ermahgerdquote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel of ik deze zal bestellen
http://www.groupon.nl/dea(...)9PMpPM6-FYbeA8GS0igA
oh wacht eens even!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat is tof! Mijn zus heeft ook zo'n kast.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
En van de Xenos geloof ik iddquote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh wacht eens even!
die grote is volgens mij 75 euro bij de xenos
Die is wel iets andersquote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh wacht eens even!
die grote is volgens mij 75 euro bij de xenos
Ja, ik moet dat misschien maar doen. Ik dacht dat ik al duidelijk genoeg was door tegen haar te zeggen dat ik niet wilde dat ze mijn therapie met familieleden besprak. En dat ik ook meerdere malen gezegd heb dat zij geen vriendin meer van mij was, en zich te goed voor mij voelde. Jammer dat ze het dan echt niet snapt.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar verder Mss, misschien is er dan toch de nood om dat soort wensen duidelijker tegen je moeder uit te spreken. Sommige mensen zien dat ECHT niet. Ik ben ook zo... ik kan ook niet met subtiele hints omgaan ofzo.
ermahgerd die wil ikquote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
49 euroquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
wat kost die op groupon dan? Geen zin om daar een account voor aan te maken
Okee. Jouw moeder is wel wat erger dan ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat misschien maar doen. Ik dacht dat ik al duidelijk genoeg was door tegen haar te zeggen dat ik niet wilde dat ze mijn therapie met familieleden besprak. En dat ik ook meerdere malen gezegd heb dat zij geen vriendin meer van mij was, en zich te goed voor mij voelde. Jammer dat ze het dan echt niet snapt.
Maar ze heeft een jaar of 5 geleden ook allemaal (zwaar overdreven ook nog) verhalen aan een vriendin van mij te verteld over een relatie die toen was uitgegaan. Die vriendin kwam het eerst aan mij vragen, ik heb haar gezegd dat ik dat niet wilde vertellen. Gaat ze vervolgens naar mijn moeder en die vertelt alles. Leuk is dat.
Dan kun je toch niet nog duidelijker zijn als je hebt aangegeven dat ze d'r mond moet houden over jouw problemenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat misschien maar doen. Ik dacht dat ik al duidelijk genoeg was door tegen haar te zeggen dat ik niet wilde dat ze mijn therapie met familieleden besprak. En dat ik ook meerdere malen gezegd heb dat zij geen vriendin meer van mij was, en zich te goed voor mij voelde. Jammer dat ze het dan echt niet snapt.
Maar ze heeft een jaar of 5 geleden ook allemaal (zwaar overdreven ook nog) verhalen aan een vriendin van mij te verteld over een relatie die toen was uitgegaan. Die vriendin kwam het eerst aan mij vragen, ik heb haar gezegd dat ik dat niet wilde vertellen. Gaat ze vervolgens naar mijn moeder en die vertelt alles. Leuk is dat.
buhquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |