Behoorlijk bagger op de Amerikaanse kamioenschappen:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:29 schreef MiLalaa het volgende:
trouwens... ik heb het commentaar tijdens de 500m gemist dus weet niet of er iets over gezegd is. Maar ik vroeg me af waar Nancy Swider-Peltz en Rookard waren bij de Amerikanen. Niet geplaatst of geblesseerd? Of voorbereiding OS? Zag wel een nieuweling nu rijden.
Dat is niet zo moeilijk, een doofstomme in de studio zetten en je hebt al iemand die beter is dan dat kind.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:35 schreef Montov het volgende:
Henry Schut is trouwens erg goed. Beter dan Dione, met haar vreemde Jeopardy presentatie...
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:29 schreef Ericr het volgende:
'Met lichtingen te maken'. Rintje, cut the crap. Ook in het schaatsen is er gewoon in vroegere tijden meer gebruikt dan nu. Ook de toppers rijden gemiddeld een stuk langzamer dan 5 of 10 jaar terug, daar zijn zeker redenen voor te bedenken.
Anni en Rintje zijn echt zo saai, daar moeten ze nu nog wat aan doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:35 schreef Montov het volgende:
Henry Schut is trouwens erg goed. Beter dan Dione, met haar vreemde Jeopardy presentatie...
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, een doofstomme in de studio zetten en je hebt al iemand die beter is dan dat kind.
volgend jaar Bart Veldkamp aan die tafel zettenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:37 schreef Remzz het volgende:
tje zijn echt zo saai, daar moeten ze nu nog wat aan doen.
Mooie discussies met Ria Visser zoals bij de OS in Vancouverquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:38 schreef Evertjan het volgende:
NOS mag best wel wat kritische vragen stelle
[..]
volgend jaar Bart Veldkamp aan die tafel zetten
en die nr. 8 is hier wel...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Behoorlijk bagger op de Amerikaanse kamioenschappen:
http://speedskatingresults.com/index.php?p=23&e=9754&sm=1&s=0
Wat had jij gezegd als jij in zijn schoenen had gestaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef Szura het volgende:
http://www.nusport.nl/sch(...)aat-me-verslaan.html
Wat een enorme loser is het toch ook
Dat nog wel, verder is het toernooi maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat morgen spannend worden voor plek 2 en 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |