ik ook, dan voelt het alsof ik echt gesport hebquote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind spierpijn na seks altijd wel relaxed eigenlijk
einz
Ik vind spierpijn in m'n kont gewoon kut, maakt niet uit welke oorzaak.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind spierpijn na seks altijd wel relaxed eigenlijk
einz
Dat lijkt me extreem matig.quote:
quote:
Ik houd van goede binnenkomersquote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]dat lijkt me wel heel kak.
Goeden binnenkomert ook
Ah nee wat kutquote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef Diconnected het volgende:
Auw. Auw. Aaaaaaaaaaaaaaauw. Knie deed plop. Heel hard plop.
LOLquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poedel heeft hier zo'n bazen-schutkleur op die zwarte vloer. Ben hem de helft van de tijd kwijt
Ik schopte de kat laatst half door de keuken omdat ik hem niet had zien liggen op de vloer in het donkerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poedel heeft hier zo'n bazen-schutkleur op die zwarte vloer. Ben hem de helft van de tijd kwijt
Als ik Co schop zit ik alleen maar "JE LIGT OOK IN DE WEG JONGEquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik schopte de kat laatst half door de keuken omdat ik hem niet had zien liggen op de vloer in het donkerBen gewoon onder de tafel gekropen om hem uit zijn schuilplaats te halen en kapot te knuffelen en hondermiljoentriljoen keer sorry Moesje zeggen
Hi Maisjes
Ja knie beseft dat ie vrijdag onder het mes moet en gaat nu dus lekker fuckenquote:
Heeft hij wel een goed puntquote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja knie beseft dat ie vrijdag onder het mes moet en gaat nu dus lekker fucken![]()
![]()
Hoe is het daar? Lekker aan het haken/breien zag ik?
Geef 'm patsen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja knie beseft dat ie vrijdag onder het mes moet en gaat nu dus lekker fucken![]()
![]()
Ja gaat wel goed. Jobhunt schiet nog niet echt op tho.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
![]()
Ah das wel balen, maar je verveelt je in ieder geval niet, dat scheelt al veelquote:Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Jobhunt schiet nog niet echt op tho.
Maar verders lekker bezig idd.
hahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik facebook teveel. Ik wilde Mir's erm nerm nerm al liken hier
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik facebook teveel. Ik wilde Mir's erm nerm nerm al liken hier
Nomquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Ik zit aan de afbakbroodjes met filet american en oude kaas
Elke dag stofzuigenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz
En wat kan wel eens een breekpunt worden in het samenwonen? De kattenharen
It's funny cuz it's sad
Het gaat om de haren op de bank.quote:
Hm ja das wel matigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat om de haren op de bank.
Ik heb deze week twee keer de banken gestofzuigd, wat al veel meer is dan ik normaal zou doen.
Fred is net een uur bezig geweest met de bank van onder tot boven stofzuigen omdat hij het onacceptabel vond. Ook langs de onderkant en achterkant, terwijl ik denk "lekker boeiend als daar haren zitten, daar zit je toch niet?".
Ik heb wel zodanig zelfkennis dat ik kan beloven vaker te gaan stofzuigen, maar dat ga ik heul niet doen
Tijdelijke oplossingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm ja das wel matig. ander pousse kaalscheren?
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tijdelijke oplossing. Plus ik denk dat ze me doodvermoord
yup, groten irritatiepuntquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:32 schreef megamandy het volgende:
Maar bij jou thuis zal dan toch ook gewoon overal haren liggen? Is hem dat dan nog nooit opgevallen daar?
Ze komt al alleen maar in de woonkamer en de gang. In een andere kamer vind ik sielug.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En de pousse in 1 kamer laten?
Aah ok, dacht dat hij er nu pas achter kwam dat beesten synoniem staat tot harenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
yup, groten irritatiepunt.
Had hij ook wel kenbaar gemaakt, dus we wisten van te voren dat het een probleem zou kunnen zijn. Het helpt niet dat ik het eigenlijk gezeik vind, tenminste, zo obsessief als hij er mee bezig is. Ik heb altijd verharende beesten gehad, dus ik zie het vaak niet eens.
[..]
Ze komt al alleen maar in de woonkamer en de gang. In een andere kamer vind ik sielug.
Ik moet wel weer reëel zijn. Ik ga echt niet vaker stofzuigen dan ik nu doe. Kan ik beloven, kan ik me voornemen, maar ga ik niet doen. Het zit niet in mijn aard. Dus het is aan Fred om nu in te schatten in hoeverre hij het een probleem vind. Voor mij de vraag dus of hij het hele gebeuren zou afblazen alleen maar om wat kattenhaar.![]()
Nou ja, even afwachten hoe het loopt maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |