Ja en ze heeft keurig via mail toestemming gevraagd.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:00 schreef Pluutie het volgende:
Heb je speciaal om dit te posten een Fok account aangemaakt?
Ben wel benieuwd naar de uitkomst! Onze krijgen wel het beste van het beste voer, maar stinken kunnen ze wel!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:13 schreef SannevdR het volgende:
Dankjewel
Ben zelf ook erg benieuwd of het werkelijk werkt! Ik hoop het natuurlijk wel is veel leuker voor het onderzoek als het een goede uitkomst heeft
wat de uitkomst is zal ik hier natuurlijk ook delen!
Volledig mee eensquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef snkr-xxx het volgende:
En hoe zijn jullie tot de keuze voor deze specifieke ingrediënten gekomen? Is dit een voer van Vobra zelf of een ander merk?
Als ik heel eerlijk ben, en absoluut niet om het af te kraken, zou ik persoonlijk (!) dit voer liever niet aan m'n kat geven. Dan had het voer wat mij betreft minstens graanvrij moeten zijn en een veel hoger vleespercentage moeten hebben.. (maar dan stinkt de ontlasting uiteraard al minder).
Ik vind het in elk geval niet gek dat een kattenbak het huis uit stinkt, als er zulk voer gegeven wordt.
Nou ja, het is natuurlijk wel zo, dat als een kat stinkende ontlasting heeft, hij het dus eigenlijk helemaal niet zo goed op dat voer doet. Heb zelf in het verleden vergelijkbaar voer gegeven, en het arme beest wist niet hoe snel ze na het kattenbakbezoek onder luid gekrijs de kamer moest verlaten. Volgens mij vond zij het zelf nog erger stinken dan ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef SannevdR het volgende:
Jammer dat jullie niet mee willen werken maar iedereen kiest natuurlijk zijn eigen voer waar hij/zij zich het best bij voelt. Voor iedere kat is dit natuurlijk anders.
Groetjes
Innepin, er zijn altijd katten die kieskeurig zijn en er is dus altijd kans dat een kat uitvalt omdat hij het voer niet lust. Ik denk dat we het wel kunnen proberen en dan maar hopen dat je kat het voer lekker vindt en niet zomaar eruit gooit :$quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:24 schreef innepin het volgende:
Ik vind het wel interessant. Ik heb twee katten, maar de een weigert de kattenbak te gebruiken, die gaat altijd naar buiten. De ander stinkt welMaar die is nogal lastig qua eten, kotst sommige soorten voer gewoon weer uit. Toch zou ik 't wel willen proberen. Kan dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |