Ik dacht dat het duidelijk was dat ik op hiermee Rebubbled reageerde.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk kutexcuus
(je had ook mee kunnen rijden)
quote:1. Kanovinnie (Canon)
2. Puala (Canon)
3. Mercan (Nikon)
4. Susteren (Vegetarische Canon)
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje (Vegetarisch)
8. Merlijn (Canon)
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Ik wist dat ik Nikon schieten met een Canon en dat het Sony langer door kan gaan
Nee. Maar het is dan ook maandag en derhalve ben ik traag van begrip...quote:Op maandag 11 februari 2013 14:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik dacht dat het duidelijk was dat ik op hiermee Rebubbled reageerde.
Verander die foto eens:quote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verder, vanaf FOT / Meet!...
Deelnemers
Fok! Meet Nijmegen
30-03-2013
1. Kanovinnie (Canon)
2. Puala (Canon)
3. Mercan (Nikon)
4. Susteren (Vegetarische Canon)
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje (Vegetarische Nikon)
8. Merlijn (Canon)
- Spreading (nog geen reactie)
Voorstel
12:00 meeten op station en dan rijden naar Ooijpolder/Duivelsberg (ook leuke boswandeling)?
12:30-14:00 picknicken bij mooi weer + beestjes fotograferen
14:30-18:00 binnenstad Nijmegen (/Straatfotografie/Bierbrouwerij/Valkhofmuseum/St.Stevenskerk/Kronenburgerpark), eindigen met zonsondergang aan de Waalkade.
18:00 ergens eten/bbq bij Doodkapje bij goed weer met een kratje bier
21:00-einde of verder borrelen in de stad
Nee joh, dat is toch out of focus dan....quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Verander die foto eens:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch out of focus dan....De hele fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Denk dat het sneller werkt om het in het FB topic te zettenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef andreas612 het volgende:
Misschien kan een mod deze even linken aan het eerste topic? stond niet in m'n myat
donequote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk dat het sneller werkt om het in het FB topic te zetten
Juist! die wilde ik ook al posten!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef andreas612 het volgende:
Voor de treinreizigers, 14eu voor onbeperkt reizen (1 dag):
http://www.kruidvat.nl/do(...)artjesactie&token=-1
Jep!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef andreas612 het volgende:
Voor de treinreizigers, 14eu voor onbeperkt reizen (1 dag):
http://www.kruidvat.nl/do(...)artjesactie&token=-1
Mam had er al 2 gekochtquote:
Uit Susterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |