Ook nog vergeten ja, controleerd men ook op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je vergeet de sokken. Schone sokken om je kakken is ook een controlepunt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is dan weer meer voor jou bedoeld, kan je daar de boel onveilig maken met je camo rollator
En natuurlijk de wattenstaafjestestquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook nog vergeten ja, controleerd men ook op.
Gezellig, DEF meet @ bronbeekquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Denk dat AchJa daar eerder voor in aanmerking komt
quote:
Ik kom er niet zo vaak, anders is het zeker de moeite waard heb ik begrepen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Man, dat is gewoon een Indisch restaurant, op het Landgoed Bronbeek, en lekker gvd!!!!![]()
Zelfs kokkies van de kombuis die de blauwe hap maken op den woensdag kunnen daar niet aan tippen.
Laatste keer dat ik daar was was btw in de jaren 90, toen mijn opa (oud-KNIL militair) nog leefde, hij wilde daar toch eens heen. En het is KNIL goedgekeurdquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak, anders is het zeker de moeite waard heb ik begrepen.
Ja, daarvoor is Bronbeek ooit bedacht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was was btw in de jaren 90, toen mijn opa (oud-KNIL militair) nog leefde, hij wilde daar toch eens heen. En het is KNIL goedgekeurd
Ook jij en ik, Jan Kaas en Pleun de beun kunnen daar gewoon vreten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daarvoor is Bronbeek ooit bedacht.
Eten wel ja, maar Bronbeek is jaren geleden opgericht voor de oud-KNIL militairen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook jij en ik, Jan Kaas en Pleun de beun kunnen daar gewoon vreten.
Denk dat ik Lotusss eens die kant mee neem, eerst Museum Bronbeek, dan eten in Kumpulan![]()
http://www.kumpulan.nl/restaurant.html
Nopequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eten wel ja, maar Bronbeek is jaren geleden opgericht voor de oud-KNIL militairen.![]()
Tegenwoordig mag elke militair b.d. er wonen.
Nou, dat valt wel mee:quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope
Er gelden strenge criteria daarvoor. En de wachtlijst is lang.
quote:Militair tehuis Bronbeek biedt anno 2012 huisvesting en verzorging aan inwonende oud-militairen van de krijgsmacht, met uitzondering van officieren. Bronbeek biedt ouderenzorg waarin de eigen mogelijkheden van de bewoners centraal staat. Het tehuis heeft maximaal 50 bewoners en kent een korte wachtlijst.
Valt toch tegen hoor, afgelopen Checkpoint schreef juist dat er een wachtlijst is.quote:
hehe, Arnhem onveilig maken zoals we vroegah dedenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
Als je je nu inschrijft ben je er op tijd bij ER.
Alleen oof, dat moet een verzuurde bende zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, Arnhem onveilig maken zoals we vroegah deden
De traditie wordt in ere gehouden, mijn taak vanavond.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, Arnhem onveilig maken zoals we vroegah deden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |