ik ook, dan voelt het alsof ik echt gesport hebquote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind spierpijn na seks altijd wel relaxed eigenlijk
einz
Ik vind spierpijn in m'n kont gewoon kut, maakt niet uit welke oorzaak.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind spierpijn na seks altijd wel relaxed eigenlijk
einz
Dat lijkt me extreem matig.quote:
quote:
Ik houd van goede binnenkomersquote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]dat lijkt me wel heel kak.
Goeden binnenkomert ook
Ah nee wat kutquote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef Diconnected het volgende:
Auw. Auw. Aaaaaaaaaaaaaaauw. Knie deed plop. Heel hard plop.
LOLquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poedel heeft hier zo'n bazen-schutkleur op die zwarte vloer. Ben hem de helft van de tijd kwijt
Ik schopte de kat laatst half door de keuken omdat ik hem niet had zien liggen op de vloer in het donkerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poedel heeft hier zo'n bazen-schutkleur op die zwarte vloer. Ben hem de helft van de tijd kwijt
Als ik Co schop zit ik alleen maar "JE LIGT OOK IN DE WEG JONGEquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik schopte de kat laatst half door de keuken omdat ik hem niet had zien liggen op de vloer in het donkerBen gewoon onder de tafel gekropen om hem uit zijn schuilplaats te halen en kapot te knuffelen en hondermiljoentriljoen keer sorry Moesje zeggen
Hi Maisjes
Ja knie beseft dat ie vrijdag onder het mes moet en gaat nu dus lekker fuckenquote:
Heeft hij wel een goed puntquote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja knie beseft dat ie vrijdag onder het mes moet en gaat nu dus lekker fucken![]()
![]()
Hoe is het daar? Lekker aan het haken/breien zag ik?
Geef 'm patsen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja knie beseft dat ie vrijdag onder het mes moet en gaat nu dus lekker fucken![]()
![]()
Ja gaat wel goed. Jobhunt schiet nog niet echt op tho.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
![]()
Ah das wel balen, maar je verveelt je in ieder geval niet, dat scheelt al veelquote:Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Jobhunt schiet nog niet echt op tho.
Maar verders lekker bezig idd.
hahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik facebook teveel. Ik wilde Mir's erm nerm nerm al liken hier
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik facebook teveel. Ik wilde Mir's erm nerm nerm al liken hier
Nomquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Ik zit aan de afbakbroodjes met filet american en oude kaas
Elke dag stofzuigenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz
En wat kan wel eens een breekpunt worden in het samenwonen? De kattenharen
It's funny cuz it's sad
Het gaat om de haren op de bank.quote:
Hm ja das wel matigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat om de haren op de bank.
Ik heb deze week twee keer de banken gestofzuigd, wat al veel meer is dan ik normaal zou doen.
Fred is net een uur bezig geweest met de bank van onder tot boven stofzuigen omdat hij het onacceptabel vond. Ook langs de onderkant en achterkant, terwijl ik denk "lekker boeiend als daar haren zitten, daar zit je toch niet?".
Ik heb wel zodanig zelfkennis dat ik kan beloven vaker te gaan stofzuigen, maar dat ga ik heul niet doen
Tijdelijke oplossingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm ja das wel matig. ander pousse kaalscheren?
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tijdelijke oplossing. Plus ik denk dat ze me doodvermoord
yup, groten irritatiepuntquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:32 schreef megamandy het volgende:
Maar bij jou thuis zal dan toch ook gewoon overal haren liggen? Is hem dat dan nog nooit opgevallen daar?
Ze komt al alleen maar in de woonkamer en de gang. In een andere kamer vind ik sielug.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En de pousse in 1 kamer laten?
Aah ok, dacht dat hij er nu pas achter kwam dat beesten synoniem staat tot harenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
yup, groten irritatiepunt.
Had hij ook wel kenbaar gemaakt, dus we wisten van te voren dat het een probleem zou kunnen zijn. Het helpt niet dat ik het eigenlijk gezeik vind, tenminste, zo obsessief als hij er mee bezig is. Ik heb altijd verharende beesten gehad, dus ik zie het vaak niet eens.
[..]
Ze komt al alleen maar in de woonkamer en de gang. In een andere kamer vind ik sielug.
Ik moet wel weer reëel zijn. Ik ga echt niet vaker stofzuigen dan ik nu doe. Kan ik beloven, kan ik me voornemen, maar ga ik niet doen. Het zit niet in mijn aard. Dus het is aan Fred om nu in te schatten in hoeverre hij het een probleem vind. Voor mij de vraag dus of hij het hele gebeuren zou afblazen alleen maar om wat kattenhaar.![]()
Nou ja, even afwachten hoe het loopt maar...
Nee, zo naief is hij nog net nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah ok, dacht dat hij er nu pas achter kwam dat beesten synoniem staat tot haren
Schaar, is een kleedje een optie? Ik heb op de bank een kleedje liggen, de kat ligt er echt nooit naast, hij gaat altijd lekker op het kleedje slapen. Als er dan bezoek komt kun je gewoon het kleedje eraf halen , de haren die dan nog verspreid over de bank liggen is minimaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz
En wat kan wel eens een breekpunt worden in het samenwonen? De kattenharen
It's funny cuz it's sad
Jouw trolkatten blijven op dat kleedje?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Schaar, is een kleedje een optie? Ik heb op de bank een kleedje liggen, de kat ligt er echt nooit naast, hij gaat altijd lekker op het kleedje slapen. Als er dan bezoek komt kun je gewoon het kleedje eraf halen , de haren die dan nog verspreid over de bank liggen is minimaal
En furminator aanschaffen, helpt hoop
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw trolkatten blijven op dat kleedje?
Miep ligt altijd naast het kleedje. Ze zit nu veel op de leuning om naar buiten te kijken. Verder spendeert ze niet zoveel tijd op de bank, ze heeft een eigen stoel gekozen
. Zoveel haren zitten er ook niet op de bank. Vind ik dan
![]()
Furminator kan wel een idee zijn.
Deze bedoel je? http://www.zooplus.nl/sho(...)tels/borstels/293512
Als dat alle zorg kleiner maakt is me dat het geld wel waard.
Hij wist het, hij wist ook al dat hij er problemen mee zou krijgen. Dat is het uitproberen dus. Hij vindt dierenhaar heel vervelend, was ook erg dankbaar dat ik een hond koos die niet verhaarde. De hont vind hij nog wel leuk, maar met de kat heeft hij helemaal niks. Die accepteert hij bij het pakket zeg maar. Ik heb zelf ook echt geen probleem met haar, maar hem stoort het blijkbaar enorm.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef Mirjam het volgende:
Maar ehm, met een kat weet je toch dat hij verhaart enzo?
Ikzelf zie het probleem niet zo, dat krijg je er dan gewoon bij, jammer dat fred daar wel problemen mee heefts chaar.
Die hebben wij ook..... Alleen zijn we altijd te lam om hem te gebruikenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw trolkatten blijven op dat kleedje?
Miep ligt altijd naast het kleedje. Ze zit nu veel op de leuning om naar buiten te kijken. Verder spendeert ze niet zoveel tijd op de bank, ze heeft een eigen stoel gekozen
. Zoveel haren zitten er ook niet op de bank. Vind ik dan
![]()
Furminator kan wel een idee zijn.
Deze bedoel je? http://www.zooplus.nl/sho(...)tels/borstels/293512
Als dat alle zorg kleiner maakt is me dat het geld wel waard.
Ik had hem van marktplaats goedkoperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij wist het, hij wist ook al dat hij er problemen mee zou krijgen. Dat is het uitproberen dus. Hij vindt dierenhaar heel vervelend, was ook erg dankbaar dat ik een hond koos die niet verhaarde. De hont vind hij nog wel leuk, maar met de kat heeft hij helemaal niks. Die accepteert hij bij het pakket zeg maar. Ik heb zelf ook echt geen probleem met haar, maar hem stoort het blijkbaar enorm.
Ik ga die ferminator bestellen. Duur, maar als het werkt is het wel een goede oplossing
holy shitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die jahet is zo'n bazending, bij milo heb k ook altijd een doos vol haar en mika komt ook aardig wat vanaf!
furminator is echt heel fijn!quote:
Ooh dat is dan misschien ook iets voor Bramquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die jahet is zo'n bazending, bij milo heb k ook altijd een doos vol haar en mika komt ook aardig wat vanaf!
Hij kost nu 25 euro op Zooplus, dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had hem van marktplaats goedkoper
ooh thnx!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/643890374
Welk grit heb jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij kost nu 25 euro op Zooplus, dat valt wel mee toch?
En kattenbakvulling is in de aanbieding.. En hondenschoenen (voor het trap aflopen) zijn in de aanbieding![]()
Aanbieding koop dit dat alles![]()
![]()
Maar kleedje gaat Miep dus niet opzitten, want ze zit op de rand om naar buiten te kijken..
En we gebruiken die bank zelf ook intensief, is een beetje onbegonnen werk vrees ik..
Vriendin van mij heeft ook main coon en gebruikt ook deze, werkt primaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
ooh thnx!
Ik kijk wel even verder tho, dan zou ik er wel een nemen die specifiek voor langharen is.. geen middenmodel
Tigerino en dan van dat silicaatspul. Bevalt erg goedquote:
als je kat gaat furminaten trek ff kleding aan waar kattenhaar op mag komen want uiteindelijk zat ik zelf ook onder een vacht van kattenhaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, furminator besteld, lucht hier weer geklaard
Hopen dat het werkt!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, furminator besteld, lucht hier weer geklaard
Ermagerdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar: LIF / [SHJN SC] Lazy Sunday is Lazy :9
En nog steeds een dikke vacht overhoudenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef Mirjam het volgende:
godsamme wat een haar komt er van zo'n beest af joh
Als je een tuin hebt of een balkon waar je ergens het haar in kan hangen zeker doen! Zo leuk om te zien hoe al die vogeltjes er op af komen om het haar te jatten voor in hun nestjequote:
Wat maakt het uit, ze komen morgen gewoon weer, en andesr morgen postkantoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef Dwyn het volgende:
Pakketje van Royal Mail/Presikhaaf post gemist
Ze komen morgen inderdaad, maar anders moet ik het ophalen op het industrieterrein.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ze komen morgen gewoon weer, en andesr morgen postkantoor
Best veel, want hoerige depots die niet met OV bereikbaar zijn. Als ik iets van DHL/selektvracht mis dan moet ik naar den bosch of eindhovenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ze komen morgen gewoon weer, en andesr morgen postkantoor
Dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Best veel, want hoerige depots die niet met OV bereikbaar zijn. Als ik iets van DHL/selektvracht mis dan moet ik naar den bosch of eindhoven![]()
![]()
kutlak of je kleur niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice
Behalve Yara, die gai k denk ik wegdoen, meh
Nope, hoezo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Dwyn het volgende:
Hebben we het al over de boekcover van lipglans gehad?
Mjah precies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze kijkt een beetje eng uit dr ogen
Als je vanaf haar neus weg doet; is het leuk... Haar ogen vind ik 'oprechte' blijheid uitstralen en wel tof; alleen die scheve mond...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat stoort mij ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je vanaf haar neus weg doet; is het leuk... Haar ogen vind ik 'oprechte' blijheid uitstralen en wel tof; alleen die scheve mond...![]()
Nu je het zegt, het is die mondquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je vanaf haar neus weg doet; is het leuk... Haar ogen vind ik 'oprechte' blijheid uitstralen en wel tof; alleen die scheve mond...![]()
Hoezo eng? Ik zie het iig nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja precies. Terwijl; als ze zou lachen zoals op haar foto op haar blog zelf; het wel een mooi geheel zou zijn imho. Ze kan er idd niks aan doen dat haar ene tand meer naar voren zit; maar het valt nu echt zķ vreselijk opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat stoort mij ookDe ogen vind ik niet vreemd, dan eerder haar lach. Volgens mij lacht ze altijd wel zo, maar omdat ze met open mond lacht valt het wel heel erg op dat je 1 hoektand wel ziet en de andere niet
Het is gewoon een enge lach, want als ik deed wat priem zei (hand voor dr neus en de rest) zijn dr ogen wel okayquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo eng? Ik zie het iig niet
Nee over die ogen, ik vind dr ogen er pirma uit zienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is gewoon een enge lach, want als ik deed wat priem zei (hand voor dr neus en de rest) zijn dr ogen wel okay
Het waren dr ogen niet zei ik toch alquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee over die ogen, ik vind dr ogen er pirma uit zienwat is er eng aan?
Volgens mij kan ze sowieso niks goed doen omdát ze misslipgloss is, zeg maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee over die ogen, ik vind dr ogen er pirma uit zienwat is er eng aan?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze sowieso niks goed doen omdát ze misslipgloss is, zeg maar.
Ik vind dat ze 't best wel leuk doet.
Datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze sowieso niks goed doen omdát ze misslipgloss is, zeg maar.
Ik vind dat ze 't best wel leuk doet.
Ik vind het een leuke foto maar ik had zelf nooit het boek zo uitgegevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Erm, ligt dat anders dan, volgens mij niet hoor
Ah alsof die honderdmiljoenmiljard beauty-/nagelblogs telkens wat bijvoegenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat er precies in het boek staat en of het vernieuwend is en iets toevoegt. Want van die beautyboeken zijn er ook al 42351536. Hopelijk is het een keer iets anders
Ik had eerder zo'n lippenstift foto die ik net postte gekozen, het gaat toch over beautyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik vind haar mond er wat raar uit zien. Verder een prima foto. Alleen vind ik haar profielfoto op de site leuker qua 'lach'.
Alsof we meteen weer heel haar blog aan het bashen zijn
En grom collega heeft weer eens zak chips open getrokken...![]()
Het eerste wat ik deed was ook vergelijken met haar profielfotoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik vind haar mond er wat raar uit zien. Verder een prima foto. Alleen vind ik haar profielfoto op de site leuker qua 'lach'.
Alsof we meteen weer heel haar blog aan het bashen zijn
En grom collega heeft weer eens zak chips open getrokken...![]()
Nee want zoals ik het lees gaat het ook over haarzelfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had eerder zo'n lippenstift foto die ik net postte gekozen, het gaat toch over beautyWaarom dan vol je hoofd in beeld. Vind ik sowieso altijd meh bij boeken, waar zo'n hoofd je aankijkt
Naja die honderdmiljard nagels/beautyblogs krijgen er in 99.9% van de gevallen geen geld voor en dat doen mensen voor de leuk. Zij verdient er toch geld mee dus ik vind het iets heel anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah alsof die honderdmiljoenmiljard beauty-/nagelblogs telkens wat bijvoegen
Zal vast vraag naar zijn; lijkt me
Puur marketing, haar kop is natuurlijk bekend en dat verkooptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had eerder zo'n lippenstift foto die ik net postte gekozen, het gaat toch over beautyWaarom dan vol je hoofd in beeld. Vind ik sowieso altijd meh bij boeken, waar zo'n hoofd je aankijkt
Precies dat !quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Puur marketing, haar kop is natuurlijk bekend en dat verkooptAnders leggen de lezers niet zo snel de link als ze een cover zien. Dit valt het meeste op.
Mja vind ik ook matigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Precies dat !
Waarom denk je dat Steve ook fullface er op staat
[ afbeelding ]
Marketing shizzle jongeuh
As I said: Zal vast vraag naar zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja die honderdmiljard nagels/beautyblogs krijgen er in 99.9% van de gevallen geen geld voor en dat doen mensen voor de leuk. Zij verdient er toch geld mee dus ik vind het iets heel anders.
Omdat er vraag naar is dan is het toch niet meteen boeiend en vernieuwend? Ik vraag me gewoon af wat ik er van vind, wat anderen ervan vinden en wat de bedoeling is van dat boek zal me een worst wezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
As I said: Zal vast vraag naar zijnAnders zou je er geen uitgever voor vinden lijkt me
Bleh laatste uur is er te veel aanEn ik wil eik naar xenos om die sierradenkast
Maar vlg mij zijn de winkels dicht omdat carnaval gmrpfl
Grommen en zeuren wie enen eckten wijf
In Breda waren alle grote winkels gewoon open, alleen van die boetiekjes niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
As I said: Zal vast vraag naar zijnAnders zou je er geen uitgever voor vinden lijkt me
Bleh laatste uur is er te veel aanEn ik wil eik naar xenos om die sierradenkast
Maar vlg mij zijn de winkels dicht omdat carnaval gmrpfl
Grommen en zeuren wie enen eckten wijf
De Jumbo op de Geldropse weg is gewoon openquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh dan zal woensel ook wel open zijn![]()
Ja supermarkten wel; maar ik wil naar Xenosquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
De Jumbo op de Geldropse weg is gewoon open
Bij ons in het dorp zijn ze altijd maar 4 uurtjes open ofzo met carnaval
Dan bel je de winkel op?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja supermarkten wel; maar ik wil naar Xenos![]()
Zou die open zijn?
Geen zin om voor lul er naartoe te rijden
Google?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja supermarkten wel; maar ik wil naar Xenos![]()
Zou die open zijn?
Geen zin om voor lul er naartoe te rijden
Kan ik niet vindenquote:
Je kunt toch bellen als je naar de auto loopt/klaar bent met werk. Weet je meteen of je langs kan gaan of nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik niet vindenEn ik ben gewoon aan het werk; dus kan niet bellen.
Maar ga vrijdag welDan is het soberso wel open en kan wel een paar dagen wachten... denk ik...
Pehehehe...
Ik snap niet wat zij wil met dat dikgedrukte en of we dat nu moeten doenquote:This field research will lead to a deeper journalistic insight in what’s going on in the city.
Based on this field research, you will select two journalistic starting-points. You can complement your work with pictures, videos or interviews. (a livestream would be brilliant ;-))
Please upload your group work before 20/02 on Blackboard. (assignment 1)
dat eerste moet, dat tweede mag, levert ws. meer punten opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet wat zij wil met dat dikgedrukte en of we dat nu moeten doen
Ja maar:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat eerste moet, dat tweede mag, levert ws. meer punten op
Jep, dat moet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar:
Based on this field research, you will select two journalistic starting-points.
dat MOET toch? Maar ze heeft niks uitgelegd.
Alleen van: 'ga daarheen en met mensen praten'.
Super fantastisch
Bedoelt ze niet gewoon angles?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar:
Based on this field research, you will select two journalistic starting-points.
dat MOET toch? Maar ze heeft niks uitgelegd.
Alleen van: 'ga daarheen en met mensen praten'.
Super fantastisch
Ja wat bedoelt ze met 'gewoon angles' dan?quote:
Ik kon niet op het nederlandse woord komen, maar invalshoeken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wat bedoelt ze met 'gewoon angles' dan?
Ik zal wel de interviews opnemen en foto's maken van die mensen als ze toestemming geven. En van de buurt?
Nee, alleen een lijst met mogelijke vragen en waar we heen moeten (de buurt).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef megamandy het volgende:
Maar je hebt dus nergens staan wat de verschillende starting-points zijn?
En in een college ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, alleen een lijst met mogelijke vragen en waar we heen moeten (de buurt).
Oh dat was voor mij bedoelt. Wacht; ik geef je even m'n rekeningnummer zodat je het door kan stortenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:30 schreef Mss het volgende:
Mijn ouders hebben geld naar me overgemaakt. Gewoon zomaar
Kun je een voorbeeld geven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Verschillende invalshoeken lijkt mij ook het waarschijnlijkst. Wel lekker duidelijke opdracht.
Ja dit staat in de slides.quote:
Seems legit!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat was voor mij bedoelt. Wacht; ik geef je even m'n rekeningnummer zodat je het door kan storten
Truestory
Gebaseerd op wat die mensen willen? Ik snap nog steeds niet wat die startings point dan zouden moeten zijn maar goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij moet je eerst gewoon field research uitvoeren en vanuit daar twee vraagstellingen maken (starting-points).
quote:
Gebaseerd op punten die uit het veldonderzoek naar voren komen die jou nieuwsgierig maken om verder te onderzoeken? Lijkt mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat die mensen willen? Ik snap nog steeds niet wat die startings point dan zouden moeten zijn maar goed
Maar dan moeten we NOG een keer terug voor die starting points of hoe moet ik dat zienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gebaseerd op punten die uit het veldonderzoek naar voren komen die jou nieuwsgierig maken om verder te onderzoeken? Lijkt mij
Dus je hebt je veldonderzoek en dan denk je van "He, waarom is dit zo?" en dan gebruik je dat als start punt om je onderzoek te starten.
Zo zou ik het opvatten na een aantal keer gelezen te hebben
Denk het, of literatuuronderzoek weet ik veelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan moeten we NOG een keer terug voor die starting points of hoe moet ik dat zien
Ik was ziek, groepsgenootje was er wel maar zij zei dat ze niet meer verteld hadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:41 schreef megamandy het volgende:
Meestal geven ze zulke dingen aan in het college
Oh, fijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was ziek, groepsgenootje was er wel maar zij zei dat ze niet meer verteld had
Ok!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Dwyn het volgende:
Sjonge jonge, lekker bezig weer, Vodafone.
Zou ik wel doen jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo smoesje... Je kan toch gewoon vragen als het niet duidelijk is; niet dan?![]()
Ja klopt iddquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou ik wel doen ja
Maar bij mijn hbo opleiding was dat sowieso anders want we hadden altijd de lessen voor projecten met alleen onze klas (12 man) dus dan is dat sowieso intiemer en stel je ook sneller vragen.
Als docenten op mails reageren wel. 1 op vrijdag gemaild over een onduidelijke deadline en nog geen antwoord. Zal d'r straks wel mailen en hopelijk heb ik dan op tijd antwoordquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo smoesje... Je kan toch gewoon vragen als het niet duidelijk is; niet dan?![]()
Ow das wel kutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als docenten op mails reageren wel. 1 op vrijdag gemaild over een onduidelijke deadline en nog geen antwoord. Zal d'r straks wel mailen en hopelijk heb ik dan op tijd antwoord
Zoals M. helemaal enthousiast werd toen hij bij de mac zijn bestelling via zo'n paal kon doorgeven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow das wel kutWij hadden altijd overenthousiaste docenten die eik binnen het uur wel reageerden.
Zoals eckten IT-ers
Ermahgerd herkenbaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zoals M. helemaal enthousiast werd toen hij bij de mac zijn bestelling via zo'n paal kon doorgeven?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd herkenbaarWij gingen vorige week naar de mac en ik wou dus heel enthousiast naar die paal lopen. Zegt cif: Het is keidruk; we rijden wel door de drive; daar is niks te doen.
Ik was teleurgesteld![]()
Ik had het laatst ook over een nagellak app.. Die ik dan zelf zou ontwikkelen en bij scannen van bepaalde kleur/outfit; dat ie automatisch met een pop-up komt van de nagellak (die ik in mijn stash heb uiteraard) die passend isquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Le halo hues haz arrived, need moar now.
Snel ook nog!
Die van jou zijn er nog niet?quote:
Bij mij hebben ze hooguit gevraagd wat ik eerder aan kleuring gedaan heb (ivm reactie van de verf), verder nooit echt boeiende dingen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik naar de kapper ga om mijn haren te verven he, gaan ze dan nog rare dingen vragen waar ik antwoord op moet weten, zijn er verschillende producten waar je uit moet kiezen of kies je gewoon je kleur en that's it?
voordat ik wat moet kiezen en niet weet wat beter is
Thanks!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze hooguit gevraagd wat ik eerder aan kleuring gedaan heb (ivm reactie van de verf), verder nooit echt boeiende dingen.
spoeling wordt sneller weer lichter ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en hoe definitief het moet, dus spoeling of echt verf-verf. Maar niet qua merk ofzo.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
spoeling wordt sneller weer lichter ofzo?
Wat IJs zegt inderdaad en het kan eventueel nog zijn dat ze een beetje met je mee gaan denken, omdat je ietwat rood in je eigen haarkleur hebt (toch?) kan het zijn dat niet alles even goed gaat. Welke kleur wil je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik naar de kapper ga om mijn haren te verven he, gaan ze dan nog rare dingen vragen waar ik antwoord op moet weten, zijn er verschillende producten waar je uit moet kiezen of kies je gewoon je kleur en that's it?
voordat ik wat moet kiezen en niet weet wat beter is
Spoelingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maakt t nog uit welke van de 2 beter voor haar is?
Spoeling is beter voor je haar, blijft korter zitten, maar je bereikt er minder grote kleurverschillen meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maakt t nog uit welke van de 2 beter voor haar is?
Ik heb niet ietwat rood haar, ik heb gewoon volledig roodquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat IJs zegt inderdaad en het kan eventueel nog zijn dat ze een beetje met je mee gaan denken, omdat je ietwat rood in je eigen haarkleur hebt (toch?) kan het zijn dat niet alles even goed gaat. Welke kleur wil je?
en ohai
Maar waarom verven dan..?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb niet ietwat rood haar, ik heb gewoon volledig rood![]()
ik wil mijn eigen haarkleur houden dus hoop dat ze t zo goed mogelijk na kunnen maken
Je eigen haarkleur is dan ook prachtig!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil mijn eigen haarkleur houden dus hoop dat ze t zo goed mogelijk na kunnen maken
Aaahh, pigmentverlies dus? Ja, dat is wel kut. En je kleur is idd prachtig dus houden zo dan, met een verfje/spoelinkje er over heen.quote:
Dan zou ik voor spoeling gaan, toch minder slopend en geen grote kleurverschillen nodig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Team Kapsalon? Dat is wle naadje ja, ik verbaas me er ook altijd over dat ik uiteindelijk 35/40 kwijt ben i.p.v. de 23 ofzo waarmee ze adverteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ik zo naad vind aan je haar laten verven bij de kapper is dat ze het éérst knippen en pas daarna verven. Volgens mij is dit in het kader van verf besparen, je hebt immers minder nodig. Maar in praktijk kan je beter éérst verven en dan knippen om zo de zojuist beschadigde punten er ook meteen uit te knippen. Maar dat doen ze dus niet
Toen ik vorige week daar zat werd ik wel wat pissig van de prijzen. Ik zou in totaal 105 euro kwijt geweest zijn, maar ik had een waardebon van 15 euro dus ik was 'maar' 90 euro kwijt.
Vroegah deden ze je haar na het knippen nog ff in model föhnen. Nu wordt er gevraagd of je cremespoeling of masker wil. Masker komt er meteen 8 euro op de prijs. Dan vraagt ze mij of ik gewoon droog geföhnd wil worden of dat het ook gestyled moet worden. Gestyled natuurlijk, ik wil niet met een ontplofte fohnkop naar buiten lopen. Hoppa...weer een meerprijsje.
De irritatie sloeg wel enigszins in bij mij
Mijn kapper verft eerst en knipt daarna!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ik zo naad vind aan je haar laten verven bij de kapper is dat ze het éérst knippen en pas daarna verven. Volgens mij is dit in het kader van verf besparen, je hebt immers minder nodig. Maar in praktijk kan je beter éérst verven en dan knippen om zo de zojuist beschadigde punten er ook meteen uit te knippen. Maar dat doen ze dus niet
Toen ik vorige week daar zat werd ik wel wat pissig van de prijzen. Ik zou in totaal 105 euro kwijt geweest zijn, maar ik had een waardebon van 15 euro dus ik was 'maar' 90 euro kwijt.
Vroegah deden ze je haar na het knippen nog ff in model föhnen. Nu wordt er gevraagd of je cremespoeling of masker wil. Masker komt er meteen 8 euro op de prijs. Dan vraagt ze mij of ik gewoon droog geföhnd wil worden of dat het ook gestyled moet worden. Gestyled natuurlijk, ik wil niet met een ontplofte fohnkop naar buiten lopen. Hoppa...weer een meerprijsje.
Team Kapsalon ja! Dat je dat meteen doorhebt!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Team Kapsalon? Dat is wle naadje ja, ik verbaas me er ook altijd over dat ik uiteindelijk 35/40 kwijt ben i.p.v. de 23 ofzo waarmee ze adverteren.
Ik vind de typo verassing wel heel leuk in combi met spray tan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Team Kapsalon ja! Dat je dat meteen doorhebt!
Maargoed, ik ben wel tevreden met mijn haar. Dat scheelt, én het is goed geknipt.
Ik zal jullie een geheimpje verklappen, Rick weet het nog niet want ik wil het gewoon doen zonder hem te vertellen. Verassing is een groot woord maar toch wel een beetje.
Ik heb voor zaterdag een afspraak voor een spray tan
Ik wordt een blonde bruine del jonguh
Nah, serieus...ik ben zo bleek, ik heb er wel ff zin in. Gewoon een lekker bruin tintje nix extreems. Maar ik vind het wel spannend haha!
De mijne verft altijd eerst, hulde. Knippen 10 euro en de rest is ook niet duurquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ghehe sorry!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de typo verassing wel heel leuk in combi met spray tan.
Maar hij was leuk.quote:
Ik moest lollerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze willen waarschijnlijk je cupmaat en je pincode weten, meer niet
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
De laaste keer dat ik m'n haar zelf verfde heb ik ook de badmadjes en 2 kasten meegekleurd. En mijn rug en kleren
Mehehehequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
De laaste keer dat ik m'n haar zelf verfde heb ik ook de badmadjes en 2 kasten meegekleurd. En mijn rug en kleren
Ook een mooie inderdaad.quote:
inderdaadquote:
Gingersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zag vandaag de lelijkste ginger gozer ooit lopen. Ik keek hem echt verschrikt aan geloof ik
Brrrrr, echt. Doe wat aan je hoofd en verf je haar, creep!
Onmogelijk, de allerlelijkste is een oud klasgenootje van mij, maar die woont hier niet meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zag vandaag de lelijkste ginger gozer ooit lopen. Ik keek hem echt verschrikt aan geloof ik
Brrrrr, echt. Doe wat aan je hoofd en verf je haar, creep!
ja die woont zeker bij mij in de wijk nu?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onmogelijk, de allerlelijkste is een oud klasgenootje van mij, maar die woont hier niet meer.
Falen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga poepen en sporten
Oh en om nog heel even OT - a;s in we zijn toch nagellakmeisjes? - Morgen komt een minifaal van Bubsel binnen
4 Summer Neons
Neinz, buitenland.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die woont zeker bij mij in de wijk nu?
gingermannen???????quote:
nog meer fugly gingersquote:
En die was echt vies ook nog.quote:
IInderdaad! k heb nog nooit een mooie ginger-man gezien. Ne-ver!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gingermannen???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry gingers, please don't kill me in my sleep!![]()
Neinz, Finland.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
hij woont toch niet in Zuid Spanje ofzo he?
Net als in Me Myself and Irene, dat "Milky" of zoiets (de albino-dude iig) in het regenachtige/bewolkte/koude gebied moest achterblijven toen zijn ouders gingen verhuizen, omdat hij anders levend geroosterd zou worden door de zon
daar leek deze wel op.... zo'n vuns met geel puisterig acne hoofdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En die was echt vies ook nog.
Van het soort één keer in de week douchen met afwasmiddel, dat was echt fantastisch.
bwhehehehequote:
En dan ook nog skelettig, want normaal eten deed 'ie niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar leek deze wel op.... zo'n vuns met geel puisterig acne hoofd
en te lang oranje haar en en en en, en een creep
die dude van Queens of the Stone Age valt nog wel meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet zo even niet een naam bij een lekkere ginger man, maar rood haar is wel sexy soms! Of alleen een rossige baard.
Jaaaa Joshquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die dude van Queens of the Stone Age valt nog wel mee
[ afbeelding ]
Ze zijn er wel inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet zo even niet een naam bij een lekkere ginger man, maar rood haar is wel sexy soms! Of alleen een rossige baard.
Daarom wil het gewoon houden zoals het nu is maar dan beterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aaahh, pigmentverlies dus? Ja, dat is wel kut. En je kleur is idd prachtig dus houden zo dan, met een verfje/spoelinkje er over heen.
Okay doe ik datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik voor spoeling gaan, toch minder slopend en geen grote kleurverschillen nodig.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh ja, waar is die ook alweer van, zhe horror!quote:
Carrot Top.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, waar is die ook alweer van, zhe horror!
Carrot top!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, waar is die ook alweer van, zhe horror!
spoeling is veel zachter voor je haar iddquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daarom wil het gewoon houden zoals het nu is maar dan beter
[..]
Okay doe ik dat
[..]
zegt me dan weer niks, ik ken hem/haar/het vooral van memes denk ikquote:
TOPquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
spoeling is veel zachter voor je haar idd
De kleur gaat iets sneller weg, maar minder uitgroei en de glans blijft wel langer dan bij verf.
Ik vooral uit het verspookte celeb-topic.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zegt me dan weer niks, ik ken hem/haar/het vooral van memes denk ik
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zeg, spoeling zelfde kleur als haar en eerst spoeling dan knippen kkthnxbye
veel in comedy central roastsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zegt me dan weer niks, ik ken hem/haar/het vooral van memes denk ik
je zal er sex mee moeten hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
veel in comedy central roasts
https://www.google.nl/sea(...)c..2.img.s4d_U1_CXTc
Bij mij kwam ie in een envelop.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn lip cote is (eindelijk) binnen trouwens. Zat hij bij jullie ook in zo'n idioot grote doos?
Ik heb 'm vandaag in de winkel gekocht! gewoon bij de drogist om de hoekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn lip cote is (eindelijk) binnen trouwens. Zat hij bij jullie ook in zo'n idioot grote doos?
ook van die feelunique-gebeuren?quote:
dat was ook een optie inderdaad, maar bestellen was handiger in mijn gevalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag in de winkel gekocht! gewoon bij de drogist om de hoek.
http://tosh.comedycentral.com/video-clips/carrot-top-rubdownquote:He also appeared on an episode of Tosh.0, receiving a full-body massage from Daniel Tosh.[9]
Envelop hier ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
serieus? Weird!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn lipcote kwam in een vlop. Was juist zo smal dat ik me afvroeg wat dat dan kon zijn
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup!
En ik ben hem ontzettend vaak tegen gekomen in Newcastle.
De enveloppen waren zeker op?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus? Weird!
Hij kon makkelijk in een enveloppe, maar hij zat echt in een doos van 50 x 50 cm ofzo
Helemaal volgedauwd met van die piepschuim vlokken![]()
Beetje overdreven voor zo'n dingetje
ah, grappig. Ik was benieuwd welquote:
na alle bestellingen van onsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De enveloppen waren zeker op?
Qua make-up valt het mee. Twee palettes (MUA en Sleek), blushes (MUA en Dainty Doll), een Barry M lakje en twee nailwraps voor 50p bij de Primark. En velen kleding, een kussen en een mini-auto.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, grappig. Ik was benieuwd wel
Ik zag de nieuwe Maybelline lipsticks (die 14 uur dingen) voor 7 pond op die feelunique site. Ook wel het proberen waard misschien, maar wil ze even in de winkel hier swatchen (maar nog niet gezien).
Die fuchsia leek me wel tof
Nog leuke dingen gekocht voor je blog?
owwwwww, dat valt zeker mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Qua make-up valt het mee. Twee palettes (MUA en Sleek), blushes (MUA en Dainty Doll), een Barry M lakje, twee nailwraps voor 50p bij de Primark. En velen kleding, een kussen en een mini-auto.
We hadden echt veel te kort helaas en ik was met andere mensen mee dus ik wilde ook niet de hele tijd allerlei beauty zaken in lopen. We zijn zo'n twee uur in de Primark geweest, daarna Boots, Superdrug, wat sportzaken, H&M en toen moesten we alweer naar de bustransfer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
owwwwww, dat valt zeker mee.
Geen gezichtsverzorging of andere leuke dingen?
Ik wil weer eens een keer naar een echte grote Boots winkel, heerlijk vind ik dat
Ja, dat gaan we de volgende keer waarschijnlijk wel doen. Plus een duurdere hut want dit was echt bizar klein. We zaten zo diep in de boot.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Was je er maar zo kort joh?
Waarom geen overnachting ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |