quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan ligt het al vooraan.. en dan pakken ze nog iets wat verder achteraan ligt?
hij neemt dus pauzequote:Op maandag 11 februari 2013 11:56 schreef BobbyB het volgende:
De Paus treedt afEN NU EN NU EN NU?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-28-februari-af.html
Zulke mensen..quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
Ik had ook altijd zo'n debiel aan de kassa die de boodschappen al voorberekend had op z'n rekenmachine.Dan zei hij: dit moet het totaalbedrag zijn. Klopte dat niet met het bedrag op mijn kassa, dan liep hij het hele boodschappenlijstje na, ook al was het maar iets van 5 cent. Dear lord.
ja dat wat iets verder opgestapeld is of er naast ligtquote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan ligt het al vooraan.. en dan pakken ze nog iets wat verder achteraan ligt?
Ja! Ik snap dat echt niet, mensen die zich serieus druk maken om 5 fucking centquote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
Ik had ook altijd zo'n debiel aan de kassa die de boodschappen al voorberekend had op z'n rekenmachine.Dan zei hij: dit moet het totaalbedrag zijn. Klopte dat niet met het bedrag op mijn kassa, dan liep hij het hele boodschappenlijstje na, ook al was het maar iets van 5 cent. Dear lord.
Ja de eieren of zoquote:
Socios deed dat ook altijd, maar dan uit het hoofd, met het doel dat desbetreffende kassamiep dat indrukwekkend zou vinden en met hem zou willen neuken. True story.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
Haha.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke mensen..![]()
Wij hadden geestelijk gehandicapten die zelfstandig boodschappen gingen doen, zonder begeleider.
Ben wel ondergekwijld toen..
En ook wat paniekaanvallen en huilbuien meegemaakt destijds.
Genieten man.
Zwervers met zwarte handen en een dranklucht die zo in je gezicht ademtquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Herkenbaar. Of dat ze je de hand geven en niet meer loslaten.
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Socios deed dat ook altijd, maar dan uit het hoofd, met het doel dat desbetreffende kassamiep dat indrukwekkend zou vinden en met hem zou willen neuken. True story.
je hebt zelf zwarte handenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zwervers met zwarte handen en een dranklucht die zo in je gezicht ademt![]()
Hield altijd even m'n adem in en probeerde de munten in z'n hand te leggen zonder z'n hand te aan hoeven te raken
. Altijd dezelfde zwervers ook.
Zo'n ijzeren zweterige en vooral traumatische greepquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Herkenbaar. Of dat ze je de hand geven en niet meer loslaten.
Ronddeeleierenquote:
waarom pak je de hand van een klant? (En je bent geen kinderjuffrouw/hoer)quote:Op maandag 11 februari 2013 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n ijzeren zweterige en vooral traumatische greep
haal altijd 30 in een doos bij de Turkquote:Op maandag 11 februari 2013 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ronddeeleieren![]()
Die komen in zo'n rond doosje.
Ze pakken hem voordat je hem weg kan trekken.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:06 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom pak je de hand van een klant? (En je bent geen kinderjuffrouw/hoer)
De begeleidster zei: geef haar maar even een hand, dan houdt ze wel op. Never again.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:06 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom pak je de hand van een klant? (En je bent geen kinderjuffrouw/hoer)
Man man..quote:Op maandag 11 februari 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh 4EBE, Fas;, dit herkennen jullie vast wel als de horror van een kassamiep: Een klant die zijn hele portemonnee uitschudt met allemaal muntjes van 5 en 10 centen en dat je dat helemaal zelf moest gaan tellen
Waarom weigerde je dat dan niet? Als diegene in een scootmobiel zit dan snap ik het nog wel, deed ik ook altijd en dat vond ik prima maar anders niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Man man..ja..
Of de pinpas door het apparaat halen, omdat bejaarden
Maar dat vond ik niet erg
Ik had ook zo'n vaste winkelklant en die verwachte dat je de boodschappen ook voor hem inpakte, terwijl hij dat best zelf kon.
Het waren altijd minder dan tien artikelen en als er dan zo'n rij staat ga ik niet in discussie met zo'n klantquote:Op maandag 11 februari 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom weigerde je dat dan niet? Als diegene in een scootmobiel zit dan snap ik het nog wel, deed ik ook altijd en dat vond ik prima maar anders niet.
Ik zag wat je daar deedquote:Op maandag 11 februari 2013 12:12 schreef Salatrel het volgende:
4ebe: heeft u er misschien 20 cent bij?
andere oma: nee wel 50
4ebe:
die komen toch niet bij de kassa?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:13 schreef Fascination het volgende:
En laat me niet beginnen over Turkse klanten.
shitquote:Op maandag 11 februari 2013 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het waren altijd minder dan tien artikelen en als er dan zo'n rij staat ga ik niet in discussie met zo'n klantBovendien deed iedereen dat voor hem (???)
Die willen alles zo goedkoop mogelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 12:13 schreef Fascination het volgende:
Had ik niet in Woudenbergquote:Op maandag 11 februari 2013 12:13 schreef Fascination het volgende:
Ik probeer me dit even voor te stellen..chaos waarschijnlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
shitLuie zak stront dan.
[..]
Die willen alles zo goedkoop mogelijkMet die jokers plakken had ik een sticker niet gezien, ja eigen schuld moeten ze het maar zichtbaar plakken, ging dat wijf met d'r dochter tegen me schreeuwen, zelfs toen ik zei dat ze naar de servicebalie konden en hun geld vragen
Altijd meteen agressief, he.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Die willen alles zo goedkoop mogelijkMet die jokers plakken had ik een sticker niet gezien, ja eigen schuld moeten ze het maar zichtbaar plakken, ging dat wijf met d'r dochter tegen me schreeuwen, zelfs toen ik zei dat ze naar de servicebalie konden en hun geld vragen
Gewoon bij de boerderie afhalen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hebben ze daar een supermarkt dan? ik dacht dat daar alleen een SRV wagen kwam
Die kwam nog een hele tijd langs ons huis.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
dit is een SRV wagen vas:
[ afbeelding ]
Die rijdt btw nog wel in Scheveningenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
hier komt ie ook nogquote:Op maandag 11 februari 2013 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die rijdt btw nog wel in Scheveningen
Houd je van vlees, dan bak je in Croma.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier komt ie ook noglaatst had ik geen croma meer dus ik vloeken dat ik helemaal naar de supermarkt moest (2 minuten lopen
) kom ik buiten staat die knakker daar
HEUJ HEBBIE CROMAAAA?
Vas? Bedoel je niet Fas?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Uhu..quote:Op maandag 11 februari 2013 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer me dit even voor te stellen..chaos waarschijnlijk
nee. ik schat in dat de kans groter is dat Fas wel eens een SRV wagen in levende lijve had gezien groter was dan dat jij er 1 gezien hadquote:
Vieze stinkerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Als ik zondig leef, reincarneer ik misschien wel in een Turk.!
hoi Fastimaquote:Op maandag 11 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Als ik zondig leef, reincarneer ik misschien wel in een Turk.!
Oh, nee enige dat hier komt is de ijscomanquote:Op maandag 11 februari 2013 12:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee. ik schat in dat de kans groter is dat Fas wel eens een SRV wagen in levende lijve had gezien groter was dan dat jij er 1 gezien had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |