heb ik nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je onderbouwing hiervan
Vaak gedaanquote:Op maandag 11 februari 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie rookt hier ook uit z'n vuistje zodat het harder inslaat?
Daar ben ik dus ook bang voor jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe het altijd maar niet aangezien ik weet dat het alleen maar erger wordKan je beter muffin bakken ofzo
Fruit eten en zonnebank pakken. Dat is goed voor de huid.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
Kut, zalfje van de dokter gebruik tegen uitdroging van de huid , krijg ik opeens allemaal rode vlekken in mn gezicht. Blijkt dat zalfje over datum te zijnHopen dat dit goed komt want ik had dat zalfje voorgeschreven gekregen voor een flinke schimmel op mn gezicht en zo ziet het er nu ongeveer uit
pussyquote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga vroeg slapen piepols.
Ook al ben ik net thuis
Ben kapot moe.
Lig alweer krom van de drank en toebehorenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
pussy
doe dan powernapje en gewoon de hele avond doorchillen
Moira is zo klaar met Henk appen en Nestalgie zou ook nog meedoenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm kan, als er meer mensen zijn?
Awesome! Ik kan over 20 minuutjesquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Moira is zo klaar met Henk appen en Nestalgie zou ook nog meedoen
al klaar?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
als ik uit geappt ben met henk
(over half uurtje/uurtje denk ik)
Was ff met Henk bellenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Moira is zo klaar met Henk appen en Nestalgie zou ook nog meedoen
multitask iSketch erbijquote:Op maandag 11 februari 2013 22:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben eigenlijk bezig... met dingen...
Fappenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben eigenlijk bezig... met dingen...
op firefox doet hij het niet (zegtie dat ik javascript moet enablen terwijl die gewoon aan staat), en chrome en IE zijn al 3 minuten aan het ladenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |