Boeren eten om 5 u.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nee Veer, nu krijg je opmerkingen dat je een boer bent ofzo
Ouch.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar vagina begint een beetje sinosappelig te worden.
ik heb maar 1 neefje, rest allemaal nichtjes, dus ik zou een jongetje wel leuk vindenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:06 schreef VeerEli het volgende:
Oh enne ik word tante van een neefje!Is vandaag bekend geworden. Had stiekem op een nichtje gehoopt maar ach, jongetje is ook leuk
Maakt mij niks uit!quote:Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Misschien is je neefje wel een nicht
Ja, voor mannen denk ik wel wat vetterquote:
Oh. Daar zijn praatpalen voor dus houdoe.quote:
Ja, logisch dan. Dit is mijn eerste keer dat ik tante word, zij heeft al een zoontje dus een meisje had ik nu wel wat leuker gevondenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb maar 1 neefje, rest allemaal nichtjes, dus ik zou een jongetje wel leuk vinden
Ervaring mee?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. Daar zijn praatpalen voor dus houdoe.
Nee, gewoon neefjesquote:Op maandag 11 februari 2013 18:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit!
[..]
Ja, voor mannen denk ik wel wat vetterMaar zijn vriendin heeft al een zoontje, dus een meisje was nu wel leuk geweest voor het contrast
groot¿quote:Op maandag 11 februari 2013 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar vagina begint een beetje sinosappelig te worden.
Hoe kan dit dat je eerste keer tante zijn als ze al een koter heeft.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, logisch dan. Dit is mijn eerste keer dat ik tante word, zij heeft al een zoontje dus een meisje had ik nu wel wat leuker gevonden
Nee ik praat gewoon in mijzelf.quote:
Nee, dik.quote:
Omdat het haar schoonzus is.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe kan dit dat je eerste keer tante zijn als ze al een koter heeft.
Wat dacht je van een kind bij een andere vent?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus dan telt het niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat dacht je van een kind bij een andere vent?![]()
![]()
![]()
omdat iedereen in haar familie hoeren zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
snap ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, logisch dan. Dit is mijn eerste keer dat ik tante word, zij heeft al een zoontje dus een meisje had ik nu wel wat leuker gevonden
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op maandag 11 februari 2013 18:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
omdat iedereen in haar familie hoeren zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |