Wtf.. en waarom wordt zoiets überhaupt gefilmd?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:39 schreef BobbyB het volgende:
Video van Sala gevonden: https://www.facebook.com/photo.php?v=525243924164828
Ik wou eerst ook 'prutweek' gebruiken maar maakte typo sorry :Squote:Op maandag 11 februari 2013 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou zeg, ik neem hier aanstoot aan! Zomaar lichaamsdelen ijdel gebruiken
Als wat?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
En aangenomen bij Appie, die manager is echt een leukie muwhahaha.
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op maandag 11 februari 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh hai.quote:
Broodsletje.quote:
Gefeliciteerd. Nu kan je jezelf ms makkelijk omhoog werkenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben er ook al klaar mee. Na zo'n leuk weekend alleen maar weer gezeik van mensen die vroeger in de supermarkt ook altijd maar hun zin kregen. Wij noemen deze mensen klanten.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wauw, nootmans is lekker vrolijk op de maandag.
Ik dacht even Apple te lezen. Ik dacht, dat kan niet, want daar is alles wit.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Die val ik altijd lastig op zondagochtend.quote:
Word combi kassa en brood omdat ik zoveel mogelijk uur wil.quote:
Ja misschien, hij vond me een leuke meid zei iequote:Op maandag 11 februari 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu kan je jezelf ms makkelijk omhoog werken
Miss mag ze met Harrie Piekema reclames op gaan nemenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu kan je jezelf ms makkelijk omhoog werken
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht even Apple te lezen. Ik dacht, dat kan niet, want daar is alles wit.
gelukkigquote:Op maandag 11 februari 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou eerst ook 'prutweek' gebruiken maar maakte typo sorry :S
Klantenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben er ook al klaar mee. Na zo'n leuk weekend alleen maar weer gezeik van mensen die vroeger in de supermarkt ook altijd maar hun zin kregen. Wij noemen deze mensen klanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |