Dit klopt wel vaak, maar hangt ook af van hoezeer je dat idealiseert. Een foto moet je echt met een korreltje zout nemen. Tenminste dat heb ik als vrouw wel zo ervaren. Veel mannen hebben bijna geen goede foto's van zichzelf dus gebruiken een oude of een foto die "zo zo" is. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Maar goed, iemand kan ook nog een hele nare stem hebben of gewoon stiekem heel verlegen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is precies mijn ervaring ook ja...
Je gaat automatisch nu een "ideaalbeeld" in je hoofd creëeren... die aantrekkingskracht hoeft er in het echt niet te zijn...
Maar ja, als je niet de mogelijkheid hebt om z.s.m. af te spreken zoals Viking, tsja dan is het wel moeilijk... anders zou ik altijd gewoon echt meteen de kroeg in duiken ofzo
Ik heb geen foto gezien, dat scheelt allicht bij het idealiserenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit klopt wel vaak, maar hangt ook af van hoezeer je dat idealiseert. Een foto moet je echt met een korreltje zout nemen. Tenminste dat heb ik als vrouw wel zo ervaren. Veel mannen hebben bijna geen goede foto's van zichzelf dus gebruiken een oude of een foto die "zo zo" is. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Maar goed, iemand kan ook nog een hele nare stem hebben of gewoon stiekem heel verlegen zijn natuurlijkAltijd afwachten zo'n eerste date.
Het leuke is dan wel weer dat het bijna altijd meevaltquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Pvoesss het volgende:
Mannen kiezen imho altijd de verkeerde fotos![]()
op wat voor manier dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Pvoesss het volgende:
Mannen kiezen imho altijd de verkeerde fotos![]()
Oei.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien, dat scheelt allicht bij het idealiserenZe heeft alleen beschreven hoe ze eruitziet, ik weet dat ze zichzelf behoorlijk goed verzorgt, goed op d'r voeding let etc.
Anticlimax-geluidje: *pwubeubeubeubepweeeeeeeeeee*quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien, dat scheelt allicht bij het idealiserenZe heeft alleen beschreven hoe ze eruitziet, ik weet dat ze zichzelf behoorlijk goed verzorgt, goed op d'r voeding let etc.
Voorbeeld: die Paiqer van de week met de sierhekken en het strenge geloof had een foto in zijn bootje waarop hij wijdbeens zat in een veel te kort jaren tachtig kort broekje zodat je recht tegen zijn onderbroek aankeek, mét zonnebril en soort scheef openhangende mond. Heel sexyquote:
En een foto te regelen? Serieus, zou het wel doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Lol. Ik ben nu aan het proberen om eerder af te spreken.
nu heb ik een mental image...thanks....maar wel duidelijk wat er bedoeld wordt met een foute foto..quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voorbeeld: die Paiqer van de week met de sierhekken en het strenge geloof had een foto in zijn bootje waarop hij wijdbeens zat in een veel te kort jaren tachtig kort broekje zodat je recht tegen zijn onderbroek aankeek, mét zonnebril en soort scheef openhangende mond. Heel sexy
Ja precies dat of met zogenaamde stoere blikquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voorbeeld: die Paiqer van de week met de sierhekken en het strenge geloof had een foto in zijn bootje waarop hij wijdbeens zat in een veel te kort jaren tachtig kort broekje zodat je recht tegen zijn onderbroek aankeek, mét zonnebril en soort scheef openhangende mond. Heel sexy
Ik heb ook geen goede foto iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit klopt wel vaak, maar hangt ook af van hoezeer je dat idealiseert. Een foto moet je echt met een korreltje zout nemen. Tenminste dat heb ik als vrouw wel zo ervaren. Veel mannen hebben bijna geen goede foto's van zichzelf dus gebruiken een oude of een foto die "zo zo" is. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Maar goed, iemand kan ook nog een hele nare stem hebben of gewoon stiekem heel verlegen zijn natuurlijkAltijd afwachten zo'n eerste date.
Joh gewoon een foto van je oldtimer en je gitaar dan zit je geramd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen goede foto idd
Daarom ga ik maar gewoon naar de kroegin het echt ben ik veel leukerder
Laat ik dat nou net gedaan hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef eefje801 het volgende:
Dat is net als vrouwen met een decoleté tot aan de knieeën en dan zo'n laag hemdje aan of met honderd lagen make up. Je ziet soms wel wat voorbij komen waar je plaatsvervangende schaamte bij krijgt
[..]
Joh gewoon een foto van je oldtimer en je gitaar dan zit je geramd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Nou ja, als iemand zich omschrijft aan mij al blond, slank etc etc. heb ik dit beeld in m'n hoofd:quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Geen foto gezien hebben helpt wel dat je amper een beeld hebt en dat dat beeld dus ook niet kan tegenvallen. Ik heb wel eerder gedate met iemand met wie ik van tevoren geen foto's had uitgewisseld en die was ook
en
, dus het kan ook goed gaan
. Iig afgesproken dat de date vervroegd wordt, ik hoop dat het deze week nog gaat lukken... Vrijdagavond of zaterdag ofzo. Dan weten we allebei of het de emotionele investering waard is of niet.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand zich omschrijft aan mij al blond, slank etc etc. heb ik dit beeld in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Maar ja, dat is omdat ik idealiseer
Oh, daar ben ik te nuchter voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand zich omschrijft aan mij al blond, slank etc etc. heb ik dit beeld in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Maar ja, dat is omdat ik romantiseer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |