Hahahaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
ej ik was ff pissen en opeens is iedereen weg
Toedelonquote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
Zoooo ik ga slapen hihikijk mij op tijd gaan slapen
Night night peeps![]()
o welterustenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
Zoooo ik ga slapen hihikijk mij op tijd gaan slapen
Night night peeps![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch wel een domme koe af en toe. Ben ik al 2 weken van mening dat de H toets kapot is.. Zit die er gewoon niet goed opgeklikt. HAHA!
Stupit!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch wel een domme koe af en toe. Ben ik al 2 weken van mening dat de H toets kapot is.. Zit die er gewoon niet goed opgeklikt. HAHA!
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Had je hem er ook nog op de kop in gedaan?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Hihi, kan mezelf wel voor mijn kop slaan
wees blij dat je H het weer doetquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Hihi, kan mezelf wel voor mijn kop slaan
Nee?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had je hem er ook nog op de kop in gedaan?
Tsjjjongejonge
Dat sowieso, maar het zit ook raar hoor.. Heb hem vaak er opgedrukt maar schijnbaar op de verkeerde manier (plaatje eronder zit ook anders dan die van de andere knoppen, heb een goeie los gehaald om te checken)quote:
dan past ie niet neequote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja klopt de H kan niet op de kop
Hij kan niet op de kop omdat die dan onderaan zit en de letters zitten linksboven op de toetsenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja klopt de H kan niet op de kop
bij mijn toetsenbord zitten de letters keurig gecentreerd in het middenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Hij kan niet op de kop omdat die dan onderaan zit en de letters linksboven op de toetsen staan
Oh nou hier niet, ze staan links in de hoekquote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
bij mijn toetsenbord zitten de letters keurig gecentreerd in het midden
bij mij zit de H in het midden van de knopquote:Op maandag 11 februari 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Hij kan niet op de kop omdat die dan onderaan zit en de letters linksboven op de toetsen staan
Dat ken ookquote:Op maandag 11 februari 2013 23:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
dan past ie niet nee
misschien deed ze dat wel de hele tijd fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |