten in KLB wetenschappelijk onderbouwd zijn![]()
jeeeeezusEr dient hier uitsluitend op universiteitsniveau gebaggerd te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Oke, dan val jij dus toch in de relatief kleine groep mensen waarvoor een vakantie naar Rome toch leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik ga met school naar Milaan om een beurs te bezoeken.
En kerken, basilieken, fonteinen en schilderijen kijken is precies wat ik in Rome ga doen.(Is een excursie van m'n moeders kunstschilders opleiding.)
Moet ik wel de verwarming aanzetten in de badkamer anders kom ik er helemaal niet meer onder weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef 2013 het volgende:
[..]
Hahaje kunt je beter naar de douche slepen en die ff warm aanzetten.
[..]
Precies. Maar je hebt ook mensen die bij 22 graden lopen te puffen alsof ze hardgelopen hebben door de Sahara...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |