ik ook, dan voelt het alsof ik echt gesport hebquote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind spierpijn na seks altijd wel relaxed eigenlijk
einz
Ik vind spierpijn in m'n kont gewoon kut, maakt niet uit welke oorzaak.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind spierpijn na seks altijd wel relaxed eigenlijk
einz
Dat lijkt me extreem matig.quote:
quote:
Ik houd van goede binnenkomersquote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]dat lijkt me wel heel kak.
Goeden binnenkomert ook
Ah nee wat kutquote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef Diconnected het volgende:
Auw. Auw. Aaaaaaaaaaaaaaauw. Knie deed plop. Heel hard plop.
LOLquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poedel heeft hier zo'n bazen-schutkleur op die zwarte vloer. Ben hem de helft van de tijd kwijt
Ik schopte de kat laatst half door de keuken omdat ik hem niet had zien liggen op de vloer in het donkerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poedel heeft hier zo'n bazen-schutkleur op die zwarte vloer. Ben hem de helft van de tijd kwijt
Als ik Co schop zit ik alleen maar "JE LIGT OOK IN DE WEG JONGEquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik schopte de kat laatst half door de keuken omdat ik hem niet had zien liggen op de vloer in het donkerBen gewoon onder de tafel gekropen om hem uit zijn schuilplaats te halen en kapot te knuffelen en hondermiljoentriljoen keer sorry Moesje zeggen
Hi Maisjes
Ja knie beseft dat ie vrijdag onder het mes moet en gaat nu dus lekker fuckenquote:
Heeft hij wel een goed puntquote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja knie beseft dat ie vrijdag onder het mes moet en gaat nu dus lekker fucken![]()
![]()
Hoe is het daar? Lekker aan het haken/breien zag ik?
Geef 'm patsen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja knie beseft dat ie vrijdag onder het mes moet en gaat nu dus lekker fucken![]()
![]()
Hoe is het daar? Lekker aan het haken/breien zag ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |