SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk, straks geeft ie af.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Mulder wil niet dat Cheque aan hem zit
Ze geloven het allemaal niet, terwijl het er gewoon is.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef TC03 het volgende:
Matchfixing, zo'n saai onderwerp. Vooral omdat niemand concrete voorbeelden noemt.
vHalst hoefde je niet om te kopen, daar wist je van te voren al wat het ging wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Halst was te slecht om een match te fiksen
Rennen in zn eigen stad.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:23 schreef RubenSosa het volgende:
kijk die mathijssen als een mietje weglopen
quote:
1 en al gefaalquote:Op zondag 10 februari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vHalst hoefde je niet om te kopen, daar wist je van te voren al wat het ging worden
FIFA UEFA en opstelten duwen ook allemaal hun kop in het zand....quote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze geloven het allemaal niet, terwijl het er gewoon is.
waarschijnlijk omdat die van feyenoord een beetje pesterig wachtte om te scoren.quote:
Die heb je van Johannesquote:Op zondag 10 februari 2013 22:25 schreef Evertjan het volgende:
alle talenten die Koeman vanmiddag heeft opgesteld hebben ook allemaal gespeeld
Beleid van Van Gaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:25 schreef Evertjan het volgende:
alle talenten die Koeman vanmiddag heeft opgesteld hebben ook allemaal gespeeld
Ik kan alleen maar heel erg hard lachen om het gekakel van Louisquote:
Daarom moet je niet haten , het is entertainmentquote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar heel erg hard lachen om het gekakel van Louis
Ik verspil mijn tijd niet aan gehaatquote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom moet je niet haten , het is entertainment
Bijna heel Nederlandquote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Wie geeft een neuk om Feyenoord, graag weer over voetbal praten
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
ik ben wel een beetje klaar met dat Feyenoord. Altijd dat gegeil op die jeugdleiding. Kunnen we die club niet gewoon opheffen?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Was dit destijds ook niet met Cabral? Die overigens meer talent in zijn teen heeft dan die 2 droeftoeters bijelkaar. Niet dat Cabral goed is, maar dat zegt wel wat over het niveau.
Nee. Hoe kom je daarbij? Cabral is zelden basisspeler geweest, Vilhena en Boetius al heel vaak.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Was dit destijds ook niet met Cabral? Die overigens meer talent in zijn teen heeft dan die 2 droeftoeters. Niet dat Cabral goed is, maar dat zegt wel wat over het niveau.
Waar heb je het allemaal over?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Was dit destijds ook niet met Cabral? Die overigens meer talent in zijn teen heeft dan die 2 droeftoeters bijelkaar. Niet dat Cabral goed is, maar dat zegt wel wat over het niveau.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Nee.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Koeman.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Nober het volgende:
Wie is die vent naast Jan?
Overigens Barcelona speelt ook al sinds de Fjes samen.
Een of andere lul van de Volkskrantquote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Nober het volgende:
Wie is die vent naast Jan?
Overigens Barcelona speelt ook al sinds de Fjes samen.
Nee naast die andere vent, weet niet eens wie er langs Koeman zit, nog niet gehoord net en kijk nu niet.quote:
Binnen 15 seconden een reactie.quote:
langsquote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee naast die andere vent, weet niet eens wie er langs Koeman zit, nog niet gehoord net en kijk nu niet.
Nee hij speelt alweer, vooralsnog bij de beloftes daar.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit die nog steeds met die blessure ?
Zal wel zo blijven denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hij speelt alweer, vooralsnog bij de beloftes daar.
Mooiste van Nederland.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef TheSolution het volgende:
De Galgenwaard is zon kankerlelijk stadion hea
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar zijn tietjes dansen nog steeds.
zo zien we dat graag in Nederlandquote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
21 - 1 doelpogingen, uitslag 1-1. [ afbeelding ]
Worden gewoon weer kampioen, zorgt de concurrentie wel voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
AjaxHet lachertje van de eredivisie
32 - 3 eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Faal commentaar inderdaad.quote:
We staan 1ste vriendquote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef zoekeenleven het volgende:
PsvHet lachertje van de eredivisie
quote:
Hebben we een voorsprong.quote:
quote:
Extra punt voorsprongquote:
Ja dus?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Hebben we een voorsprong.
Noem ze eensquote:Op zondag 10 februari 2013 22:49 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Komt door al die EL voorronde's omdat ze vorig seizoen met 35 miljoen investeringen 3e werden
Als je na 34 wedstrijden een voorsprong hebt ben je kampioen.quote:
Hebben ze wel,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Ajax kan niet opleiden, alleen via kinderhandel uit het buitenland
Die kopen ze voor 1.5 miljoen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Hahaha, een Cuenca speelt niet in de jeugd bij Ajax hoor.
En Partij Martijn de grootste fanquote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Onder 16 en 17 is Ajax hofleverancier.
Ja dus?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Onder 16 en 17 is Ajax hofleverancier.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Ajax kan niet opleiden, alleen via kinderhandel uit het buitenland Scandinavië
Fer komt op 2.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En Partij Martijn de grootste fan
Als PSV jeugd inbrengt, zijn het wel Nederlandersquote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef Grifte het volgende:
PSV'ers die joodjes gaan bashen over met jeugd spelen, kijk es naar jezelf
Depay en Locadia zijn egt Hollandsche namenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV jeugd inbrengt, zijn het wel Nederlanders
Wij pronken niet met een jeugdopleiding. Die hebben we niet. Ajax meent dat ze die wel hebben, maar kopen alleen maar denen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef Grifte het volgende:
PSV'ers die joodjes gaan bashen over met jeugd spelen, kijk es naar jezelf
Leroy Fer en Georginho Wijnaldum ook..quote:Op zondag 10 februari 2013 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Depay en Locadia zijn egt Hollandsche namen
Wijn is Hollandsquote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leroy Fer en Georginho Wijnaldum ook..
De A1 van dit jaar zit vol met bagger, als je wil blijven doorselecteren dan moet je zulke spelers wel halen. Dit is het beleid van Ajax.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wij pronken niet met een jeugdopleiding. Die hebben we niet. Ajax meent dat ze die wel hebben, maar kopen alleen maar denen.
Feyenoord (van de top 3) mag als enige trots zijn op hun jeugdopleiding.
Ben jij die gene die hem stoort tijdens het eten ? of was jij zijn date?quote:
wat een domme reclame is dat, wat voor supporter ben je als je dat zelf niet weetquote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben jij die gene die hem stoort tijdens het eten ? of was jij zijn date?
Dat is nauwelijks beleid te noemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De A1 van dit jaar zit vol met bagger, als je wil blijven doorselecteren dan moet je zulke spelers wel halen. Dit is het beleid van Ajax.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben jij die gene die hem stoort tijdens het eten ? of was jij zijn date?
Retorische vraag.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat een domme reclame is dat, wat voor supporter ben je als je dat zelf niet weet
Want?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks beleid te noemen.
Dat zowiezo. Maar dat constante ophemeling van die jeugdopleiding... en nu blijkt dat ze juist iemand moeten gaan huren (en dus gaan kopen, fisher, die andersen? )quote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De A1 van dit jaar zit vol met bagger, als je wil blijven doorselecteren dan moet je zulke spelers wel halen. Dit is het beleid van Ajax.
Had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef alors het volgende:
[..]ik zou mijn hand iig niet zo bitchy terugtrekken als ik met hem uit eten was.
Je jeugdopleiding faalt en dus vul je het maar op met gekochte spelers is geen beleid. Dat is het falen verbloemen.quote:
Constante ophemeling? Ik lees dat vrijwel nergens hoor. Hier in Studio Voetbal kraken ze het indirect ook al af.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat zowiezo. Maar dat constante ophemeling van die jeugdopleiding... en nu blijkt dat ze juist iemand moeten gaan huren (en dus gaan kopen, fisher, die andersen? )
Ajax zoekt het tegenwoordig ook in Oost-Europa. Ajax heeft gewoon een internationale jeugdopleiding, legendarischquote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat zowiezo. Maar dat constante ophemeling van die jeugdopleiding... en nu blijkt dat ze juist iemand moeten gaan huren (en dus gaan kopen, fisher, die andersen? )
Brands beleid noemen ze datquote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je jeugdopleiding faalt en dus vul je het maar op met gekochte spelers is geen beleid. Dat is het falen verbloemen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Depay en Locadia zijn egt Hollandsche namen
Ja vandaag ja. Heb je R.de boer weleens gehoord????quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Constante ophemeling? Ik lees dat vrijwel nergens hoor. Hier in Studio Voetbal kraken ze het indirect ook al af.
Één vraagteken was wel voldoende geweest.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja vandaag ja. Heb je R.de boer weleens gehoord????
Jonk en consorten kunnen van die bagger ook geen geweldige spelers maken. Lichtingen van het huidige beleid komen over een aantal jaren pas.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je jeugdopleiding faalt en dus vul je het maar op met gekochte spelers is geen beleid. Dat is het falen verbloemen.
Als dat in handen van Wim Jonk ligt kijk ik er naar uit.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jonk en consorten kunnen van die bagger ook geen geweldige spelers maken. Lichtingen van het huidige beleid komen over een aantal jaren pas.
met deze selectie staan ze waar ze ongeveer gaan eindigenquote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen staat te laag? Vind nog knap wat ze doen.
Is goed hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat in handen van Wim Jonk ligt kijk ik er naar uit.
Jan Mulderquote:
Nee man, zo slecht is het team nou ook weer niet. Er wordt echt niet het maximale uitgehaald.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen staat te laag? Vind nog knap wat ze doen.
quote:
Die had ik moeten zien aankomenquote:
quote:
Deze.twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 10-12-2012 om 22:08:04Dat was weer anderhalf uur respect, #vitv. Honderd grappen over een man die Sukkel heet. Dat was voorlopig weer voor het laatst, voor mij reageer retweet
Beter stompen ze hem in elkaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Deze.twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 10-12-2012 om 22:08:04Dat was weer anderhalf uur respect, #vitv. Honderd grappen over een man die Sukkel heet. Dat was voorlopig weer voor het laatst, voor mij reageer retweet
Dat kan toch niet echt zijnquote:
Mijn gedachte, ik hoop het ook voor haar eigenlijk, wat een helquote:Op zondag 10 februari 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan toch niet echt zijn
quote:
Morgen even langs om m'n stoeltje neer te zettenquote:Op zondag 10 februari 2013 23:09 schreef Rickazio het volgende:
coolsingeltje
ezelsbruggetje, ook veel zwarten daar
Robben ! op weg naar op weg naar... oooooooooooooooohquote:Op zondag 10 februari 2013 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Krijg gewoon een trauma van die vuvuzela's
Was gewoon terecht kaartjequote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Aah, ze hebben ook veel gezegd over de onterechte rode kaart van Viergever.
Ik sluit niet uit dat we in december van dit jaar al kampioen zijn maar dit seizoen niet.quote:
2e plek weer denk ik, PSV gaat gewoon 3e worden en de rest komt niet in de buurt.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat we in december van dit jaar al kampioen zijn maar dit seizoen niet.
PSV 1equote:Op zondag 10 februari 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2e plek weer denk ik, PSV gaat gewoon 3e worden en de rest komt niet in de buurt.
Siggy volgende week in de basis.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha ja, ooit als Brands besluit om minimaal 5 capabele verdedigers te halen.
Tom van 't Hek ging ook eens natafelen en van hem is sindsdien niets meer vernomen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat het natafelen ooit nog op band wordt vastgelegd. Het idee gewoon dat de volgende generaties het wellicht zonder Sjek en de boys moeten doen op de zondagavond.
twitter:Roomboterboy69 twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 14:58:13dit meisje heeft kanker maar toch kan ze nog lachen ♥ RT als je vindt dat ze prachtig is ♥ http://t.co/zPcRiWSe reageer retweet
Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrikquote:Op zondag 17 februari 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Roomboterboy69 twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 14:58:13dit meisje heeft kanker maar toch kan ze nog lachen ♥ RT als je vindt dat ze prachtig is ♥ http://t.co/zPcRiWSe reageer retweet
wat een kankergedichtquote:Op zondag 17 februari 2013 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood
Dus denk na voor je iets zegt!!!!!
ik neem dat op wil Jack live zienquote:Op zondag 17 februari 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
hee Evertjan moet je niet kijken naar RTL 7, daar zit de Martosaurus
heeft iemand ooit om Kooijemans gelachen?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
kwam me vaag bekend voor, staat die niet ergens verdedigende middenvelder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |