Ze vallen mij ook lastig met "wanneer krijg jij kinderen" en meer van dat soort ongein.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
heb je al gauw met vrouwen he. Als de ene iets heeft wil de andere dat ook.
Blaffende honden bijten niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb wel ooit een vriendje gehad dat zelfmoord zou gaan plegen toen ik het uitmaakte, ik werd heel boos![]()
Hij heette ook nog Henk
Doei ciabattaboiquote:Op maandag 11 februari 2013 13:33 schreef wise het volgende:
TT, ik kom wel terug in het volgende topic
Ok, dag.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:33 schreef wise het volgende:
TT, ik kom wel terug in het volgende topic
kan het straks niet meer tegenhouden, mag ze het thuis niet opdoen, dan doet ze het wel op school ben ik bangquote:Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef BobbyB het volgende: [..]
Ik zag laatst toen die jongen (Anass ofzo) vermist was gingen ze kinderen op die school interviewen. Al die meisjes al makeup op enzo![]()
dat klopt, hij hield er ook vrij snel mee op, want ik werd er echt heel erg kwaad vanquote:
als het geen sletten zijn maakt dat niet uitquote:Op maandag 11 februari 2013 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan het straks niet meer tegenhouden, mag ze het thuis niet opdoen, dan doet ze het wel op school ben ik bang
E ze hebben ook al tijden weleens lippenstift en oogschaduw op enzo, vinden ze leuk, maar niet als we nog weg moeten of als ze naar school gaan
daar begint het dan al mee jaquote:Op maandag 11 februari 2013 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze vallen mij ook lastig met "wanneer krijg jij kinderen" en meer van dat soort ongein.
ok blackiequote:
Achterlijk gedoe sowieso.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, hij hield er ook vrij snel mee op, want ik werd er echt heel erg kwaad van
ik heb nog geen idee hoe ze zich gaan gedragen als ze de sletleeftijd bereiken.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:35 schreef n8n het volgende:
[..]
als het geen sletten zijn maakt dat niet uit
Je weet ze wel uit te kiezen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:35 schreef wise het volgende:
[..]
daar begint het dan al mee ja
"hey lijkt jou het niet wat om kinderen te krijgen"
"nee, vriendje wil het nog niet"
"gewoon doen joh, kijk eens hoe leuk de kleine is. Toch schattig zo met die kleine kleertjes en je krijgt alle aandacht"
"je hebt gelijk, ik sla wel stiekem de pil een paar keer over"
true story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |