T/m komende maandag...quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoelang ben je nog vrij tek? Anders deze week maar uitzieken hè. Is trouwens toch vaak hoor, een griepgolf na carnaval.
Waar geef je les dan? Niet in het zuiden tijdens de krokus?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Op een wat verzwakte stem na vanochtend weer redelijk fit voor de klas.
En dan volgende week vakantie! ^^
Ik woon in Leiden. Mijn werk is daar in de buurt, dus helaas deze week geen vakantie maar volgende week.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waar geef je les dan? Niet in het zuiden tijdens de krokus?
Ah, da's waar ja, had je es in het technotopic laten vallen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, mijn werk is daar in de buurt. Dus helaas deze week geen vakantie, maar volgende week.
Hopelijk keer ik z.s.m. terug naar het Zuiden, maar ik laat het voorlopig er even vanaf hangen waar er werk is.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ah, da's waar ja, had je es in het technotopic laten vallen.
Snap ik, als leraar heb je veel vakantie maar vanwege de roosters kun je niet makkelijk even een vrije dag opnemen lijkt me.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik heb me dit jaar echt zoveel mogelijk vrij geroosterd voor de vastenavend, maandag colleges overslaan, dinsdag werk afzeggen, maar de woensdagochtend kon ik niet afzeggen. Zo zonder het vallen van de kraai gezien te hebben voelt het toch niet helemaal af...
Klopt, een roostervrije dag aanvragen met als reden "bier drinken en naar verklede mensen kijken" is aan dovemansoren gericht denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Snap ik, als leraar heb je veel vakantie maar vanwege de roosters kun je niet makkelijk even een vrije dag opnemen lijkt me.Maar goed, genoeg vraag naar leraren toch? Dus ook in het zuiden...
Hahahahahahaha.......quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:15 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, de ideale atoombom gevonden...
Nee, ik heb wel een lied gehoord in een café in Roosendaal dat hier op leek...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:20 schreef KaBuf het volgende:
Ik twijfel ook nog steeds
Vallen van de Kraai is altijd wel emotioneel![]()
Iemand deze al gehoord?![]()
Haha, ja, dat soort zaken lijkt altijd exclusief daar voor te komen hè (nu dan in Siberië weer, die meteoriet)!?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen. Mooie beelden uit Rusland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |