Toch niet misselijk van Westra hoor, zo'n klim met gemiddeld 55 km/h oprijden. Maar haalt het inderdaad niet bij de 63 per uur van Riis &co.quote:Een vergelijking van de klimtijd van Westra op de Cote de la Croix Neuve met die van andere winnaars bevestigt dat. Tijdens de Tour de France van 1995 reden Pantani, Indurain en Riis in 8.40 naar boven. In 2010 kwamen Rodriguez en Contador na 9.33 boven. Westra had vorig jaar 9.52 nodig voor de 9,1 kilometer lange klim. Dat was de traagste van de zeven keer dat deze klim sinds 1995 in wedstrijdverband is beklommen.
Gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:16 schreef Steven184 het volgende:
,Wie zich aangesproken voelt, heeft vaak wel wat te verbergen.
Zoals Nadal, die verklaart dat hij praktisch nooit in de gym te vinden is. Ik vind dat ook vreemd, maar verklaring zou kunnen liggen in dat ze niet weten wat ze precies gebruiken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:15 schreef Komakie het volgende:
Wat Van Persie betreft. Een beetje vreemd dat hij het op die manier verwoord.
"Ik heb niets anders gedaan, maar ik ben zwaarder geworden en voel me beter, sterker en fitter dan ooit".
Wat wil je daar nou mee zeggen
Lijkt mij dat als je doping gebruikt je juist zou zeggen dat het aan andere dingen ligt. Dat je beter traint bijvoorbeeld. Totaal onlogische opmerking.
Federer veel eerder al. En hij pleitte voor het blijvend hertesten van tennissers, ook nadat ze gestopt zijn.quote:De opmerking van Torres vind ik ook niet van veel intelligentie getuigen. Beetje naief om te zeggen dat voetbal helemaal schoon is terwijl je dat nooit kunt weten.
Wel opvallend dat er meerdere toptennissers zijn die inmiddels pleiten voor strengere en meer frequente doping controles. Murray kwam daar al mee en Federer nu ook.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch niet misselijk van Westra hoor, zo'n klim met gemiddeld 55 km/h oprijden. Maar haalt het inderdaad niet bij de 63 per uur van Riis &co.
Ongelofelijk!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch niet misselijk van Westra hoor, zo'n klim met gemiddeld 55 km/h oprijden. Maar haalt het inderdaad niet bij de 63 per uur van Riis &co.
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 10:37:36Instead Nozal is now talking, video conference, and tells that he used Fuentes for training plans.. Despite Fuentes said he didn't do those. reageer retweet
Oketwitter:mrconde twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 10:41:03Nozal says he never doped, but he admits he got tested positive for EPO CERA in 2009. "I don't know why", he says. reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 13:13:22Oh wow. Francisco Aguanell, a pathologist who was supposed to testify tomorrow on Manzano's near-death, DIED today...... (via @Juan_Guti) reageer retweet
nu nog geld overmaken voor die testmachinequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:15 schreef Komakie het volgende:
Wel opvallend dat er meerdere toptennissers zijn die inmiddels pleiten voor strengere en meer frequente doping controles. Murray kwam daar al mee en Federer nu ook.
WTF?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 13:13:22Oh wow. Francisco Aguanell, a pathologist who was supposed to testify tomorrow on Manzano's near-death, DIED today...... (via @Juan_Guti) reageer retweet
een ongeluk of zelfmoord?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef baggerbaas het volgende:
Dat van Nadal klopt ook van geen kant. Je kunt van jezelf sterk zijn en er gespierd uit zien, maar hij ziet er echt wel uit alsof hij regelmatig in de sportschool te vinden is. Als tennisser word je anders niet zo gespierd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoals Nadal, die verklaart dat hij praktisch nooit in de gym te vinden is. Ik vind dat ook vreemd, maar verklaring zou kunnen liggen in dat ze niet weten wat ze precies gebruiken.
Federer geeft nu ook aan dat hij voor een bloedpaspoort is.quote:[..]
Federer veel eerder al. En hij pleitte voor het blijvend hertesten van tennissers, ook nadat ze gestopt zijn.
Ja want iedereen heeft bij voorbaat al gebruikt en als ze niet gepakt worden dan is het alleen maar omdat ze het goed kunnen verhullen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu nog geld overmaken voor die testmachine![]()
Het is meer dat ze willen dat er strenger wordt getest, zodat de concurrentie wordt gepakt en hun met de designerdoping niet.
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 13:01:38Basso zei gisteren in het Fuentes-proces dat hij alleen bloedzakken heeft afgegeven en nooit heeft gekregen. Dat is niet waar. reageer retweet
Goh... meineed plegen is eerder regel dan uitzondering in dit proces.twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 13:02:18Volgens documenten van Fuentes zelf heeft Basso op 30-4-2006 en 2-5-2006 bloedzakken gekregen. Voor de Giro d'Italia dus. reageer retweet
ja, dat zeg ik,jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft bij voorbaat al gebruikt en als ze niet gepakt worden dan is het alleen maar omdat ze het goed kunnen verhullen.
Niet elke sport is als wielrennen. Niet elke sport zit (of zat) iedereen onder de doping en is presteren niet mogelijk als je niet gebruikt.
Ik zeg niet dat er per definitie in tennis niet gebruikt wordt, maar jij zegt bij voorbaat al dat iedereen gebruikt alleen dat niet iedereen gepakt is, of te pakken is.
Hij is druk doende te zorgen dat die Giro-overwinning iig blijft staan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Goh... meineed plegen is eerder regel dan uitzondering in dit proces.
Doet mij denken aan dit geval, alleen is de oorzaak van de dood anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef baggerbaas het volgende:
Niet zo bijzonder die informatie van Zonneveld. Birillo heeft in 2004 al bloed afgegeven bij Fuentes. Dat Basso liegt is overduidelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 13:01:38Basso zei gisteren in het Fuentes-proces dat hij alleen bloedzakken heeft afgegeven en nooit heeft gekregen. Dat is niet waar. reageer retweet
Goh... meineed plegen is eerder regel dan uitzondering in dit proces.twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 13:02:18Volgens documenten van Fuentes zelf heeft Basso op 30-4-2006 en 2-5-2006 bloedzakken gekregen. Voor de Giro d'Italia dus. reageer retweet
Jij bent niet wantrouwig. Je veroordeelt mensen al voordat er enig bewijs is tegen ze. Sterker nog, jij veroordeelt al op het moment dat er uberhaupt nog niets gezegd is. Dat is een flinke stap verder dan wantrouwig zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik,ja
ik ben wantrouwig en jij naïef.
Wielrennen heeft naast een dopingprobleem ook een imago probleem.
De Omerta is in andere sporten nog steeds erg sterk, vandaar dat mensen denken dat er weinig wordt gebruikt.
Er zijn iig bij het voetbal en tennis sterke aanwijzingen dat de overkoepelende organisaties weinig zin hebben om het dopingprobleem in hun sport op te lossen. Het aantal controles in het tennis is lachwekkend en elke link van Fuentes met voetbal of andere sporten wordt genegeerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft bij voorbaat al gebruikt en als ze niet gepakt worden dan is het alleen maar omdat ze het goed kunnen verhullen.
Niet elke sport is als wielrennen. Niet elke sport zit (of zat) iedereen onder de doping en is presteren niet mogelijk als je niet gebruikt.
Ik zeg niet dat er per definitie in tennis niet gebruikt wordt, maar jij zegt bij voorbaat al dat iedereen gebruikt alleen dat niet iedereen gepakt is, of te pakken is.
Dan lees je toch echt verkeerd, want veroordelen hoort bij criminelen en dat zijn ze niet, ze zijn eindgebruiker en overtreden sportregels.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jij bent niet wantrouwig. Je veroordeelt mensen al voordat er enig bewijs is tegen ze. Sterker nog, jij veroordeelt al op het moment dat er uberhaupt nog niets gezegd is. Dat is een flinke stap verder dan wantrouwig zijn.
En ik ben niet naief, maar ik veroordeel gewoon niet mensen voordat het bewijs er is. Je kunt er over speculeren en ik denk ook best dat er genoeg sporters zijn die niet helemaal (of helemaal niet) schoon zijn, maar ik ga niet iedereen bij voorbaat lopen veroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |