abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122788227
Ik kijk gelukkig zelden films op mijn tv, dus ik verwacht er niet veel meer problemen mee te gaan krijgen.

Overigens zijn er wel weinig seeders voor avi films, wel een beetje matig.
Aids.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 14:30:34 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122788563
Wat je ook kan doen ( mocht het mogelijk zijn) Is met een hdmi kabeltje je laptop aan te sluiten. Mits je uiteraard een hdmi mogelijkheid op je laptop en televisie hebt want anders houdt het op :P
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_122788713
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef jogy het volgende:
Wat je ook kan doen ( mocht het mogelijk zijn) Is met een hdmi kabeltje je laptop aan te sluiten. Mits je uiteraard een hdmi mogelijkheid op je laptop en televisie hebt want anders houdt het op :P
Ik ga de film sowieso niet bij mij kijken, dus dat weet ik niet. Op dit moment heb ik nog zo'n oude beeldbuis tv, dus ik denk ook niet dat dat werkt. Ik verwacht wel dat die in de loop van dit jaar vervangen moet worden, dus dan is dat wel een optie. Mijn dvdspeler heeft ook een usb ingang, dat ik ook wel fijn.

Nou, ik heb een .avi film binnen maar dat is zeer matige kwaliteit en heeft Zweedse subs die niet uit kunnen. Nog maar even verder zoeken.
Aids.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 14:46:16 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_122789195
Welke oude Nero heb je? Ik heb een legale Nero 7, en de site zegt dat hij niet werkt onder Windows 7 en dat je een nieuwe moet kopen, maar dat is gewoon afpersing, hij doet het namelijk stiekem wel :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_122789873
Anders koop je een nieuwe televisie en een mediaspeler.
pi_122790100
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef Dimens het volgende:
Anders koop je een nieuwe televisie en een mediaspeler.
Goeden tip. sponsor jij?
Aids.
pi_122790458
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:10 schreef Mss het volgende:

[..]

Goeden tip. sponsor jij?
Zet je dan op al die apparatuur mijn username?
pi_122790801
Ben nu een random andere avi film op dvd aan het branden om te kijken of mijn speler dat wel afspeelt. Die hangt nu al een kwartier vast op 41% terwijl de vorige na 5 minuten klaar was met branden :').
Aids.
pi_122792992
Nu als avi gedownload en gebrand. Dvdspeler herkent 'm wel, maar speelt hem niet af. Kan dit komen omdat ik 'm als dataschijf brand? Als ik 'm als videoschijf wil branden moet het namelijk .iso zijn en dat is het niet. Ik vind het raar dat mijn dvdspeler dit niet afspeelt. Voorheen had hij er geen moeite mee om een gedownloade film die op een schijfje gebrand was af te spelen.
Aids.
pi_122793029
Anders download je gewoon een retail DVDR. Scheelt een hoop gezeur.
pi_122795455
Het is me gelukt! Dvdrip gedownload, en die pakt de speler gewoon. Ondertitels, menu, dit dat alles erbij.

Bedankt allen O+.
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')