quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:10 schreef iFok. het volgende:
[..]
Met lang haar is ze veel knapper, klopt. Maar probeer aan dat je wel een heel mooi gezichtje moet hebben om aantrekkelijk te blijven met kort haar
Ik vind zoiets echt niet aantrekkelijk als je dat vrijwillig doet bah zeg, lijkt net een jongetje met make-upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die onderste is al 100x beterMijn nieuwe ondertitel
Nee, dat haar vind ik niet kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dan wel weer leuk.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dat haar vind ik niet kunnen.Ja hoor. Dat mag wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dan wel weer leuk.
Gewoon half-lang is dat toch? Niet kort.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dat haar vind ik niet kunnen.Kort haar zou haar ook staan, ze is gewoon erg knap, of ze nou wel of geen lang haar heeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dan wel weer leuk.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |