Crocodilequote:
okeujquote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben moe en lui, laat me
Niet dat het ook uitmaakt.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben moe en lui, laat me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
laat me, ik ben moe.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Crocodi1e is het trouwens jer slimmerd
auw pijnlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
hamerhaaitje ik heb gehoord dat jij graag scherpe dingen in je achterste steekt
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat het ook uitmaakt.ach hij valt wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Jodenneuzen vooralquote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
hamerhaaitje ik heb gehoord dat jij graag scherpe dingen in je achterste steekt
Met wat scheer je? wegwerp mesjes...?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stoppels weer weg, glad als een smooth criminal
Heb zo'n Braun series 3 apparaatquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Met wat scheer je? wegwerp mesjes...?
Ooit eens kassiek of ''safety razor'' overwogen of geprobeerd?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb zo'n Braun series 3 apparaat
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ooit eens kassiek of ''safety razor'' overwogen of geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |