om die van mij lachen ze wel, denk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de grapjes van klanten hebt gehoord ..
Nee laat maar.quote:
ik wist niet hoe dat precies zat, alleen dat ie niet mocht.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, thanks.
[..]
Weetniet, die man van die Appie reclames die mag dat sowieso niet omdat vast contract.
Die heb ik allemaal voorbij zien komen, ik had die ene cabaretier nog aan m'n kassa want kakkerbuurt, die met dat rondje brilletje, hoe heet ie.. Nouja die stond iig ook flink grappig te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de grapjes van klanten hebt gehoord ..
Ja of als ze dan zeggen dat ze naar een andere supermarkt gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.Of dat iedere klant maar een zeker aantal producten van een actie mag kopen. Dan zeggen ze: dan kom ik zo wel terug om meer te halen
of dan komt mijn dochter zometeen wel wat erbij kopen.
Sterf.
Die is niet voor niets afgeschaft. Jatte stagepropsquote:Op maandag 11 februari 2013 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vroeger hadden ze ook zo'n excuus allochtoon erbij.
youp? Is toch Hagenees ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal voorbij zien komen, ik had die ene cabaretier nog aan m'n kassa want kakkerbuurt, die met dat rondje brilletje, hoe heet ie.. Nouja die stond iig ook flink grappig te doen_
maar ik meen het wel, maakt niet uit hoe het overkomt.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:52 schreef Fascination het volgende:
Ik feliciteer Vas niet, vind ik zo ongemeend overkomen.
Hij bemoeide zich trouwens met de brievenbus van de buurmanquote:Op maandag 11 februari 2013 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende keer post niet meer bezorgen
Dat is ongeveer hetzelfdequote:
Jaa youp! Nee, hij stond ook een keer bij m'n broodafdeling bij m'n andere albert heijn, al heb ik 'm toen niet gesproken hij pakte z'n brood en gingquote:
jouw feedback in wat draag je vandaagquote:Op maandag 11 februari 2013 11:52 schreef Fascination het volgende:
Ik feliciteer Vas niet, vind ik zo ongemeend overkomen.
Soms moest ik wel lachen om mensen, maar die waren meestal van mijn leeftijdquote:Op maandag 11 februari 2013 11:52 schreef n8n het volgende:
[..]
om die van mij lachen ze wel, denk ik
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal voorbij zien komen, ik had die ene cabaretier nog aan m'n kassa want kakkerbuurt, die met dat rondje brilletje, hoe heet ie.. Nouja die stond iig ook flink grappig te doen_
Of dat ze een bedrag als 12,43 tot op de cent gepast betalen en weigeren de 2 cent erbij te betalen en kwaad worden als je vraagt of ze een bedrag als 12,47 ook tot op de cent gepast betalen. Nee, he, slappe zak.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of als ze dan zeggen dat ze naar een andere supermarkt gaan.
Dikke care?!!
liep een keer vol tegen m aan hij lachte nietquote:Op maandag 11 februari 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaa youp! Nee, hij stond ook een keer bij m'n broodafdeling bij m'n andere albert heijn, al heb ik 'm toen niet gesproken hij pakte z'n brood en ging.
Laffe herdershondquote:
Weet ik, was ook een grapje.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ik meen het wel, maakt niet uit hoe het overkomt.
Weerw erk hebben na een tijd thuis gezeten te hebben is gewoon fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |