Ik snap dat ook niet, fantastisch verhaal, Frankrijk tijdens de revolutie, schitterende entourage, fantastische kostuums, mooie sfeer .... en dan zingen ze die hele film aan gruzelementen, echtquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Copycat het volgende:
Dat trek ik echt niet, musicalfilms.
Waarom doen ze dat eigenlijk? Hugo heeft het boek toch niet op muziekpapier geschreven?
Smaken verschillenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Copycat het volgende:
Een 4 op IMDB voorspelt weinig goeds, net als de verhaallijn.
Dat is waar.quote:
Mooi, nee alle musicals trekken me niet. Al schijnt Soldaat van Oranje een belevenis te zijn.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar.
American Horror Story (de serie) vind ik dan weer wel leuk. Lekker bizar sfeertje.
Nee, daar kan ik niks mee; Vrouw, man, huis, geluiden, aaaaaah geest of andere entiteit, zucht, ik kan ze uittekenenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef BendeBielzen het volgende:
the Apparition is een goeie film
Is het een filmversie van de musical? Musicals, ook zo'n stom fenomeen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:33 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat ook niet, fantastisch verhaal, Frankrijk tijdens de revolutie, schitterende entourage, fantastische kostuums, mooie sfeer .... en dan zingen ze die hele film aan gruzelementen, echt
Dat is ook waar... maar het is een lekkere "niet bij na te denken" filmquote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik niks mee; Vrouw, man, huis, geluiden, aaaaaah geest of andere entiteit, zucht, ik kan ze uittekenen
De musicalquote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht! En ik ben naar Turks Fruit geweest, met Anthony -hang 'm high- Kamerling.
Die was wel alternatief okay.
quote:
Ja ok, maar een musicalquote:
Jah, dat verwacht je toch niet met Russel Crowequote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het een filmversie van de musical? Musicals, ook zo'n stom fenomeen.
Een keer door toenmalige schoonouders meegenomen, naar The Phantom, want zoveel jaar getrouwd. wat een hel! Met Ben C.
Die 7 minuten zijn me al te veelquote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou mijn door Kamerling gesigneerde versie van het boek al goud waard zijn?
Ja, ik snap 'm, die vind ik ook wel lekker, maar net niet in dat horror-genre ik heb het daar niet zo mee, kan er niet zo goed in meegaanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat is ook waar... maar het is een lekkere "niet bij na te denken" film
Nee: Antonie en nie Anthony.quote:
mmm, welke rubriek?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
we hebben een winnaar, Cc heeft de Yvonne Award gewonnen en heeft een mooi tagje, hieperdepiep Cc
Wat is meer je genre dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik snap 'm, die vind ik ook wel lekker, maar net niet in dat horror-genre ik heb het daar niet zo mee, kan er niet zo goed in meegaan
R&Pquote:
Die heb ik al sinds vanochtend. 2012 verruild voor 2013.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
we hebben een winnaar, Cc heeft de Yvonne Award gewonnen en heeft een mooi tagje, hieperdepiep Cc
was me niet opgevallen het getal 2013, nu dus wel, nou doe maar een rondje zal ik zo zeggen ik zet wel een schaaltje borrelnootjes neerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds vanochtend. 2012 verruilt voor 2013.
Je komt daar nooit meer van afquote:Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds vanochtend. 2012 verruild voor 2013.
Ik ben een sucker voor fictie en historisch, Braveheart, raaaaah, Lord of the Rings, één van m'n all-time favorites: Highlanderquote:
Jawel. Gewoon iedereen de tyfus wensen en zeggen dat ze down the road moeten krassen.quote:
Oh jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon iedereen de tyfus wensen en zeggen dat ze down the road moeten krassen.
Kijk the Terminator nog een keer of Ramboquote:Op maandag 11 februari 2013 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor fictie en historisch, Braveheart, raaaaah, Lord of the Rings, één van m'n all-time favorites: Highlandermaar ook de Underworld films
Ik heb het nu even over de niet nadenken, lekker gaan met die banaan films hè
Maar zo zit ik niet in elkaar, hè. Empathisch als de pest, ik.quote:
heel Wendy is toch om te huilenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:51 schreef Copycat het volgende:
De comedy Ushi must marry, dat is toch ook om te janken.
Daar ga ik de trailer niet eens van bekijkenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:51 schreef Copycat het volgende:
De comedy Ushi must marry, dat is toch ook om te janken.
Ja maar die mogen niet besproken wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij niks, niet zo'n Yvonne Award?
Ik kan er niks aan doen maar ik haat dat mensquote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel Wendy is toch om te huilen
Trustuhquote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef Copycat het volgende:
En nu duik ik heel empathisch mijn bed in. Nog een Qi kijken en morgen mijn tanden in het witgoed zetten.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef Copycat het volgende:
En nu duik ik heel empathisch mijn bed in. Nog een Qi kijken en morgen mijn tanden in het witgoed zetten.
Volgens mij is ze niet de enige .....quote:Op maandag 11 februari 2013 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar ik haat dat mens
geeft niet hoor, ik ook vind haar te gemaakt en bbrrquote:Op maandag 11 februari 2013 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar ik haat dat mens
Ze is kutquote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik ook vind haar te gemaakt en bbrr
Zo kom ik nog eens elders terecht op Fok!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
R&P
1. Copycat
Gewoon een R&P personificatie, recht door zee, durft door facades heen te prikken en indien users daadwerkelijk een probleem hebben er tijd en energie in willen stoppen
Dubellekker dus.quote:
ik heb nu al een kater en de nacht is nog niet eens voorbijquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
Ik twijfelde het sprak me niet zo aan en toen zei Gert dat het een kutfilm was, toen heb ik m maar laten liggen. Kunnen jullie nu nooit eens op 1 lijn zitten ....
Wij Nederlanders zeuren graagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:22 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Die Noord-Koreanen zijn ook fijn bezig. Een ondergrondse nucleaire explosie die een aardbeving van bijna 5 op de schaal van Richter veroorzaakt.
Maar de bevolking daar hoor je er niet over klagen! Nee, dan Groningen. Te zeuren vanwege af en toe een trillend waxinelichtje op het dressoir.
Die scheuren in hun huis is niet niks. je zal er maar wonenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:22 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Die Noord-Koreanen zijn ook fijn bezig. Een ondergrondse nucleaire explosie die een aardbeving van bijna 5 op de schaal van Richter veroorzaakt.
Maar de bevolking daar hoor je er niet over klagen! Nee, dan Groningen. Te zeuren vanwege af en toe een trillend waxinelichtje op het dressoir.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die scheuren in hun huis is niet niks. je zal er maar wonen
Ja onder de Kuip zit zatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef Jian het volgende:
't wordt anders tijd dat ze gas vinden onder Rotterdam
Dan valt het me nog mee dat je het niet een prima plek voor een ondergrondse kernploeg acht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies de plaats die ik op het oog had
was het 1e waar ik aan dacht toen ik jou post lasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies de plaats die ik op het oog had
Je kan niet zeggen dat pullup niet met z'n werk bezig isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan valt het me nog mee dat je het niet een prima plek voor een ondergrondse kernploeg acht.
in Rotterdam draaien ze op visoliequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef Jian het volgende:
't wordt anders tijd dat ze gas vinden onder Rotterdam
Tuurlijk, ik plaagde maar een beetje, erg flauw sorryquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef annie68 het volgende:
[..]
Sorry tik foutje moet kunnen toch.
Of doe het gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef jacqhassel het volgende:
Doe anders maar in eindhoven of zo
Okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik plaagde maar een beetje, erg flauw sorry
De officiele bron zegt dat het die dag met bakken uit de hemel valt, maar tis niet zo dat ik je het plezier wil ontnemen Heks, op die bijzonder mooie dagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef Toverheks het volgende:
30 april om 10 uur in de ochtend tekenen onze Koningin en WA de akte, daarna volgt een toespraak van beide op het zonnige Balkonnetje van het knusse paleis op de Dam in onze mooie Hoofdstad, en om 2 uur in de middag volgt de ceremonie in de Nieuwe kerk![]()
![]()
ik weet bijna zeker dat het zonnetje gaat schijnen, mijn hele oranje versierde balkonnetje moet ook stralen in het zonnetje, en ik zal waardig zwaaien af en toe naar de burenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De officiele bron zegt dat het die dag met bakken uit de hemel valt, maar tis niet zo dat ik je het plezier wil ontnemen Heks, op die bijzonder mooie dag
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker dat het zonnetje gaat schijnen, mijn hele oranje versierde balkonnetje moet ook stralen in het zonnetje, en ik zal waardig zwaaien af en toe naar de buren![]()
(heb me arabiertje al afgezegd, ze zoeken maar die dag een andere oppas)
Ben blij dat ons AFASIE stadion buiten schot blijftquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Amsterdammers ineens minder leuk wat ze nu de Kuip toe wensen, ben er hele maal stuk van.
Geinntjuuuuh vind de Kuip toch mooier als die botervloot uit Amsterdam![]()
![]()
Maar misschien komt er een een nieuwe Kuip, kunnen ze dan betalen van die gasbelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ben blij dat ons AFASIE stadion buiten schot blijftWat een leluk ding... En t staat niet eens in Alkmaar
Is ook geen eigen bezit van Feyenoord of wel? Van die botervlootquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Amsterdammers ineens minder leuk wat ze nu de Kuip toe wensen, ben er hele maal stuk van.
Geinntjuuuuh vind de Kuip toch mooier als die botervloot uit Amsterdam![]()
![]()
Nee dacht het niet, maar die botervloot is niet sneeuwproofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is ook geen eigen bezit van Feyenoord of wel? Van die botervlootweet ik het wel.
'Wij' wel een eigen stadionquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dacht het niet, maar die botervloot is niet sneeuwproof
Dat magquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
'Wij' wel een eigen stadionsorry moet ff
![]()
Kost ons weer een godsvermogen dat feestje, stad in rep en roer, alles afgezet en zwaar beveiligd, alleen al die andere Koningshuizen al, die ook nog eens allemaal beveiligd moeten worden etc. etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef Toverheks het volgende:
30 april om 10 uur in de ochtend tekenen onze Koningin en WA de akte, daarna volgt een toespraak van beide op het zonnige Balkonnetje van het knusse paleis op de Dam in onze mooie Hoofdstad, en om 2 uur in de middag volgt de ceremonie in de Nieuwe kerk![]()
![]()
Die poppenkast schijnt er allemaal bij te horen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Kost ons weer een godsvermogen dat feestje, stad in rep en roer, alles afgezet en zwaar beveiligd, alleen al die andere Koningshuizen al, die ook nog eens allemaal beveiligd moeten worden etc. etc.
Zo kan het ook; hop akte tekenen onder het genot van een kopje koffie, handje schudden, toespraakje van Alex vanuit zijn werkkamer met camera erbij zodat heel Nederland kan aanschouwen en klaar. Uurtje werk, iedereen kan het zien en het kost weinig, Leve de Koning, Hoera, Hoera, Hoera! En de rest gebruiken we als belastingvoordeeltje voor de burgerij.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Kost ons weer een godsvermogen dat feestje, stad in rep en roer, alles afgezet en zwaar beveiligd, alleen al die andere Koningshuizen al, die ook nog eens allemaal beveiligd moeten worden etc. etc.
Zo kan het ook; hop akte tekenen onder het genot van een kopje koffie, handje schudden, toespraakje van Alex vanuit zijn werkkamer met camera erbij zodat heel Nederland kan aanschouwen en klaar. Uurtje werk, iedereen kan het zien en het kost weinig, Leve de Koning, Hoera, Hoera, Hoera! En de rest gebruiken we als belastingvoordeeltje voor de burgerij.
Ik gok dat dat 'nieuws' inmiddels achterhaald is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:45 schreef Fooolio het volgende:
Bea geeft Amstelveen dikke middelvinger.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)een-en-De-Rijp.dhtml
Mee eens, al die poespas hoeft voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
vond hem echt het kijken waard, dacht wel even in het begin Cc vind hem niks aan, maar het acteerwerk en de tijd waarin het speelde, de mode van de dames etc. en ach het verhaal nam ik op de koop toe, had tijd terug over Ron Hubbard gelezen (en op de website gelezen van de Skerk) en dat verhaal intrigeerde mij mateloos maar kan niet zoveel herontdekken in de film.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:29 schreef Copycat het volgende:
Je vond het - buiten de formidabele acteerprestaties - geen verhaal zonder kop, laat staan staart? Ik vond het zo voortkabbelen zonder dat er echt iets van de grond kwam. Mooie beelden, goed acteerwerk, maar een in potentie kansrijk verhaal waar imo veel meer uitgehaald kon worden. Zodat het tenminste een beetje te duiden was en ergens naar toe ging.
Maar ik ben iig blij voor je dat jij je die dik twee uur wel hebt vermaakt.
quote:
Het lijkt mij wel heel mooi om te zien. Het is een historische gebeurtenis, zoiets maak je misschien nooit meer mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee eens, al die poespas hoeft voor mij ook niet.
Ik persoonlijk heb helemaal niets met het koningshuis.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel heel mooi om te zien. Het is een historische gebeurtenis, zoiets maak je misschien nooit meer mee.
Ook de kleding van alle gasten lijkt me smullen om naar te kijken.
Ik hoorde van de week dat er een verzoek is binnengekomen van de RVD aan de dames om zich in te houden met de hoedjes. Ze mogen niet te groot zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb helemaal niets met het koningshuis.
Het is idd een stukje geschiedenis dat ben ik met je eens.
Zullen ze allemaal hoedjes dragen,
Zoiets?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week dat er een verzoek is binnengekomen van de RVD aan de dames om zich in te houden met de hoedjes. Ze mogen niet te groot zijn.
Ik weet niet wat de regels voor de heren zijn. Maar die kunnen de hoed in de hand houden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hmz... Deze ook zeker?
[ afbeelding ]
T gifspuiertje komt ook weer vervelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
En standje Posten Wanhopig staat aan zie ik, laat ik ook es wat neerzetten.. zonde van de tijd anders!
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week dat er een verzoek is binnengekomen van de RVD aan de dames om zich in te houden met de hoedjes. Ze mogen niet te groot zijn.
Dan vraag je je toch af wat voor mensen daar bij die RVD zitten en wat die nou nog betaald krijgen voor al die onzinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je posten nog zinvoller worden krijg je volgens mij eerdaags een Danny-award, wat dat precies inhoudt hoor je dan wel ...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
En standje Posten Wanhopig staat aan zie ik, laat ik ook es wat neerzetten.. zonde van de tijd anders!
de DannyAward word dan ergens ingepropt waar de zon nooit schijntquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je posten nog zinvoller worden krijg je volgens mij eerdaags een Danny-award, wat dat precies inhoudt hoor je dan wel ...
Precies, dat is wat de RVD zei.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Toverheks het volgende:
de hoedjes moeten beschaafd en klein wezen, en geen themahoeden met een halve geitenkooi erboven op of een vliegtuigje erop geplakt, of een wortelgordel zoals zei toen van de partij voor de dieren.
Beter op zijn voorhoofd, kan iedereen meegenietenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de DannyAward word dan ergens ingepropt waar de zon nooit schijnt, als Yvonne dit leest denkt ze, leuk ideeetje
Die moest 10Kg kwijt las ik ergens..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de DannyAward word dan ergens ingepropt waar de zon nooit schijnt, als Yvonne dit leest denkt ze, leuk ideeetje
Ze zijn het een beetje beu dat het tegenwoordig op Prinsjesdag meer een hoedenshow is dan dat het om de troonrede gaat. Het is natuurlijk ook bespottelijk zoals sommige dames zich toetakelden. Dus dat willen ze niet op Kroningsdag. Logisch toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
Lavenderr, alles wat ik zeg en post berust op waarheidgeintje, maar het ging er ook om dat je voorganger ook wat ziet en dat het geen hoedenparade wordt.
quote:In de tweede aflevering van NCRV’s De Rijdende Rechter het opmerkelijke verhaal van Brigit Provoost. Ze heeft haar ouderlijk huis geërfd en besluit het in de verkoop te doen. Maar de makelaar heeft andere plannen in tijden van crisis.
Hij verhuurt het huis aan een bedrijf dat huisvesting regelt voor buitenlandse werknemers. Brigit wil dit absoluut niet maar het woningverhuurbedrijf heeft ondertussen een contract met de makelaar en er worden per direct drie mannen uit Litouwen in de woning geplaatst. Brigit is ten einde raad en schakelt mr. Visser in.
De dames gaan ook in het lang. Reken maar dat die er op en top uitzien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef Toverheks het volgende:
vind dat er met zoiets best kledingvoorschriften vooraf gesteld mogen worden, mooi de dames in het lang heren in mooi net pak. Het oog wil ook wat en de beelden gaan ook de hele wereld over
Awww, dat mis ik maar het klinkt nu al hilarisch.quote:
Ik ga me deze keer vast gedragenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De dames gaan ook in het lang. Reken maar dat die er op en top uitzien.
Het mag tenslotte wat kosten in die kringen. Die bestormen Valentino en dat soort haute couturezaken. Een H&M is er echt niet bij hoor. Ben wel benieuwd wat Maxima draagt. Zou ze kiezen voor een Hollandse couturier? Jan Tamineau bijv?
Ah, ik vermoed een krakersverhaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga me deze keer vast gedragenmaar al deze posts zijn apart als ik me bedenk hoe mijn vorige kroningsdag beleefd heb
Daar was ik ruim te jong voor hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, ik vermoed een krakersverhaal.
Maar eerst even Rijdende Rechter .
Ik hoor dat Opa de rijdende rechter volgt.. je komt er nét mee weg met die flauwekul hier...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, ik vermoed een krakersverhaal.
Maar eerst even Rijdende Rechter .
Doe opa de groeten van mequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoor dat Opa de rijdende rechter volgt.. je komt er nét mee weg met die flauwekul hier...![]()
En dit is mijn uitspraak, en daar zult U het mee moeten doen,,,
Doe opa dan niet de groeten van me.quote:
Dat gaat ook niet lukken.. Opa runt een select publiekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe opa dan niet de groeten van me.
Ok, veel plezier met het meelezen daar dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet lukken.. Opa runt een select publiek
Gaat óók niet lukken, Opa runt een select publiek zei ik net...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, veel plezier met het meelezen daar dan.
Nou veel plezier met het meekijken daar dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat óók niet lukken, Opa runt een select publiek zei ik net...
Denk iets of van Valatino of van Jan T, hoop het laatstequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De dames gaan ook in het lang. Reken maar dat die er op en top uitzien.
Het mag tenslotte wat kosten in die kringen. Die bestormen Valentino en dat soort haute couturezaken. Een H&M is er echt niet bij hoor. Ben wel benieuwd wat Maxima draagt. Zou ze kiezen voor een Hollandse couturier? Jan Tamineau bijv?
Ik hoop dat ze iig iets van een Nederlandse couturier neemt, maar ja, Valentino is wel een favoriet van Maxima, haar trouwjurk kwam daar ook vandaan. Edouard Vermeulen, ook een favoriet.. Afijn, we zullen het zien 30 april.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk iets of van Valatino of van Jan T, hoop het laatste
wat mij betreft mag ze ook in haar postzak naast WA zitten, haar staat allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iig iets van een Nederlandse couturier neemt, maar ja, Valentino is wel een favoriet van Maxima, haar trouwjurk kwam daar ook vandaan. Edouard Vermeulen, ook een favoriet.. Afijn, we zullen het zien 30 april.
Ja hoor, alles staat onze toekomstige koningin. Maar op die dag een postzak aan, nou nee. Het moet iets stijlvols zijn en dat zal ze heus wel vinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat mij betreft mag ze ook in haar postzak naast WA zitten, haar staat alles
denk persoonlijk iets van robijnrood, maar dat het adembenemend zal worden weet ik wel zeker, met mooie sieraden en een prachtig diadeem in haar opgestoken haar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, alles staat onze toekomstige koningin. Maar op die dag een postzak aan, nou nee. Het moet iets stijlvols zijn en dat zal ze heus wel vinden.
al die dure couturiers, als een postzak haar ook staat, dan kan ze net zo goed naar C&A gaan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
voor de Nieuwe C en A reclame?
Ik zeg: een plastic zak! (Doorzichtig uiteraard)quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
al die dure couturiers, als een postzak haar ook staat, dan kan ze net zo goed naar C&A gaan!
C&AAAAAAAAA is toch voordéééééééé'ligerrrrrrr
Ergens dit jaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:58 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Ruit krabben.![]()
Wanneer wordt het lente.
ik wel ... de meterologische lente begint 1 maart, de astronomische lente begint 20 maart om 12.02 METquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens dit jaar![]()
Morgen nog lekker sneeuw en dan ergens daar achter aan komt de lente, maar wanneergeen idee
Ja dat weet ik wel in naam is het dan lente, Voor ons is het lente van 21 maart tot 21 juni, maar of het weer er dan ook naar is weet je maar nooit. En of de temperaturen dan aan lekker zijn weet je niet.Tja.................... of het zonnetje dan lekker schijnt weten we ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik wel ... de meterologische lente begint 1 maart, de astronomische lente begint 20 maart om 12.02 MET
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
-2 is het![]()
![]()
kom maar weer op met de koek en zopie![]()
afijn, nog maar een paar maanden en dan is het lente
zuurkool uit het vat met spekjes en een lekkere Hemaworstquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:35 schreef Poezewoes het volgende:
Zeg groenteman wat eten we vandaag?
[ afbeelding ]
Jij eet bij mij, dan kan ik je vanavond meenemen naar Rotterdam en doen we speciaal een extra rondje om de Kuipquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:48 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy eet dus bij mij of ik bij haar
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij eet bij mij, dan kan ik je vanavond meenemen naar Rotterdam en doen we speciaal een extra rondje om de Kuip
Jij hebt toch altijd een puntmuts op Heks?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]maar dan kom ik wel incognito , puntmuts en zonnebril stel je voor ik kom een bekende tegen
gesjellig
oh ja dat is waarquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd een puntmuts op Heks?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef Jian het volgende:
Zo nieuw dossier woningmarkt. Goed voor de hypotheken, goed voor de bezitters van o.g., goed voor mij dus!
Ja, die woningcoöperaties lopen alweer te huilen, die gaan er niet op vooruit, etc. Nou en, fuck em, ieder voor zich en de Paus voor ons allen![]()
* Oh en voor Heks, er wordt niet rond de Kuip gelopen, ik verlink je zo aan de F-Side
Volgens mij ligt het anders .. je kan je tegen meerbetaling en zonder belastingvoordeel langer en dieper in de schulden steken zodat je aflossing 50% lijkt. Gewoon geld lenen tegen de hoofdprijs verpakt in een leuk verhaaltje dus. Fijn als je huisje de aankomende jaren nog zeker 20% in waarde daaltquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ongelooflijk hoe makkelijk 't 100% aflossen wordt verlaagd naar 50%. De impact van dit soort achterkamertjes-akkoorden is niet te vatten. Als 't CDA ja had gezegd was 't 100% geweest, dagje later is er een akkoord over 50%.
Op de achterkant van een bierfiltje.
En zo makkelijk laat jij je de les lezen door een man?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]is goed Jian, sorry Deisyy, Jian verbied het me
Deze jongen zal het een zuurkoolstampie met worst zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo makkelijk laat jij je de les lezen door een man?![]()
En verlaging van de klusbelasting van 21% naar 6%
Zal best, maar het is goede zaak, geld moet rollen, dat is goed voor de economie. Trouwens, niet zeuren hè, VVD-erquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ongelooflijk hoe makkelijk 't 100% aflossen wordt verlaagd naar 50%. De impact van dit soort achterkamertjes-akkoorden is niet te vatten. Als 't CDA ja had gezegd was 't 100% geweest, dagje later is er een akkoord over 50%.
Op de achterkant van een bierfiltje.
Alles wat ik aan o.g. bezit, hypotheek ongeveer 1/3 van de waarde aflossingsvrij met aftrek, mij hoor je echt niet klagen, maar dit is in elk gevoel goed voor de roulatie en dat de prijzen nog veel meer zullen zakken, vergeet het maar, dat is voor de goedgelovige particulier die op grond van whisfull thinking denkt dat ie straks ontzettend "goedkoop" een huisje kan kopen. De grote jongens kopen op dit moment en wat ze hebben houden ze gewoon, kijk maar naar de leegstand in de centra van steden. Het simpelste principe van Economie, vraag en aanbod.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:57 schreef Gert het volgende:
Voor bestaande hypotheken geldt die nieuwe regeling niet. Dus boeien.
nee maar natuurlijk niet, maar tussen ons gezegd en gezwegen, ben best beetje bang van Jianquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo makkelijk laat jij je de les lezen door een man?![]()
En verlaging van de klusbelasting van 21% naar 6%
huh, heb je datdan? epilepsie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef BendeBielzen het volgende:
Goeiemiddag FOK!
Ben benieuwd wat deze dag gaat brengen ... M'n Epilepsie heb ik iig gehad voor vandaag lol (hoop ik)
Ja al zo'n 14 jaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, heb je datdan? epilepsie?
Ach het kan altijd erger, Ik heb ze gelukkig niet dagelijksquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
poe, dat schrik ik ff van, heftig
je moet ze helemaal niet hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:56 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ach het kan altijd erger, Ik heb ze gelukkig niet dagelijks
Hoop met je meequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef BendeBielzen het volgende:
Goeiemiddag FOK!
Ben benieuwd wat deze dag gaat brengen ... M'n Epilepsie heb ik iig gehad voor vandaag lol (hoop ik)
Tonja je snel in bad gemieterd met de vuile was?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef BendeBielzen het volgende:
Goeiemiddag FOK!
hahahahaha ze heeft geen badquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Tonja je snel in bad gemieterd met de vuile was?![]()
Ah, grapje, kut voor je man!
Je hebt Gert ook bang gemaakt denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, logisch, wie niet? Waar blijft m'n koffie, Gert
Laten we het zo zeggen, Gert weet wanneer ie even onzichtbaar moet zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je hebt Gert ook bang gemaakt denk ik
Dan krijg je wel een bakkie van mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, Gert weet wanneer ie even onzichtbaar moet zijn
Nou heb het meegemaakt bij een collega, vond het heel hefig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kom kom er zijn mensen die hebben er meerdere per dag
Ligt er ook aan hoe zwaar ze zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou heb het meegemaakt bij een collega, vond het heel hefig.
Best wel zwaar ze was helemaal van de wereld, blijf jij wel bij tijdens een aanval?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe zwaar ze zijn natuurlijk
Ik durf het haast niet te vragen maarreh... hoe zit dat met de vrouwtjes dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Handig![]()
Zeeslak heeft 'wegwerppenis'
AMSTERDAM - De zeeslak chromodoris reticulata kan na de daad zijn penis afwerpen, waarop er een nieuwe aangroeit. Dat concluderen Japanse wetenschappers die het bizarre paringsgedrag van het dier hebben bestudeerd.
[ afbeelding ]
Lees hier verder
Ja ik heb voornamelijk Petit Malls van een paar minuten... zwaar irritant mee te maken hoe je lichaam out of control is...quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Best wel zwaar ze was helemaal van de wereld, blijf jij wel bij tijdens een aanval?
Het dier geniet dubbel Ha ha ha haquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:51 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen maarreh... hoe zit dat met de vrouwtjes dan?
Hmz... Hoe superhandig!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het dier geniet dubbel Ha ha ha ha
Het dier kan niet alleen zijn penis vernieuwen, maar is ook nog eens een 'simultane hermafrodiet'. Dat betekent dat het zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen heeft, die tegelijkertijd kunnen worden gebruikt.
quote:
Don't flatter yourself. En hier is je koffie, mop.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, Gert weet wanneer ie even onzichtbaar moet zijn
Ben je niet verbrand?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Don't flatter yourself. En hier is je koffie, mop.![]()
[ afbeelding ]
Oeps! Dom dom dom wat doe ik nou. Wacht, ik haal wel even een doekje en nieuwe koffie. Zwart zeker? Of met eh... "melk"?
Was het maar kutquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef Toverheks het volgende:
BendeB, vind het heftig voor je en zwaar kut.
Aan degene met gemorste koffie op zijn broekquote:
Prima ... iig beter dan de ranzigheid die de laatste tijd boven water komtquote:
Maar goed dat wij geen voorbeeldfunctie hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Prima ... iig beter dan de ranzigheid die de laatste tijd boven water komt
Wat is dat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Maar goed dat wij geen voorbeeldfunctie hebben
In het openbaar iets uitdragen, zoiets?quote:
'Bedankt voor die bloemen' bedoel je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In het openbaar iets uitdragen, zoiets?
Bloemen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
'Bedankt voor die bloemen' bedoel je?
De laatste keer was de ie dat helemaal vergeten dacht ik
Ik heb al een zeer constructieve bijdrage gedaan in het FB-topic. Nu maar even weer sporten. Goede voornemens en zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
Scrut is ook weer vrijgelaten als het goed is, nu maar hopen dat ie er wat van geleerd heeft en niet weer in zijn oude fouten vervalt
Jezus! Dat was de korte versie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb al een zeer constructieve bijdrage gedaan in het FB-topic. Nu maar even weer sporten. Goede voornemens en zo
Uiteraard. Schrijven is schrappenquote:
Thanks.quote:Ik ga het straks helemaal lezen, maar welkom terug
WBquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb al een zeer constructieve bijdrage gedaan in het FB-topic. Nu maar even weer sporten. Goede voornemens en zo
shit, effe telefoon, ik ga nu even lezenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
morgen wordt het zuurkool, heb vanavond macaroni met veel roerbakgroente, kipfile in kleine stukjes prettig gekruid en geraspte kaas, salade erbij met een dressing ( van de week geleerd hoe ik het moest maken door mijn /zoon//denktdathijineenhotelwoond........ gegetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat is wel te hopen anders is deze ban voor niets geweest.
Iedereen zit zeker te eten? Heks waar blijf je?
Zet hem opquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor noem geen namenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
De UstreamChatter vs Fokuser Oorlog is nu éch van start?
Kun je dit geëmmer niet bij die ouwe houden?quote:
Nee daar kom ik niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je dit geëmmer niet bij die ouwe houden?
Flikker een eind op manquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Begonnen ze weer met lange zinnen bestaande uit meer dan 8 woorden?
Misschien moet je die no-go arena uitbreiden.quote:
Er is niet aan mij deur geklopt, maar wel geinig dat woord geëmmer gebruikte mijn vader ook!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je die no-go arena uitbreiden.
Of die domme nonsens op de stoep laten staan.
Nie, nie, echt nie, pullup en ik houden van uiltjes, echtquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:59 schreef Copycat het volgende:
Welke steek onder water geef je met dat steenuilenbericht?
Hè? Hè? Hè???
Je denkt zeker dat ik dom ben en je niet doorheb.
Drie Chet Bakers voor je!
opgeslagenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:04 schreef beequeen het volgende:
Over een week of zes naar http://www.beleefdelente.nl/', Jian
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Even proberen, een oneliner met acht woorden, verrék...
Geen nieuwe Op geopend Seven?quote:
Hmm.. Gert is ineens je knecht geworden nu?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
Gert, niet het eerste verzoek, maar het zoveelste, doe er eens wat aan!!
Nee,maar als hij niet een keer zegt nokken met dat irritante aftelgedoe, wat ie al meer gedaan heeft overigens, dan ga ik de jacht op jou eens voor open verklaren en dan moet jij eens opletten ...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. Gert is ineens je knecht geworden nu?
Wow... eindelijk...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee,maar als hij niet een keer zegt nokken met dat irritante aftelgedoe, wat ie al meer gedaan heeft overigens, dan ga ik de jacht op jou eens voor open verklaren en dan moet jij eens opletten ...
Ga je je nu verder verdiepen in de UstreamChatter/ Fokuser oorlog?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Uitgesport. Nu nog even douchen en ik kan er weer fris tegenaan.
Ik dank allen voor het welkom terug.
Laat me niet lachen hè, je hebt geluk dat ik nog ergens een zwak plekje voor je heb, for old times sake, zal ik maar zeggen.....quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss... ik ben nog niet eens opgewarmd..
Een lange vingerquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
popcorn erbij Ben, of liever een chocoladebiskwietje ?
Je hebt niet eens een "old time sake" die hebt je mede laten sterven net als "vele anderen"quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me niet lachen hè, je hebt geluk dat ik nog ergens een zwak plekje voor je heb, for old times sake, zal ik maar zeggen.....
Nee echt niet Ben, dat stupide aftellen vind ik gewoon buitengewoon irritant, dat heb ik al meer gezegd, infantiele gedoe!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef BendeBielzen het volgende:
Jian and 5th are sitting in a tree...
T R O LL I N G
LuL. je weet net zo goed al ik dat de overheveling naar het nieuwe forum in volle gang is.. sterker nog, je was er zelf notabene,,,quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Sssst, weet je wel hoe gevollig dat ligt
Nja tis over het algemeen infantiel wat hier gebeurd... Die rare 5th moet gewoon hier wegblijven als ie zich er zo aan ergertquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee echt niet Ben, dat stupide aftellen vind ik gewoon buitengewoon irritant, dat heb ik al meer gezegd, infantiele gedoe!
Daarom. Een beetje zout in de wonde maakt spek en bonen extra mals.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef Jian het volgende:
Sssst, weet je wel hoe gevollig dat ligt
Nah, dat is allemaal negatieve energiequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga je je nu verder verdiepen in de UstreamChatter/ Fokuser oorlog?
En morgen gaat het sneeuwen, terwijl ik vandaag mijn auto door de wasstraat heb gehaald dus dan zit hij na morgen weer stijf onder de pekelquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:57 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat er met veel loze woorden rondom de bush wordt gebeat.
Maar morgen is het weer lekker fietsweer. En.
Das een beetje dom................. zou Maxima zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En morgen gaat het sneeuwen, terwijl ik vandaag mijn auto door de wasstraat heb gehaald dus dan zit hij na morgen weer stijf onder de pekel
Nog geen bedtijd voor je ofzo...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, het is alweer bijna afteltijd... time flies when your having fun nietwaar?
Mijn auto was al een tijdje lichtgrijs in plaats van zwart en ik hoopte dat de sneeuw alleen in het oosten zou vallen, maar nu blijkt het juist in het westen naar beneden te gaan komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das een beetje dom................. zou Maxima zeggen
Your what?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, het is alweer bijna afteltijd... time flies when your having fun nietwaar?
Heb jij geen having fun in huis? Een soort vrolijke haring, met een zachte v.quote:
Je spek en boontjes boeren weer op?quote:
En dan valt die in het zuiden let maar opquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn auto was al een tijdje lichtgrijs in plaats van zwart en ik hoopte dat de sneeuw alleen in het oosten zou vallen, maar nu blijkt het juist in het westen naar beneden te gaan komen
It's always fun with my having fun.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij geen having fun in huis? Een soort vrolijke haring, met een zachte v.
Je bent flauw aan het reageren weer...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je spek en boontjes boeren weer op?
Daar heb ik dan weer helemaal geen problemen mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan valt die in het zuiden let maar op
Jaja, je mag weer even een potje meedoen. Niet op de dobbelstenen kwijlen, dit keer .quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Je bent flauw aan het reageren weer...
Het nieuwe Trollen neem ik aan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, je mag weer even een potje meedoen. Niet op de dobbelstenen kwijlen, dit keer .
Nee hoor. Ik troll niet, ik zeg je hoe ik over jou denk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Het nieuwe Trollen neem ik aan?
Ohhw, dat doe je uitstekent.. heel positief ook, opbouwend en hartverwarmend!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik troll niet, ik zeg je hoe ik over jou denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |