Die "grens" bestaat dan ook niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:27 schreef Siyara het volgende:
Dat denk ik niet, ik hoop het. Denk dat ze teveel verdiend heeft, maar kan nergens vinden waar die grens ligt, ook niet in de helpfunctie van het programma.
Uw vriendin krijgt de algemene heffingskorting verrekend op haar eigen inkomen van ¤ 4800quote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Siyara het volgende:
Maar je krijgt wel minder recht op een uitbetaald bedrag van heffingskorting naar mate je meer verdiend? Ondanks dat ze tot nu toe pas 81 euro heeft ontvangen.
Duidelijk, hartelijk dank voor de hulp!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef belfis het volgende:
De aanslag zal inderdaad ¤ 0 zijn / niets terug te krijgen en niets te betalen.
Ter informatie: het 'belastingvrije' bedrag was voor 2012 ruim ¤ 6500. Voor 2013 is dit belastingvrije bedrag iets lager vanwege een hogere heffing belastingschijf 1.
Misschien dat jullie adviseren dat er desondanks veel onvoorziene posten zijn?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Het enige wat je over hoeft te typen zijn je gegevens en je jaaropgaaf.... moet je toch wel lukken? (en zelfs dat hoeft misschien niet eens als je wacht tot maart)
Misschien omdat die al verrekend is op haar loonstrookjes?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:55 schreef Siyara het volgende:
Iemand enig idee? Mijn vriendin verdiend rond de 4800 euro, maar krijgt nu de heffingskorting niet uitbetaald voor 2012. Weet iemand hoeveel dit bedrag maximaal moet zijn, of dat er (hopelijk) een fout in het programma zit?
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Gewoon het nummer van je effectenrekening + het saldo...
Ahh oke, ik dacht je altijd aangifte moest doen als je een inkomen had, en dat die uitkering wordt gezien als inkomen? Simpelweg als je dus geen uitnodiging krijgt tot het doen van aangifte hoeft het niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:37 schreef Nizno het volgende:
Indien degene geen belasting hoeft te betalen en geen verzoek heeft gehad tot aangifte is deze niet verplicht aangifte in te vullen.
Tenzij je moet betalen. Als je moet betalen, moet je om een aangiftebiljet verzoeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh oke, ik dacht je altijd aangifte moest doen als je een inkomen had, en dat die uitkering wordt gezien als inkomen? Simpelweg als je dus geen uitnodiging krijgt tot het doen van aangifte hoeft het niet?
Op basis van alleen een uitkering en geen andere inkomsten verwacht ik dat niet. Is dat zo een T biljet trouwens?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tenzij je moet betalen. Als je moet betalen, moet je om een aangiftebiljet verzoeken.
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:44 schreef rene90 het volgende:
Op basis van alleen een uitkering en geen andere inkomsten verwacht ik dat niet.
Nee, maar dat maakt niet uit. Gewoon het programmatje van de belastingdienst even invullen. Als je cliënt niets hoeft te betalen, hoef je de aangifte ook niet in te dienen (gewoon het programma afsluiten in dat geval).quote:Is dat zo een T biljet trouwens?
Vanaf 1 maart is dat pas als ik het me goed herinner uit de brief.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Vorig jaar was mijn aangifte al gedeeltelijk ingevuld, dit jaar niet. Komt dat omdat ik te vroeg ben?
Ah, vandaar... Duidelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vanaf 1 maart is dat pas als ik het me goed herinner uit de brief.
Tip: lees de OP eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Vorig jaar was mijn aangifte al gedeeltelijk ingevuld, dit jaar niet. Komt dat omdat ik te vroeg ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |