Mee eensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:19 schreef Gravedigger het volgende:
Lekker overzichtelijk. Je ziet gelijk de missers.
Correctoquote:
Ik geef enkel het punt aan de persoon die daadwerkelijk het woord geeft....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Gravedigger het volgende:
Fout,. differ heeft het woord rondgemaakt mt de L!!
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon het woord te posten? En Groenalsgras heeft nu net een nieuw woord bedacht...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:54 schreef Gravedigger het volgende:
Dat deeed ie halve zool. Hij vroeg de L en die moet jij gewoon invullen en dan heefy hij het woord gegeven. Alsjeblieft geen eigen regeltjes besenken!
Ben blij dat ie het gewoon zei dan hoeven we die discussie niet weer te voerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:29 schreef Gravedigger het volgende:
Durf je nou geen P meer te zeggen
Hahaha, ik zeg wel gewoon het woordquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:29 schreef Gravedigger het volgende:
Durf je nou geen P meer te zeggen
Oh verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Er komt geen U, dat zou de 11e foute letter zijn
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik zag hem nog niet, maar nu dus wel.
Achterlamp
Was aan een kraslot of daglot aan het denken en eens zoiets in je hoofd zit raakt het er niet meer uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef Gravedigger het volgende:
Was dat nouu zo vreselijkmoeilijk? Een blik op dat lot was voor mij voldoende
Of het woord staat er al.....quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:34 schreef Gravedigger het volgende:
K
Zullen we dan op 10 missers zitten
Pssssssst niet te hard zeggen....quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef Gravedigger het volgende:
Het is wel typerend dat de user met de grootste muil, die steeds om een nieuw woord roept, het zo laat afweten!
Aangepastquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:54 schreef Gravedigger het volgende:
De N eZ was ook gevraagd hoor
Dan de F
Omdat niemand hem geraden heeft en we al aan 10 letters zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nu ga je toch een nieuwe beginnen, waarom??
Je zei net dat je naar bed gaat of maak je het toch nog af?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Omdat niemand hem geraden heeft en we al aan 10 letters zitten.
Ik heb het antwoord nu al gegeven omdat Grave het vroeg... Wat wil je dat ik doe?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:53 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Je zei net dat je naar bed gaat of maak je het toch nog af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |