quote:Op woensdag 3 april 2013 22:32 schreef Hendroit het volgende:
Gewoon de kabels van de lambdasonde doorknippen.
niet als je met een paar baterije het singaal namaakt mooi pakketje maken en ophangen aan je autoquote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]dan krijg je op de lambda sensor een storing
en dan is het nog APK afkeur want ondeugdelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef klawie het volgende:
[..]
niet als je met een paar baterije het singaal namaakt mooi pakketje maken en ophangen aan je auto
TS heeft een fout op de katalysatorquote:Op donderdag 4 april 2013 12:40 schreef Balsam het volgende:
Gewoon doorrijden met een storing in je lamdasonde, gaat je vanzelf je katalysator kosten wat je uiteindelijk nog verder in de kosten drukt.
Een katalysator kost je al snel tussen de 500-1500 euro en dan moet je alsnog de lambdasonde vervangen ook.
Ik zou echt geen tijd hiermee doorblijven rijden en gelijk al uitlezen op de foutcode.
Beter te vroeg bij een fout wezen dan te laat wat je auto nog meer kan beschadigen.
En wat houd deze fout in? komt dat niet door de lamdasonde dat die verkeerde waardes doorgeeft aan de katalysator of is de katalysator al overleden?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
TS heeft een fout op de katalysator
het betreft P420 werking katalysator inefficiënt. Deze dtc word opgeslagen zodra de 2de lambda sonde het signaal van de eerste lambdasonde volgt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:11 schreef Balsam het volgende:
[..]
En wat houd deze fout in? komt dat niet door de lamdasonde dat die verkeerde waardes doorgeeft aan de katalysator of is de katalysator al overleden?
Of enige andere fouten mogelijk?
ik denk dat het 95%niet eens op zou vallen heb ik zelf ondervonden ;pquote:Op donderdag 4 april 2013 12:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
en dan is het nog APK afkeur want ondeugdelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |