hij praat er echt niet over in zijn slaap neem ik aanquote:Op maandag 11 februari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar hoef je toch niet 24 uur per dag over te pratenDat komt beetje eng over
geen idee, ik vind het opzich nog wel meevallen, zijn sowieso al 34.000 mensen in NL die het erger hebbenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
trek het je niet aan. Een idool hebben is op zich wel goedtoch
neuh.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hij praat er echt niet over in zijn slaap neem ik aan
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hij praat er echt niet over in zijn slaap neem ik aan
Ik moet toch ergens mijn opwinding over die geweldige vrouw kwijt, ik ga niet tegen m'n vrienden beyonce adoreren ofzo ze denken whaoa die is gay ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]lekker serieus weer.
Ik bedoel ook niet letterlijk 24-7Maar bijna elke post gaat over Beyonce
Naja maakt mij verder ook niet uit hoor. ieder zijn ding
Dat denken wij ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn opwinding over die geweldige vrouw kwijt, ik ga niet tegen m'n vrienden beyonce adoreren ofzo ze denken whaoa die is gay ofzo
Nou dat valt wel meequote:Op maandag 11 februari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn opwinding over die geweldige vrouw kwijt, ik ga niet tegen m'n vrienden beyonce adoreren ofzo ze denken whaoa die is gay ofzo
en dit een klein beetjequote:
Prima toch. Je moet toch ergens je enthousiasme kunnen delenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:06 schreef JRRY het volgende:
Ik heb het eigenlijk alleen op FOK! over Beyonce.
UIteraard haar muziek is kut, ik vind d'r live goed en d'r uiterlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat valt wel meeBeyonce blijft een vrouw dus
zolang je haar uiterlijk dan ook maar meeneemt
Hij maakt maar een topic in MUZ of B&H aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima toch. Je moet toch ergens je enthousiasme kunnen delen
Lekker met verjaardagen enzo maar normaal eet ik het nooitquote:Op maandag 11 februari 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb zin in taart, Maar lig al in bedhouden jullie van taart
Ja daar zijn deze forums enzo toch voorquote:Op maandag 11 februari 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima toch. Je moet toch ergens je enthousiasme kunnen delen
Ja, maar niet zoveel als jijquote:Op maandag 11 februari 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb zin in taart, Maar lig al in bedhouden jullie van taart
Nee geen zin in. Ik stop al OK.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij maakt maar een topic in MUZ of B&H aan.
Ik heb er geen last vanquote:Op maandag 11 februari 2013 00:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij maakt maar een topic in MUZ of B&H aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |